***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

Tylsäpistin :hug: :hug:

Pikku Akka :heart: Hienoa juttu! Mukavaa kun käy näin päin että oli väärä hälytys. Mieli on varmaan ihan pilvissä.

Niiz Mulle luvassa iskias-kipuja myös. Äiti jutteli että sillä oli raskauksien aikana iskiasta. Ja mulla sitä on ollu jo ennen raskauttakin. Onneksi vielä ei oo alkanut juilimaan.

Luca78 juu, Tyks on se meidän synnäri tällä alueella.

Migreeni alkoi taas eilen. Onneksi mies kävi ulkoiluttamassa koiran ja sain töitten jälkeen maata sängyssä 8 asti. Raahauduin töihin tänään, mutta olo on aika hutera. En vain haluaisi olla poiskaan. Vai kehtaisiko lähteä menemään... Luulevat kuitenkin että lähden juhannuksen viettoon aikaisemmin, kun eivät raskaudesta täällä vielä tiedä.

Hyvää Juhannusta! :heart: :heart:
 
Tylsä pistin :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Luin ihan itku kurkussa tuota kokemustasi! Toivotaan nyt kovasti parasta, älä vielä luovuta! Pahalta tuntui tuo kätilönkin kommentti, ihan kuin tuo lohduttaisi! Mä pelkään itse kanssa jääväni kiinni np-ultrassa,mutta onneksi siihen vielä viikkoja... Kovasti jaksamista sulle, äläkä mieti yhtään toisten ilkeitä puheita tai ajatuksia, ei ole liikaa sulta toivoa viidettä tervettä vauvaa,olet ihan normaali huolissasi oleva äiti. :hug:

Petite ja mimmi 7+3
 
pikamoit taas!
töihin kiirus!

Tylsä pistin :hug: , toivottovasti kaikki hyvin kuitenkin mutta ymmärrän täysin huolesi, itse olisin aivan rikki..

Joku kysy np- arvoista, alle 3mm on normaalin rajoissa, mitä vähemmän sitä turvotusta on sen parempi.. Mut kaikilla sitä on ainakin vähän.

Ja yks syy miks en mennykkään siihen seerumiseulaan eilen, niin se laskee vain viite arvon ja voi antaa myös riskiarvoja vaik lapsi oiski terve, päätin että en ala pelkäämään ja stressaamaan ja muissa kokeissa juoksemaan.

mut nyt kiire, voikaa hyvin ja hyvät juhannukset kaikille.. Nää starttaa tänään mökille :D
 
Huomenta täältäkin.

:hug: niitä tarvitseville. :/

Täällä ruppee urakalla kohtu painamaan. saa pissalla käydä ihan koko ajan. Etominen ja pahaolo alkavat NYT vasta helpottaa.. Vihdoin ja viimein.

Mulla on alkanut tulla ajatuksia kun esikoista tosiaan odotan et mitenköhän mahdan pärjätä sittenko vaavi syntyy?? Mahtaako sitä tulla hyvä äiti.. Ja mikä ees on hyvä äiti.. *huoh*

Noh.. Huomenna lähdetään poriin juhannuksen viettoon isolla porukalla. Alkoholittomat siiderit mukaan ( oli muuten hyviä kun otin kokeeksi kun saunaan menin).

Pippur1 ja masukki 13+0 POKS!!!!

 
Tylsä pistin Toivottavasti kyseessä on väärä hälytys. :hug: Paljon voimia :hug: Ihmiset osaa joskus puhua ajattelemattomasti. Kyllä sinulla on oikeus terveeseen lapseen, vaikka lapsia olisi entuudestaan kuinka monta vaan. Ihmiset eivät muutenkaan ymmärrä, että joku haluaa ison perheen.


Pikkuakalle Onnea :flower: :hug:

Omaa (.) Huonovointisuutta on edelleen, mutta ei enää jatkuvasti. Toki se kiusaa vielä päivittäin, mutta tämän jo kestää. Väsymystä on, mutta sekin on vähentynyt. Jaksan tehdä kotitöitäkin, ainakin vähän. Niitä on "vähän" rästissä, kun viime viikkoina olen ollut täysin poissa pelistä.
Vatsa vastaa edellisiin odotuksiin verrattuna noin rv15-16. Mennään siis ehkä kuukausi edellä verrattuna siihen, kun tulokkaita on ollut yksi.
Ostan ystävältä ihanat uudenveroiset kaksostenrattaat, mutta vasta np-ultran jälkeen. Se on jo ensi viikolla ja kyllä jännittää.

Zaara ja Vaavit 10+5
 
Päkä :hug: :hug: voimia eteenpäin

Tylsä pistin toivottavasti oli väärä hälytys ja uus ultra antaa paremmat tulokset,tosin niitäkin taitaa olla paljon et turvottaa paljon ja silti lapsi on terve,jaksuja :hug:

KiaralA tsemppiä ultraan :heart:

Tulipa sit aamulla kerrottua pomollekin raskaudesta,kun tuli aamulla viesti et joko tiedän meenkö vuodenvaihteessa töihin vai jatkanko hoitovapaalla?Laitoin sit takasin et jos kaikki menee hyvin niin jään jo loppuvuodesta äitiyslomalle :D eipä tuo tainnu sijaisen asemaa viel helpottaa,ku koskaa ei tiedä mitä täs käy :/ toivottavasti hyvin :)



*POKS*
 
Pippur1 ihan samoja ajatuksia on ollut täälläkin, ilmeisesti kuuluu asiaan =) Kumma juttu miten ennen raskautta sitä ajatteli, että tottakai sitä pärjää ja oppii. Mutta ehkä se tosiaan kuuluu tähän raskauteen että miettii nyt tämmöisiä, tavallaan valmistautuu siihen äitiyteen ja miettii millainen äiti sitä itsestä tulee tai haluaisi tulla. Ja onhan sitä hurjan paljon asioita mitä ei varmasti vielä tiedäkään.. Itselle ainakin pienten lasten hoitamisesta ei ole kovin suuria kokemuksia ja muiden vauvojen sylissä pitäminen on jo ollut pelottavaa :D (pelkään tiputtavani pienen jne.)
 
Tylsäpistin Onko siellä käytössä minkälaiset ultrat? Nimittäin just tiistaina sanoi täällä minulle neuvola lääkäri, että KYS tekee 4D:llä rakenne ultran rv17 paikkeilla. Ei tietysti ole kuin kolme viikkoa aiemmin jos siellä se tehdään n.20 viikolla, mutta ajattelin että jos haluat aiemmin jo tietoja.
On muuten hyvä juttu että soitit sinne ja kysyit lisää tietoja, varmasti sekin tosiaan helpottaa.
Ja minusta sillä ei ole väliä onko lapsia entuudestaan 1 vai 10 niin jokainen raskaus on varmasti yhtä tarkeä ja sikiö rakas.

Täytyy myöntää, että itsellä kun on välillä niitä epäilyjä että meneekö kaikki loppuun asti hyvin vai ei ja entäs jos toinen sitten tulee kesken pois jne...Eli itsekkäänä en haluaisi luopua kummastakaan vaikka vielä jäisi yksi masukki masuun. Sen arvaa että sitten sitä saisi kuulla juuri tuota että ole onnellinen, että sinulla on jo kaksi tervettä lasta ja vielä yksi siellä masussa tarinoita.

Mutta kovasti voimia sinulle ja miehellesi. Toivotaan koko tammivauva porukalla, että kaikki olisi hyvin ja pelkällä säihkähdyksellä selviäisitte. :hug:

Niin ja täähän se taas unohtui aamuisesta eli

Enie + Nörtti ja Hissu 12+2
 
Zuh
Uuden äidin mietteet: Minua ei ainakaan vielä arveluta ollenkaan, tosin en minä tiedä onko sekään nyt niin hyvä juttu :D Kummipoikaa on onneksi hoitanut ihan pienestä asti, niin perusjutut on aika hyvin hallussa. Äkkiä ne oppii kyllä, ei vaippojen vaihto mitään rakettitiedettä onneksi ole. Ja mun mielestä äiti on hyvä kun lapsi saa mitä tarvitsee: ruokaa, lepoa, puhtaat vaipat ja rakkautta :heart: Eiköhän me noista selvitä!

Zuh & Naatti 7+5
 
Moikka moi!
Taaskin tuli parin päivän tauko palstailuun, töitä on niin ettei tiiä mihin suuntaan sit repeilis koko ajan.

Lueskelin teidän jutut läpi, mutta en taas tajunnut kirjottaa ylös mitä piti kommentoida, anteeksi kaikille etten huomio teitä, väsymys tekee musta entistä enemmän hatara-pään

Tänään käytii lääkärineuvolassa ja kuunneltii pikkaisen sykkeitä Hyvin siellä jumpsutti ja toissapäivänä vasta kuulukin ekaa kertaa tolla kotidoplerilla kunnolla.. ihanaa nyt voi kuunnella vaikka joka päivä masukasta!

Neukkatuloksia:

Paino noussut neljässä viikossa 1700grammaa eli noin 425/per viikko. (omasta mielestä oon syönyt nyt tosi tervellisesti ja silti noussu noin paljo.

Paineet 125/73

Nyt oli sitten neukka-täti jäänyt äippälomalle ja oli ihan uusi hoitsu taas. Ihan mukavalta kyllä hänkin vaikutti ja lääkärikin oli ihan kiva.

Eipä mulla sen kummempia ollutkaan, tänään ja huomenna vielä töitä ja sitten lauantaina mökille.



Ps: Miehän sanoin pikkuakka että kaikki on hyvin. Ihania uutisia! :heart:
Onnea myös muille hyviä uutisia saaneille ja haleja niitä tarvitseville!
 
Pikaisesti tulin lukemaan.

Tylsäpistin :hug: Pidetään nyt kuitenkin peukut ja varpaat pystyssä, josko seuraavassa ultrassa kaikki olisikin jo hyvin. Eihän se tosiaan olisi ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään kerta, kun nuo turvotusarvot muuttuu.

Pikkuakka :flower: :heart: Varmasti uskomaton tunne, kun saa tavallaan jo menettämänsä pikkuisen takasin.

Peikonpähkinä: Mä kävin vuosi sitten Latviassa Metallican keikalla, ja odottavan aika on pitkä kun vielä jokunen viikko pitäis sitten odottaa tuota Sonisphereä... Itekin oon ollu Metallica-fani sellaiset 17 vuotta.... Latviassa saatiin ukon kanssa sellaset rannekkeen järkkäreiltä, että päästiin sellaselle aidatulle alueelle ja ihan eturiviin. Porissa tuskin enää onnistuu sama... Vaikka voishan sitä koittaa mahan varjolla saada ihmisiä väistymään :saint:

JuhannusG Ihan kotosalla ollaan. Hain tuon junnun eilen kotiin mummilasta ja täällä sitten möllötellään ja grillaillaan. Ehkä illalla käydään autoilemassa ja katsomassa, paljonko porukkaa tuo RMJ on ajanut tänne meidän nurkille.

Oikein hyvää juhannusta kaikille :wave:

Nirppis ja Pampula rv8+3
 
Lumi- Eiköhän meistä ihan hyviä äitejä sitten tule :D Mulla nyt on jonkin verran kokemusta vaippojen vaihdosta kun pikkuveljet vasta ovat niin nuoria että niitä paljon hoitelin kun vauvoja olivat. Mutta eihän se sama asia ole.. Onneksi sitten on auttajia ympärillä kun niitä tarvitsee.

Kui voi olla odottavan aika näin pitkä?? :D


pippur1 ja masukki 13+0
 
Tylsä Pistin :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: !! Et missään nimessä ole itsekäs eikä ole syytä rankaista sinua, olet vaan huolestunut äiti joka on saanut ikäviä uutisia, ihan kamalasti voimia ja jaksamisia sinne!

pikkuakka välkömmen tillbaka, mahtava juttu!!!! :heart: (tosin ehkä jo onnittelin, ei voi muistaa??? :snotty:

KiaralA tulepa kertomaan uutisia sitten :)

Minäkin olen jonkunsortin heppailija, tosin aikalailla on/off- moodilla joten raskaanaollessa en ole ratsastellut, viime talvena kävin esikoisen syntymän jälkeen mut sit se taas jäi... Tuli niin kalliiksi :headwall: Joten itseasiassa ei musta ollut mitään apua :LOL:

Minä kävin ostamassa semmoset ihanankauniit mummoväriset tukisukat lennoille huomiseksi, kuulemma iskee veritulppa helpommin lentäessä raskaanaolijoille, se siitä nyt vielä sit puuttuis et ensinnäkin panikoin lentämistä yleensä, toiseks hermoilen et miten menee 17h matkustus 9kk:n kanssa ja sit vielä jalat poksahtais :p

Olkaahan varovaisia masujenne kanssa Metallicassa, eilen olin AC/DC:ssä enkä kyllä jaksanut seistä kovinkaan montaa biisiä, ja vaistomaisesti taas tuli semmonen masunvarjelu- refleksi aina kun joku käveli kohti, vaikkei pötsi nyt niiiin iso vielä olekaan :) Viime vuonna tosin olin 8.kuulla Tuskassa sekä sit vielä erään death metal bändin keikalla viikko ennen synnytystä, hiljaa nurkassa piilossa kylläkin siellä :)

Mimonmami ja Itikka 10+1
 
Olipas tuota tekstiä tänne ilmestynyt paljon sitten viime käynnin! Ihana kun on näin paljon aktiivisia kirjoittelijoita! :heart:

Minulla on laskettu aika 21.1.2010, se kun unohtui aiemmassa viestissäni mainita :)
Mutta todennäköisesti se tuosta vielä aikaistuu. Minulla on normaalia lyhyempi kierto ja tuo LA on laskettu sen 28 päivän mukaan vai mikä se olikaan. Eka ultra on vasta 29.6...pitää jaksaa sinne saakka vielä kärvistellä :) Tekisi niin kovasti mieli jo päästä kurkkaamaan että vauva on siellä varmasti tulossa. Vaikka on minulla kyllä tätä pahoinvointia ollut niin paljon jo viikolta 5 lähtien, ja rinnat on turvonneet kaksi kuppikokoa, joten kyllä siellä selkeesti jotain on.

Teillä on ollut kovasti puhetta np-ultrasta ja veriseerumista. Voiko sen verinäytteen jättää siis ottamatta, jos haluaa, ja menee siis vain siihen ultraan? Käsittääkseni ne otettaisiin samalla käynnillä täällä K-SKS:ssa. Minä jo sanoin neuvolan tädille, että olisin menossa siihen np-ultraan ja hän lupasi laittaa minulle sinne lähetteen, kun ekassa ultrassa ensin määritetään oikeat raskausviikot. Mutta nyt on alkanut mietityttää, että kannattaisko mennä np-ultraan ollenkaan... Kun se on oikeesti ihan sama mikä tulos sieltä tulee, niin kyllä tämä vauva jokatapauksessa pidetään. En osaa kuvitella muutakaan vaihtoehtoa. Niin kannattaako siihen np-tutkimukseen sitten oikeesti osallistua... mikä on teidän muiden kanta asiaan?

Ja asiasta kolmanteen... konserteistakin oli täällä puhetta. Minä olen menossa elokuun alussa Tallinnaan katsomaan Madonnaa! Matkustetaan koko perhe Tallinnaan laivalla, ollaan siellä kaveriperheen luona yötä. Menen sitten sen perheen äidin kanssa katsomaan Laululavalle Madonnaa ja miehet jää lasten kanssa kotiin :D
Nyt vähän jänskättää miten se itse konserttireissu onnistuu. Kovin paljon etukäteen en ainakaan varmasti jaksa mennä sinne jonottamaan hyviä paikkoja, joten täytynee tyytyä vähän taaempiin paikkoihin.. :) ja se väen tungos mietyttää, tuleeko minusta ihan hermoriekale, kun jokatapauksessa sitä mahaansa jo varoo ihan erilailla, vaikka mitään ihmeempää kumpua ei vielä olekaan.
 
Pauliina75 Täällä ei ainakaa ole pakko mennä kumpaankaan tai voi mennä kumpaankin tai vain toiseen jos haluaa.
Itsellä tosiaan oli etten halua kumpaakaan, mutta sitten olikin ettei kaksosista oteta edes tuota verinäytettä koska tulos ei ole luotettava, ja tuokin np-ultra oli lääkärin päähänpisto tsekkaus ultran yhteydessä ja sitten halus vielä erikko kerralla katsoa toisen kun ei toiselta saanut samalla kertaa mitattua...ja minähän en vastaan pistä kun pääsi sitten jo neljännen kerran neuvolan ultraan :LOL:
 
Tylsäpistin: :hug: :hug:

Pauliina: kyllä sen veriseulan voi jättää ottamatta. Tai ainakin meillä päin. En ole ottanut sitä yhdestäkään lapsesta enkä aio ottaa sitä tästäkään. Meillä kunta ei tarjoa kuin yhden ultran ja se on tuo np-ultra niin sinne kyllä menen. (ennen tarjosi vain rakenneultran mut eikö toi np tullut nyt pakolliseksi. tai siis et kunnalla on pakko se tarjota. korjatkaa jos olen väärässä mut näin mulle mun ystävä väitti. ) Mutta ainakin nyt tuntuu siltä että sanon lääkärille ettei kerro minulle mitään mittoja. menen vain katsomaan vauvaa ja tarkistaa ton lasketunajan. Mulla on ihan samat fiilikset että tuli mitä tuli niin lapsi pidetään. on ollut ihan jokaisesta ja onneksi mies tukee tässä asiassa. tietenki koko ajan riski kasvaa ku ikää tulee mutta minusta ei ole tekemään sitä päätöstä että keskeyttäisin raskauden. :|

mimonmami: täällä vihreenä kateudesta kun pääset noin kaua lomalle.. :D

KiaralA: miten ultrassa? :) :heart:

).( mulla palelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon ihan jäässä luita ja ytimiä myöten!! piti kaivaa villasukat talvivaatteiden seasta :snotty:
Tänään ollu taas vatsa sekaisin. ärsyttävää!!
Onko teillä muilla sillee ( lähinnä kellä tätä turvotusta nyt esiintyy ) niin jos pidätte tiukempia housuja jalassa niin tulee maha kippeeks? (siis mitkä aamulla menee jalkaa ja tuntuu hyvältä mut iltapäivästä ei enää ) mulla tänään viimeksi teki niin vaikka kotona olen ja jalassa koko ajan verkkarit mut näissä on napakka vyötärö niin hirvee polte tuli mahaan. kun laskin vyötäröä niin kipu hellitti hetken päästä.. onkohan toi vaan sitte merkki että "akka oot paisunu, osta isommat housut" ? :) painoa ei oo tullu lisää yhtään vielä mutta tuota turvotusta on sitte vaikka muille jakaa!! näiden ei pitäis kyllä vielä olla pientkään!!! onko se toi masu vaan jotenki herkillä vai kuvittelenko vain?? ja siis tiedän kyllä että jos esim xl-kroppa ahdetaan s-koon vaatteisiin niin varmasti puristaa ja tulee kipeeksi mut tää kipu on jotenki sillee "tuolta sisältä tulevaa" älysköhän kukaan :D :D parempi vissiin poistua takavasemmalle kun alan taas sönköttää :D
 
Voi teidän kanssanne...itken täällä aivan krokotiilin kyyneleitä, kun ootte niin ihania!

Kun lähdin pois eilen ä-polilta ja jäin oottamaan lähetettä verikokeisiin, niin nielin kyyneleeni ja yritin olla normaalin näköinen, kun muitakin mammoja siellä miehineen odottivat pääsyä vastaanotolle.
Ei ihan loppuun pokka pitänyt, mutta onneksi viimeinen pari ei naamaani nähnyt.
Tiedän ettei tartte olla urhea, mutta kun en täälläkään ois ketään halunnut pelotella, mutta kun ei oo ketään muita kelle vielä kertois.

Eilen menin sitten ja söin oikein urakalla mm. suklaata ja kaikkea rasvaista ja pullaa.
Aamuyöstä sitten kun suurin päänsärky oli takana lääkkeen voimasta, niin sitten alkoi kauhea polte, eli tod.näk. närästi tooooooosi pahasti.
Koitin reppana syödä kaikkea hyvää, että mieli kohenisi, mutta eihän ne auttanut, pahensi vain kun muuten oon ollut jo viikkoja hyvin terveellisellä ruoalla.

Kovasti hinkuaisin tuonne yksityiselle käymään alkuviikosta, mutta jos sitten loppuviikosta oiskin jo se aika ä-polille. Ei kai se mielenrauha siitä taida paljoa parantua vaikka kävisinkin.

Olen yrittäjä ja ilmeisesti on pakko kohta kertoa työntekijälleni, sillä hän on jäämässä lomalle juuri sellaiseen aikaan, että me ilmeisesti saadaan tuo lv-punktio tulos, jonka perusteella asiasta päätetään. Ja jos tulos huono ja keskeytys tulisi kyseeseen, niin oon kyllä aika pattitilanteessa muutaman viikon kun en voi oikein tästä häippästäkään, kun muita tuuraajia ei taida olla.

Joku ihmetteli kätilön tökeröä lausahdusta, mutta kyseessä oli toinen henkilö, ei kätilö.
Kaikki kätilöt olivat eilen tosi symppiksiä ja tää jolle soitin aamulla oli tosi hyvin tuskassani mukana ja vastasi rauhallisesti kysymyksiin jne. eikä pitänyt minua turhana inisevänä äitinä, joka ei usko, ettei asialle nyt voida oikein mitään ainakaan heidän taholta.

Hyvät Jussit teille kaikille. Voi olla että nyt iski palstailutauko.
En jotenkin jaksa mitään vauvoihin liittyvää juuri nyt.
Pinnasänkykin oli oottamassa edelliseltä käyttäjältä ku aattelin, että turha sitä on purkaa kun tilaa on missä seisoskelee kun pikkulikkamme on juuri siirtynyt jatkettavaan sänkyyn.
Mutta illalla sain päähäni, etten halua sitä enää aamulla nähdä!
No otimpa sitten sängyn ja heitin ulos oottamaan miestä kotiin sitä purkamaan ja vauvalehdetkin saa (lukemattomatkin) lähteä!
Kaikkea tää teettääkin, mutta en siis vaan nyt jaksa |O
Kaikkea hyvää teille ja pienokaisillenne.
 
TYLSÄ PISTIN!!!!

Mun kaveri kerto tossa just että sen keskimmäistä lasta oli kokoajan sanottu vesipääksi ja että se ei elä montaa tuntia tai päivää.. Veri arvot kertoi että kromosimit on kunnossa.. Sit kun TERVE poika syntyi, kätilöt ja lääkärit ihmettelivät että miten voi olla mahdollista. Pojalla normaali PÄÄ ja täysin terve. Samaan aikaan toinen kaveri odotti lasta myös ja kromosomiarvot oli kohdallaan, mutta np-turvotus oli korkea jotain yli 3.. Hänellä myös 4 lasta entuudestaan muuten. TERVE LAPSI sieltäkin tuli.
Lapsivesi tutkimus kait vähemmän vaarallinen kuin istukka tutkimus!? Näin olen lukenut.
HALUAN sanoa vaan että :
ÄLÄ MURU HEITÄ VIELÄ KIRVESTÄ KAIVOON!!!
Kaikki voi vielä kääntyä hyväksi..

Hyvää juhannusta kaikille sekä tarrasukkia ja tsemppiä niille joilla ongelmia. Asioilla on tapana järjestyä!!

Tammikuun4 ja masukki 11+4
 
juu en heitä kirvestä kaivoon, mutta täytyy ottaa ns aikalisä.
Kovasti kaikki kätilöt kehuivat, miten virkeä ja muuten kaunis (varsinkin selkäranka) oli rakenteiltaan.
Sydänvika on se juttu mikä mulla on päällimmäisenä epäilyksenä.
Uskon että tulossa on neiti, sillä 4.4 on laitettu alulle, mutta 6 tai 7.4. vasta ovulaatio.(pojathan ei kestä noin pitkään). Myös tämä pitkä väli on asia minkä vuoksi olen alusta lähtien pelännyt jotain tällaista eteen tulevan. Muistelen vain joskus aikoja sitten lukeneeni,että juuri tälläisillä myöhään hedelmöittyneillä on suurempi riski olla sairaita kuin ns juuri h-hetkellä suikatuilla.
 
Tylsä pistin! Tsemppiä nyt vaan. K-SKS:ssa on ihanat kätilöt. Oon opiskellu siellä ite kätilöksi ja tunnen monen monta kätilöä sieltä. Töissä en ole koskaan siellä ollu mut opiskeluajan. Toivotaan et kaikki kääntyy vielä hyväksi.

).) Primperanit saatu. Ensimmäisen pistin suuhuni ja toivon että olo helpottuis. Huomenna alkaa klo 7 työt joten pitää olla skarppina. Aamulla siis tabu naamaan ja menoksi.

Muuta ei tänne taas erikoista. Ai joo. Näkeekö muut paljon unia raskauden aikana? Mä oon alkanu taas näkemään mitä ihmeellisempiä unia ja joka yö.

Peikonpähkinä ja pampula 8+3
 
täällä käyty np-ultrassa. Kaikki oli hyvin. =) turvotus oli 0,9mm. Lupu oli vilkkaalla päällä, mutta myöskin itsepäisellä tuulella. Ei millään suostunut kääntyy jotta olisi saatu vielä toinen mittaus. Muuten kätilö kehui kallonrakenteita, luustoa, selkarankaa yms todella hyviksi ja on kuulemma aikataulussaan kasvamassa.
Laskettu aika on nyt sitten sama, vaikka lupu on jo menossa rv 11+5. Pari päivää edellä. enää pari päivää ja sitten on rv 12 täynnä.

 
Heissan!Ultrassa käyty ja vasta viikolla 8 mennää :D antoi uuden ultra ajan 4 viikon päähän.:) Siellä oli todella ihana pikkuinen jonka sydän pamppas todella hyvin :heart: Ihana oli ja kuvankin saatii.
Kiara +Kitty 8+0
 

Yhteistyössä