Moips!
Täälläkin olisi laskettu aika tänään :wave:
En kyllä usko yhtään että syntyy vielä vähään aikaan..
Tänään ajattalin repäistä ja ostaa uuden rintapumpun (edellinen meni rikki), liivisuojia, talkkia, varaksi pienet vaippapaketit vauvalle ja typylle. (jos muuton takia, ei ehdi/ pysty pesemään vaikka pariin päivään noita kestovaippoja) yms. tarpeellista
Kerokaas, jos tulee jotain tarpeellista mieleen, etten unohda.
Tosin en tiedä myydäänkö tuossa meidän lähikaupassa rintapumppuja. Jos ei täytyy viikonloppuna mennä ostamaan isommasta kaupasta.
Muutenkin vois jo varmaan ruveta sitä kuuluisaa sairaalakassiakin miettimään. Tai ainakin vauvanvaatteet johonkin kassiin laittaa.
Mulla tosiaan sairaalaan lähdön kohdalla melko sama tilanne kun ensisynnyttäjillä.
Siis en ole varma osaanko lähteä sinne oikeaan aikaan, enkä vaikka ihan liian aikaisin..
Kun nuo 2 nuorinta on käynnistetty.
No jos sitä lähtee sitten, kun sattuu niin paljon ettei kotona enään pysty olemaan.
Onkos jollain tietoa siitä onko käynnistetty synnytys nopeampi kun ns. normaali?
Siis kun mulla käynnistetyt synnytykset kestivät n. 4 1/2 ja 3 tuntia, niin voiko nyt tulla nytkin melko lyhyt vai pitkä kun esikoisen synnytys kesti melkein 17 tuntia?
Juu, kaikkea sitä miettiikin, eihän synnytyksen kestoa voi ennustaa :ashamed:
Hyviä vointeja kaikille! :flower: :hug: :heart:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 40+0 :heart:
Tänään on kyllä ihan pakko tehdä vihdoin se suursiivous, jota olen aloittanut jo joka päivä tällä viikolla :ashamed: