**TAMMIVAUVAT 2008** viimeistä erää vauvapuolella =)

*Tammivauvat 2008*

varaslähdöllä marraskuussa syntyneet (tammikuiset)

10.11

Pikkupeikko85, (rv 31+1),POIKA 1210g ja 38,5cm

joulukuussa syntyneet (tammikuiset)

22.12

Saapasjalkakissa, POIKA (rv 37+5), 3160g, 51cm
anskuliini1POIKA (rv 38), 3500g, 50cm

25.12

Lellu1, POIKA (rv38+2), 3880g, 50cm, py 35,5cm

tammikuussa syntyneet:

1.1

minimi (rv 41+1) TYTTÖ 3250g, 50cm, 33cm
Ellatje TYTTÖ 2720g, 49cm

2.1

Saaru klo22 (rv40+5) POIKA 4300g, 53,5cm, 38cm
glaudia klo 5.59(rv 39+0), POIKA 2940g, 49cm, 34cm
PrincessOfAcco klo16.40(rv 39+6), POIKA 2990g, 48cm

3.1

memmu89 klo1.47, TYTTÖ 3265g, 48cm
Pore71 klo7.46(rv 39+4) TYTTÖ 3400g, 49cm, 33,5cm
carla-81 klo3.50(rv40+1) TYTTÖ 2970g, 47,5cm, 34cm
mievaa POIKA 3870g, 52cm
katja87 klo13.18 POIKA 3540g, 49,5cm

4.1

mamelimuu klo14.13(rv37+6)TYTTÖ 3640g, 51cm, 36,5cm
Soikku76 klo2.08(rv38) POIKA 3930g, 51,5cm
Kotiäiti-88 klo10.37(rv 37+1) POIKA 4710g, 52cm
uutukainen TYTTÖ

5.1

qwerko klo3.05(rv38+5) POIKA 3270g, 50cm

6.1

Maiskis75 klo 11.12 TYTTÖ 3815g, 52cm

8.1

Gorthaur klo12.06(rv40+4),POIKA 3800g, 51cm, 35cm
NuoriMuori klo9.40, TYTTÖ 3990g

10.1

Estu klo13.28(41+6), TYTTÖ 4120g, 51,5cm, 36cm
Cattie klo21.50(rv39+6)POIKA 4710g, 54cm, 35,5cm
JonnaP klo16.43 (rv40+0) POIKA 3900 g, 51 cm

11.1

Iidukka klo16.43(rv39+2) POIKA 3144g, 50cm
Piku81 klo15.52(rv 38+4) POIKA 2065g, 44cm
maya-78 klo10.32(rv38+5) POIKA 3246g, 50cm, 35cm

12.1
Pippuri84 klo 7.20 (rv40+3) POIKA 3615g 51cm

13.1

Jimena klo14.05(rv41+1) TYTTÖ 3835g, 52cm, 35,5cm
josefiina klo10.13(rv 39+3) TYTTÖ
Helluska POIKA.. 52,5cm
säihky74 TYTTÖ

14.1

äitix4(rv41+2)POIKA 3500g, 53cm
Hokkis klo8.45(rv41+1) POIKA 4000g, 52cm

15.1

Villivadelma TYTTÖ 3070g, 47cm
Tere69 klo8.54 POIKA 3300g, 52cm

17.1

Nuuskis klo4.47(rv42+1) POIKA 3960g, 54cm

18.1

HeMa05 klo21.44(rv41+3)TYTTÖ 4020g, 49cm, 37cm
tyttönen klo9.07(rv39+5) POIKA 3085g, 48cm, 33cm
Papu76 klo9.04(rv40+5)POIKA 3380g, 51cm, 33,5cm
Kide POIKA
Äiti2008 POIKA 4700g, 55cm

19.1

Katia79 (rv38+5) POIKA 3882g, 52cm
NatuSan klo14.15(rv42+4) POIKA 3960g, 52cm

20.1

Neamma TYTTÖ 3550g 49 cm, 33 cm

21.1

wilsson klo10.50(rv 38+6) TYTTÖ 2700g, 48cm

22.1

Ada-08 klo10.45(rv 39+0) TYTTÖ 3420g, 48cm
MaijaM (rv39+4) TYTTÖ 3120g, 48cm
raksunaksu (rv40+2) TYTTÖ 3490g, 50cm

