***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

Heipsistä!

Olipa tullut tekstiä! :) voi olla että jotain jäi välistä kun yritin pikaisesti kelata itseni ajan tasalle. Olen ollut välillä töissä ja kiirettä pitänyt niin en ole ehtinyt paljon palstailee.

Tylssä pistin: onnea hyvistä tuloksista!!

Petite: ei voi olla.. :( täällä on peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! Jotenki tuli olo että sulla on kaikki kuitenki hyvin.. en tiiä mistä moinen ajatus tuli mut tuli vaan :)

Ja onnea muillekkin hyvistä ultrakuulumisista!! en muista nyt ketä siellä oli ollut!

Juu vatsan toiminta on hidastunut täälläkin huomattavasti! |O ja varsnkin kun pidän vaaleasta leivästä nin se ei ainkaan auta asiaa yhtään. nyt olen vaihtanut taas ruisleipään. tosi inhottava olo kun tuntuu että vatsa on täynnä pjaskaa ja mitää ei tuu! :ashamed: |O :D

Mut mikähän on kun ei herkut maistu?? tää on siis jotain ihan outoa!! :eek: :eek: siis mä oon ollut melkoinen pullahiiri mut nykyään säilyy keksit kaapissa ja mieskin ihmettelee moista! :D ihan hyvähän se vaan on, mut jotenki ihan outo tunne!! :D :D oliskohan sillä osuutta asiaan sit että paino ei oo noussu vielä yhtään. tai yhtään ja yhtään.. se puoli kiloa mikä nyt vaihtelee normaalistikin..


röllis ja onni vissiin 12+1 sitten :)

muoks. eniekö se päivitti listaa.. mulle vois muokata ton la:n 27.1.

 
Petitelle täältäkin voimia !!

Röllimuori Tääl on ihan sama vika, normaalisti oon semmonen pulla/karkkihiiri ettei mitää järkee, mut nyt on kaapit pullollaa keksejä, suklaata ja jäätelöö, ja mihinkää ne ei sieltä häviä. Ei vaan maistu, hedelmät on edellee tosi kova sana. Meilläkin mies ihmettelee kun ei ees suklaa maistu. :D Eikä oo mullakaa paino noussu vieläkää yhtään, tosin masu kyllä kasvaa.. :)

Nyt on lääkärineuvola käyty, siel oli kaikki oikein hyvin, rautaa joutuu ruveta popsii, hemppa oli 120. Paineet ok. Sydänääniä kuunneltii, ja lääkäriki totes että oho onpas vahva sydän jo näillä viikoilla. :D 158 kertaa se siel jumpsutti, olikos tuo nyt sit et tyttöön vähä viittais vai..? :)

Täällä alkaa jo olo paranee, alkaa tuntua jo ihan ihmiseltä pikkuhiljaa.

NiiZ ja Ruttu 12+2 ( Nyt siit tuli sit Ruttu kun mies hokee koko ajan et sehän on siel ihan rutussa ku jos makaan mahallaa .. :LOL: )
 
Moikka kaikille.

En oo oikeen jaksanut käydä täällä kun ei oo olllut mitään ilosta kerrottavaa, eli paha olo jatkuu edellee ja lisäksi on tullut hirveät päänsäryt.

Nyt tulin päivittämään neuvola kuulumiset tänne:

Eli viikot 16+4
paino noussut raskauden alusta 2.9 kiloa
viime kerrasta 1.2 kiloo eli 300g/vk
paineet 126/68
hemppa 122
Syke 150

Eli kaikki etenee masukin osalta hienosti. En vaan millään malttais oottaa ultraa (14.8) sitä ennen on vielä yksi neuvola reilun parin viikon päästä. Ne haluu nyt seurata tätä mun pahoinvointia vähän tarkemmin. Eli palvelu pelaa meillä tosi hyvin.