23.1

Niipa-85 klo18.44(rv39+6) POIKA 3760g, 51cm, 35cm
Bamboo81(rv 42) POIKA 3800g, 53cm, 36cm

24.1

dinomamma klo21.19(rv41+4) TYTTÖ 3820g, 51cm, 35cm
Tammiäiti klo10.46(rv41+1) TYTTÖ 3820g, 52cm, 35,3cm
jenniS klo1.02(41+2) POIKA 3414g, 51cm
Effy klo18.07 POIKA(40+3)3755g, 52cm
Tonttuliinu(38+2) TYTTÖ 2895g, 50cm
POIKA 2700g, 47cm

25.1

pikkueppu klo5.06(rv40+1) TYTTÖ 49.5cm ja 3820g, 34.5cm
Justus33 POIKA

27.1

Ninnu80 TYTTÖ
Suny POIKA 3785g, 51,5cm, 36cm

28.1

maximilian klo23.49(rv 40+1) POIKA 4100g, 52cm
ärris TYTTÖ 2900g, 48,5cm, 34,5cm

29.1

ansku88 klo14.15(rv41+4) TYTTÖ 4250g, 51,5cm, 37,5cm

31.1

papunen TYTTÖ

helmikuulle odotuttaneet: (tammikuiset)

5.2

shakki klo21.25(rv41+3) TYTTÖ 3955g, 52cm, 36cm

6.2

Afu-82 klo12.02(rv42+2) TYTTÖ 4580g, 56cm, 38cm

10.2

mirkkuli klo23.14(rv41+4) TYTTÖ 3955g, 51,5cm, 35cm
kotikurppa (rv41+6) TYTTÖ 3700g, 48cm

12.2

Blanca klo8.46(rv 41+5) POIKA 3570g, 52cm

Edelliseen jutusteluun..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1166068

vol2 löytyy:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1047018

vol3..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1114784

vol.4
http://kaksplus.fi/keskustelu/t937158

vol.5
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1134766

vol.6
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1205488

Hih, onnistui =) . Toivottavasti ei Saaru haittaa, että tein tämän :whistle:

Meillä Roosa otti eilen ensiaskeleensa :D . Päättäväisen haparat 3-4 askelta otti lelulaatikolle illalla. Ja ikää meillä ei ole vielä edes 10kk täynnä. Saa nähdä koska hoksaa tuon paremmin. Eipä sillä tosin vielä kiirettä, kun konttaakin "juosten" eli pääsee tosi lujaa paikasta toiseen kontaten.

tyttösellä taisi olla mukavat polttarit. Niitä on sitten kiva muistella myöhemmin. Missäs muuten poika oli hoidossa, kun miehelläsi taisi olla polttarit samaan aikaan?

Yksinviihtymisestä meillä Roosa voi leikkiä helposti reilu ½h omassa rauhassaan. Joskus tulee päiviä että roikkuu ihan koko päivän puntissa, joten silloin sitten leikitään senkin edestä.

Huomasin muuten eilen että meille olisi tulossa 9. hammas. Ei anna oikein kunnolla katsoa/kokeilla suuta, joten en tiedä olisiko enemmänkin tulossa :D

Nyt olisi taas 10 päivää vapaata töistä. 4 Päivää olinkin siellä, tai no tänään oli iv-tentti. Enpä ole tainnut lukea niin hyvin edes sh-koulussa tentteihin. Tuossa tentissä ei virheitä saa pahemmin olla, ehkä 2-3 ja monivalintakysymyksiä oli kuitenkin vajaa 70. Muuten töissä on ollut oikein mukavaa, aamuisin vain ollut vähän vaikeaa nousta klo 5.50 |O

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Afu ja R kohta 10kk

Afu:mua harmittaa kun mulla jäi se tentti suorittamatta ennen äitiyslomaa.kokeilin kerran tehdä ja lääkelaskussa tuli 1 virhe ja en päässyt läpi.tiedän että ei niissä saisikaan tulla virheitä mutta kun kysymys oli laskusta jota en koskaan tarvii töissä,prosenttijuttu....
Miltäs on työnteko tuntunut ja olikos se niin että sulla on uusi työpaikka nyt?
Onnea Roosalle uudesta taidosta!