Palataan asiaan paremmalla ajalla ja ololla

jenninho+masukas 16+4 (jee viides kuukausi jo menossa)
 
Täällä päivä alkanut ensimmäisellä oksennuksella :snotty: .Söin lasagnea ja join puoli litraa mehua ja saman tien vessaan. Ei kyllä tullut ylös onneks ku mehut. :LOL: Jotenki heikko olo.En sit tiedä olisko mahatautia vai kuuluuko raskauteen. =)
Mutta nyt tää mamma jatkaa huilimista. :wave:
Kiarala +Kitty 12+0 POKS!!
 
jenninho Sullon melkein yhtä iso masu kun mullakin, mulla vaan sitä lähtöä enemmän niin näyttää jo jätti valaalta tää mamma =)

Voi pojat kun pistin sen masutuubin yks päivä niin sehän maha oikein pomppas sieltä vielä rajummin esiin. Kaupassakin pari naista katso sitä mahaa pitkään, meinasin sanoa että ettekö ennen ole raskaana olevaa naista nähneet kun alkoi ärsyttämään se tuijotus.

Täällä on laatta lentänyt pokerin peluun ohessa ihan huolella kans.
 
Oi, kun teillä joillain on jo isoja mahoja. Melkein alko pelottamaan et mulla ei vielä kovin paljoa näy..Onks muita kenellä ei ole näillä viikoilla vielä paljon näkynyt?. Mulla kun toi paino laski niiden oksu-olojen seurauksena, ni toivottavasti pieni kasvaa kuitenkin hyvin masussa.. Nyt onneks on ollu jo monta päivää ilman etovia oloja.
Anni ja matkalainen 16+4
 
Zuh
Jenninhon kuvat kuvastaa erinomaisesti sitä, miten järkyttävän isolta tää maha näyttää ylhäältäpäin! Ei se sivusta niinkään ehkä näytä.. kai.. vielä..

KiaralA: Minä en voisi harkitakaan juovani kerralla puolta litraa mehua, aivan taatusti tulisi ylös. Pieniä hörppyjä vaan niin hyvin menee!

Zuh & Naatti 11+6
 
Petite olikin eilen just ennen mua ehtinyt laittamaan ikäviä uutisia.. :( Uskotaan, että sinäkin saat hyviä uutisia punktiosta niinkuin tylsä pistin! Voimia! :hug:

Tica: Sun massukuvassa näkyy samanlainen raapimispuu kuin meillä.. :D

Jenninho:lla lähes saman kokoinen maha ku täälläkin! :wave: Tosin oot muutaman viikon edellä.. :ashamed:

Mulla ei oo koskaan vatsa toiminu kunnolla ja huonosti toimii nytkin. Ihan kyllä ruokavaliosta kiinni tuleeko ulos mitään vai ei. Tee on mullakin yleisin helpotus aamupäivisin.. luumut autto synnytyksen jälkeen, mutta muuten en oo kokeillut. Pelkään vaan niiiiiin kovasti niitä pukamia.. :X

Me saatiin eilen uus auto ja nyt pitäs siivota vanha, että saa luovuttaa seuraavalla omistajalle. Ja pojan istuinkin pitäis asentaa tuohon "uuteen".. :kieh: Tänään on ollu jotenki super huono olo ja muutaman päivän on jo päätä särkenyt. Taitaa tosin johtua jumissa olevista hartioista.. :/

Rhea ja Möhkö 13+5
 
Anni-77: Täällä raskausviikkoja 16+1 ja ei missään nimessä vielä mainittavaa mahaa. Paino on noussut ehkä 1,5 kg ja vanhat housut ahdistavat. Mutta muuten kyllä ei maha vielä sen kummemmin näy. Töissäkään ei kukaan ole huomannut mitään, vaikka ollaan vierivieressä pukuhuoneessakin vaatteita vaihtamassa =) Katsotaan nyt, miten kauan pystyn pitämään Salamatkustajan salassa! Saisi kyllä jo maha kasvaa, tulisi tästä taas todellisempaa!