Toivotaan että tänään ei sada koko päivää että pääsis aamusta ulkoilemaan.Outoa kun Ellikin keikkuu nykyään hereillä 12 asti joten nyt ei ole siitä "aamupäivän rauhaa" tehdä kotihommia ym.
Hauskaa päivää
:wave:

Huomenta!!!
AFU: kiitos uudesta pinosta!!! Ja ROOSALLE onnea uudesta taidosta! :hug: :flower:
Esikoinen on kerhossa ja Emma nukkuu vieläkin. Emmalla on joku ihme nukkumiskausi menossa, edellis yönä veteli yli 14 tuntia unta ja neljä tuntia päikkäreitä (heräili kyllä välissä, mutta nukahti uudelleen). Nytkin nukkuu vielä ihan umpiunessa... Toivottavasti ei nuku "varastoon" ja ala taas kohta valvomaan öitä!!! :whistle:
Ei mutta pakko lopettaa, toi kisunpentu on kimpussa kun herhiläinen! Kävelee näppisten päällä ja kiehnää sylissä...
Poistun kisua leikittään! :wave:

Huomenta!

Kiitos Afulle uudesta pinosta! :flower: Tuskin Saaru pahastuu,vaikka uuden pinon meille teit. :D

Roosalle hurjasti onnea uudesta taidosta! :wave: Siitä se lähtee ja kohta on meno päällä.

Nanu on päiväunilla,toivottavasti nukkuu pitkään!Tyttö nukahti eilen nimittäin vasta yhdentoista aikaan ja heräs jo seiskalta. :eek:

Ole Neamma nyt tyytyväinen,kun Emma nukkuu. :D Voi,että mä haluan kans kissanpennun! :heart: Meillä on jo tosin kaksi koiraa,että epäilen vähän miehen suostumusta kisuun.. :whistle:

Eilen käytiin kaupoilla ostelemassa joulukoristeita ja nyt on ihan joulufiiis kun on pieni tekokuusi ja muutamia tonttuja jne. :) Jouluverhoja en jaksa vaihtaa,paitsi Nanun ja miehen tytön yhteiseen huoneeseen.Mä olen ihan jouluhöperö ja odotan jo aattoa niin kuin pikkulapsi. :ashamed: Onko muita innokkaita joulunodottajia?

Mutta nyt vähän siivoilemaan ja kohta kaveri tulee kahville! :wave:

Kiitos Afu uudesta pinosta! En toki pahastu :heart:

Just pienimuotoinen lenkki takana, kävelytesti peruttiin koska vetäjä oli sairastunut :ashamed: Kävin sitten Lucan kaa kävelyllä ku isommat leikki ohjattuja leikkejä. Ja kohta taas syömään.

Mut viimeistä siis viedää täällä, pian siis taaperopuolta katsasteleen. Mut vielä joulua ja uuden vuoden vastaanotto täällä.

Joko alkaa monella oleen joululahjat hankittu, meille vielä yhtään. Sitten reissusta ku palataan niin loma onneksi jatkuu ja sitten alkaa varsinainen shoppailu.

Nyt taas :wave:

Kiitti Afu uudesta pinosta.. Mäkin jo kopion noi etusivun jutut, mutta en sitten jaksanut alkaa väsäämään.

Poika oli tosiaan mun vanhemmilla yökylässä ja hyvin oli mennyt.
Täällä tämä äiti vähän sairastaa, tukossa ollaan edelleen.. :snotty: Sitten toi viisuri tuolla alhaalla lykkii tuloaan, ja on kipeä kyllä :(

Joululahjoja meilläkään ei ole pahemmin osteltu vielä, ainoastaan kummitytön lahja on hankittu jo. Juuh , torstaina tulee veronpalautukset, että josko olisin kunnossa jo silloin, ja käväsin hakemassa pojalle jotain lahjaa ja miehelle..Itselle tilasin kasvohoidon, happihoito + timanttihionta, onko kukaan koskaan käynyt?? :attn:

Jaahas luukusta tupsahti uusin 2+..jotain luettavaa.

Nyt alkaakin sitten jouluhössötys ja häähössötys, vielä ei kummistakaan ressiä pukkaa...
Ja kovasti se vauvakuume on nyt vaan iskenyt.. :heart:

Meillä aika mukavasti lahjat ostettu, Ellille jotain vielä hankittava.
Miehen kanssa sovittiin ettei lahjota toisiamme.Riittää kun katsoo lasten onnea kun ne avaa pakettinsa.Tehdään sit jotain kivaa yhdessä kun päästään jonnekin kahden.Ja ostetaan jotain kun tarvitaan.
Minä kyllä odotan joulua kovasti, se on mulle vuoden tärkein aika.Nyt taas saanut siihenkin uutta merkitystä kun on oma perhe.Nykyään mulle riittää hyvä ruoka ja se fiilis joulusta :heart:

Joulua odotan kovasti, varsinkin sitä ruokaa. :D Harmi vaan jää tänäkin vuonna mädit ym. kielletyt herkut väliin, mutta graavilohen mies tekee itse niin sitä uskallan syödä. :saint:

tyttösen polttarit kuulostivat aivan ihanilta, just tuollaiset olisi ihana jos itsekin joskus saisi! Että on kyllä ollut hyvä kaaso ja ihania ystäviä sulla kun ovat osanneet järjestää! :flower:

Me saatiin eilen avaimet siihen meidän väliaikaiskämppään ja itkuhan se meinasi tulla. :ashamed: Siis onhan se tosi tilava ja ihan siistissä kunnossa, mutta ne muovimattolattiat jne...Tuli niin surku kun tajusi, että on viimeiset päivät tässä meidän kauniissa ja kodikkaassa asunnossa, joka tosin on pieni, mutta rakkaudella kaikki laitettu ja sisustettu. :heart: Mutta eiköhän sitä tuonne sopeudu, ja toivottavasti pian muutetaan uudestaan! :whistle: Ollaan tarjous yhdestä asunnosta jo tehtykin, ja asiat alkaa olla hyvällä mallilla, mutta ensi viikolla olisi vielä kosteusmittaukset jne ja jos kaikki on ok niin meillä ehkä olisi uusi koti tiedossa. :heart:

En voi kyllä kenellekään suositella muuttamista raskausaikana. :headwall: Vaikka taisi täältäkin ainakin muutama muuttaa raskaana ollessaan? Siis kaikki muuten ok, mutta voisin nukkua 24/7 eli oon aika hyödytön. Ja heikotus/kuvotus jatkuu enkä oikein saa syötyä tarpeeksi, eli varmaan johtuu ihan siitä että verensokeri pääsee tippumaan liikaa. Nyt sitten hainkin kaupasta kaikkia "herkkuja" eli kaikkea mitä teki mieli, kuten creme bonjouria, venäläistä meetwurstia, mehukeittoa, voileipäkeksejä jne kaikenlaista mitä en normaalisti juurikaan syö. :LOL:

Anoppi tulee tänne onneksi taas illalla leikkimään poitsun kanssa niin saadaan pakattua rauhassa. Hävettää vaan tää siivo. :ashamed: Mutta ei auta, pakko se on syödä ja levätä kun muuten oon ihan poissa pelistä. :whistle:

Onnea vielä Roosalle kävelytaidosta. :flower: Pian täällä tosiaan on jo kaikki taaperoita, nopeasti se aika vaan menee. :eek: Täällä ei edelleenkään kävellä, saa nähdä milloin hoksaa. :D

Voi kiitos Iidukka :) Tosiaan viihdyin itsekin tosi hyvin, kaasot olivat kyselleet mieheltäni kaikkia juttuja. Yksi vihje oli jäähalli ja sieltä löysin tutin ja sitten ajeltiin sairaalan synnytykseen. Sieltä sain helmet kaulaan, kun kerrankin voin helmiä pitää. Kamerasta mulle näytettiin jäähallin kuva ja tosiaan tutin perusteella päättelin, että sairaalalle varmaan ajetaan sitten. Ja siellä oli taas uusi kuva ja sokokselle lähdettiin. Sieltäkin löytyi uusi vihje ja kysyttiin mistä kaikki alkoi, okei, lähdettiin yhden baarin eteen, missä ollaan tavattu :) Siellä baarin edessä sitten mua odotti muut tytöt ja lähdettiin kävelemään ympäri kaupunkia, poikettiin seksikaupassakin :whistle: juu ja vastaantulijoilta keräsin 15 sanaa, saas nähdä mitä niistä joudun vielä keksimään..
Se tankotanssi oli ihan hauskaa,uutta, en ollut koskaan kuullutkaan. Ja se poreamme, siellä oli niin ihana lillua, kauheissa vaahdoissa..
Päässä mulla oli kokko ajan tollanen kruunu :)

siinä ne kai nyt sitten lyhykäisesti vielä kerran =)

Olin tuossa lepäilemässä, päätä särkee. Poika nukkuu parvekkeella, oottelen että mies tulisi kotiin, pitäisi kaupassa käydä, kunhan jaksaisi lähteä.

mutta ei auta, pitäs pyykitkin laittaa kuivumaan..