Tosi kiva työpäivä takana, vaikkakin tänään sai ravata pissalla jatkuvasti. On se jännä, vaikka olet juuri käynyt niin heti kun vähän kumartelee tms. niin taas on hätä. Ja muka kova hätä ja sitten saat lirautettua muutaman millilitran pönttöön, hahhah =)

Nyt maalaamaan, aloitellaan pikku hiljaa makuuhuoneissa remonttia.

mamma ja Salamatkustaja 16+1
 
Tein mahan ja vasemman kämmenen päällä muutaman kerran.
Joka kerta meinas lähteä heilumaan ees taas, mut muuttu sit heti pyörimiseks. Ja syke oli 160, joten merkit viittais tyttöön, mut silti poika olo. :/ Niin kovin kauheasti tyttyö toivoisin.. :heart: Mutta tiedän, että lopulta se oma pikku poikakin on yhtä ihana! :heart:
 
Anni-77 Täällä ei ainakaan minkään näköistä masua ole.. Tahtoo jo vauvamasun |O
Tosin siihen sitten ehtii kyllästymäänkin :D

Jenninho Täällä kans ultra 14.8. Kyllä on odottavan aika pitkä. Ihana masu sulla!!! :)

Pippur1 ja masukki 17+0 POKS!!!
 
Jenninho sullahan on nyt jo isompi maha ku mun serkulla oli rv36 :D no okei,kyl se mulle puhelimes sanoikin et hälle on sanottu ettei ees huomaa et on raskaana ja viel viimisillää ku niin pien,lääkäriki oli synnäril kyselly et ootko vamasti niin pitkäl :eek: toisil se vaan kasvaa,täällä yks joka tulee varmasti kovaa vauhtia perässä :ashamed:

sormustestin minäki tein valkokultaisella sormuksella ja tyttöähän tuo näytti,ehkäpä meillä siis mies on hyvä rakastaja,jos meille vielä kolmas tyttö saadaan :D

väsyttää poksunnan kunniaks

:heart: :heart: :heart:
 
Voi Petite :hug: toivotaan että olisi väärä hälytys.

Mä en kyllä oikein saa tota sormusta kun vähän heilahteleen sinne tänne.. Pitääkö sille antaa siis vauhtia?

Jenninho, ihana masu :heart: Mulla näkyy kans jo selkeesti, omasta takaa on kyl jo tota masua mutta kyllä tän vauvamasuksi erottaa, täytys kohta ottaa kuvaa, kun sais vaan aikaseks.

Dopleria ei ole meilläkään eikä tule, joten me on nähty/kuultu siis vaan nt ultrassa syke :heart: Nyt jo vähän ahistaa kun liikkeitä ei ole tuntunut kun jokusen hassun kerran.. Ens torstaina on seuraava neuvola sitten.

Joku mainitsi kirvelystä ja pissalla ramppaamisesta ni jo minäkin kiikutin labraan pissanäytteen kun ei mielestäni esikoisen aikaan tällasta kirvelyä ollut, joten huoli iski. No näyte oli ok ei tulehdusta.

Vatsa toimii vielä ihan suht ok, mut kun se rauta astuu kuvioon ni johan menee jumiin :x

Jaha ja nyt lyö tyhjää joten nukkuun

:wave:

-c- 14+6
 
Heipparallaa!
Jenninho aivan ihana masu!!! Mullakin alkaa olla jo näkyvissä, onhan tämä jo neljäs.. tänään sain ostettua mamma caprit ja -mekon. Odottelen kovasti et saan omat mamma vaatteet kaverilta takaisin, kohta alkaa olla niille käyttöä ja onneksi hän saa vauvan näinä päivinä.
Huominen ultra jännittää kovasti!!
Vatsa toimii ihan ok, tosin syön rautaa niin se aiheuttaa jonkin verran ongelmaa. Pissalla saa käydä tosi tiheään. Mut ne kuuluu asiaan..
Tosi isoilla viikoilla on jo osa teistä!! Mut perästä tullaan. =) Juuri illalla esikoinen totesi ettei millään jaksaisi odottaa tammikuuhun et vauva syntyis. Onhan sinne vielä aikaa, mutta loppujen lopuksi nopeesti se menee.

Mutta nyt unten maille, jos nyt saan unta tältä jännitykseltä..Hyvää yötä kaikille!

Huomenna palaan ultran jälkeen, ja huomenna taas poksuu :heart:

talvivauva ja vaavi 12+6
 
Petite - voi kurjaa että joudut elämään epätietoisuudessa seuraavat viikot :'( :hug: :hug: jaksamista. Toivon että on väärä hälyytys!

Jenninho - ihana maha =)

Oma maha on kutistunut lähes olemattomaksi, kun oon nyt lomalla. Hassua. Töissä on sen verran hyvät sapuskat, että lomaan asti on vatsa turvottanut ihan eri tavalla. Ja siellä istun koko päivän niin sekin varmaan vaikuttaa.

Vaivaako iskias muita? Mulla jumittaa iltaisin iskiaskipu oikeassa pakarassa. Jostain kuulin että magnesium saattaisi auttaa, tietääkö joku?

Lili 14+4
 
täällä myös podetaan iskiais vaivoja. välillä on niin kova kipu että ei pääse sängystä ylös. Mulla on ollu nuo kivut ihan 24/7. Lääkäri sanoi mulle että liikkuminen ja venyttely auttaa, sain ohjeetkin mutta en ole kyllä huomannut vaikutusta..
 
Cattie Ei sille sormukselle saa antaa vauhtia. Se ei vaan joillakin toimi, puuttuu ne "taika voimat" jotka laittais sen liikkeelle.
Vähän sama kuin vesisuonien etsiminen sillä puun oksalla, toisilla toimii ja toisilla ei, mulla toimii sekin ja löydän sen avulla vesisuonet ja vesiputket jne...

Lili78 Mulla ei ole iskiasta, mutta mulla on kahden alimman nikaman väleissä välilevynpullistumat ja sitten rappeuma alarangassa sekä mutka vasempaan.
Nyt on kyllä välillä kiukutellut enemmänkin, sen kanssa muuten kun osaa jo suht elää kun en antanut aikoinaan leikata.
Eli tekee vaan asiat oikein ja selkää säästäen niin pärjää. Stressi on paha tekijä tuohon mulla, ja varmasti on selkä jumissa ja kipeä mikälli sitä esiintyy.
Oletko kokeillut ihan originellia tiikeri balsamia?
Sitä valkoista versiota eikä mitään tavaratalosta saatavaa halpista.
Minä tilaan itse sitä netistä aina kun ei sitä tahdo mistään täällä päin luontaistuotekaupasta tms saadakkaan.
Se on sellaista ainetta että mulla lähtee sillä melkein vaiva kun vaiva
=)

Makean himosta Ei maistu makea. En kyllä muutenkaan mitään pullaa ja keksiä ole tykännyt syödä, mutta karkkia kylläkin vaihtelevasti välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt ei tee sitäkään mieli.

Nyt on meneillään joku kumma riisin himo :eek:
En jaksanut alkaa eilen keittämään riisiä vaikka nimen omaan tummaa pitkää riisiä teki paljaaltaa mieli saada. Käytiin sitten kaupasta hakemassa karjalanpiirakoita ja kasvispasteejoita että saa niistä nyt ensihätään sitä riisiä naposteltua.
Saas nähdä auttaako vai pitäiskö keittää se rehti riisi kasa ja syödä sitä. Terveellisempäähän se toki oliskin.

Tänään ei kai muuta kummaa.

Ai niin, olen tänään elämäni ensimmäistä kertaa kuskina :LOL:
Aika hyvin olen säästynyt, mutta tänään sitten iski "keikka" tosin ei ole kun vienti tapahtumaan ja sieltä haku ja vienti takas kotiin.
Eli ei tarvi pyöriä tuolla auton ratissa koko iltaa ja eikä mene edes myöhäänkään.
Eikä muutakaan ole, kun kultaisen liigan kilpailu niin sen ennättää katsomaan aika hyvin vaikka välillä käy veljen porukan kuskaamassakin.

Enie + Nörtti ja Hissu 16+4
 
Heipä hei!

Pikaisesti tulin vaan kertomaan, että olen palaillut taas sivistyksen pariin :)

Klo 12 ultra ja jännittää niin kovin ettei saanut nukuttuakkaan.. .Ekaksi näin unta. että siellä oli kaksi ja sitten näin painajaista, että oli kuollut kohtuun.. :'(
Huh huh..

Petitelle :hug: toivottavasti kaikki on kunnossa!!!!

Täällä mahaa ei keltään enää peitellä, katoin juuri, että esikoisesta oli rv 20 tällanen masu vasta :D

Niinuska+Hipsu 12+1 (tai 12+3)
 

Yhteistyössä