Kivat polttari sulla tyttönen :D

Mä täällä edelleen kä'rsin pahoinvoinnista ja olen googlettanut kohdunulkoisen raskauden oireet tuhat kertaa ja pähkinyt mitä tekisin seuraavaksi.mahakipu vaihtelee ja välillä enemmän vasemmalla ja välillä koko mahalla..tänään alkoi vuotaakin,mut siis ihan normaalisti.
Ajattelin aamulla varata suoraan lääkärin ja se saa miettiä mitä tehdään :eek: mut täytyyhän tää selvittää onko mulla se kierukka enää ollenkaan paikoillaan ja olenko mä raskaana..
Anteeksi omaa napaa mutta ahdistaa niin kun ei tiedä :x

HeMa: mä tiiän ton tunteen! :hug: Soita vaan heti aamusta lääkäriin ja mene selvittämään asia! Helpottuu olo, kun saat tietää mikä on. Kovasti jaksuja sinulle! :hug:
Tyttösellä ollut tosi kivat polttarit! :D
IIdukka: itsekin olen muuttanut, kun odotin esikoista! Kovasti jaksuja ja pitkää pinnaa sinulle! :hug:
Joulu: Mä oon kova stressaamaan, joten joulu on aika hermostuttavaa aikaa... Kaikki lahjat, mitä keksii kullekin... Sitten ruoka, kun koko suku tulee meille syömään ja siivous jne... Eli mä taidan olla lähinnä stressaantunut... :ashamed:
Jaahas, Emma painii kisun kanssa :wave: poistun pelastamaan kissan! ;)

Moi!

HeMalle :hug: Voimia epävarmuuden kanssa painimiseen.

Tyttöselle pikaista paranemista :flower:

Meillä ollut känäkänä päivä, hoh hoijaa....

No mutta paremmalla aikaa sit enemmän,
mmoi moi :wave:

Afulle: :flower: uudesta pinosta! Pitäiskö meidän kuitenkin jo heti tammikuun alusta siirtyä tuonne taaperoiden puolelle? annetaan tilaa uusille tammivauvoille :)

HeMa: Voi ei :hug: toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Me palloiltiin tänään kaupungilla monta tuntia, ja Aape ei sit malttanu nukkua kuin 45min päiväunet, meinasi sit mennä vähä yliväsyn puolelle jo nyt illasta, onneks mies suostui nukutuspuuhiin, kun itellä jotenkin pinnaa kiristää.. :xmas: Pitkästä aikaa. Mikä lie..

huomenia!
Kyl mä ainakin aattelin heti vuoden alusta siirtyä jo taaperopuolelle. Mut Afuhan voi täällä pitää "perää" ja jöötä vielä kuukauden :)

Ihanaa, nyt täällä reissussa alko keskimmäinne nuhia ja yskiä ja nyt sitten Lucakin viime yön tuhisi nöösi tukossa. Ja arvatkaa kaikenmaailman lääkkeet ja rohdot on kyl mukana vaan ei nokkatippoja |O Pakko kai son tuonne Varkauden keskustaa lähtee apoteekkia metsästää, yö meni sen verta huonosti.

Mutta nyt taas vaatteet niskaa ja aamupalalle :p

Huomenta vaan!
En ookkaan tainnu tänne vauva puolelle kirjotella aiemmin. Tuolla odotus puolella sillon kirjottelin ja sit tuonne yhteisön puolelle, mutta siellä nyt niin hiljentynyt, että jos koittais taas tänne alkaa kirjottaa. Ja kohta sitten taapero puolelle. Teidän juttuja oon kyllä seurannu jo pitkän aikaa, mutta ite en vaan sit oo saanu aikaseks kirjottaa. Että ihan ootte "tuttuja" kaikki :D

Ihan ekaks onnittelut plussanneille :heart: Toivottavasti sais ite pian liittyä samaan joukkoon.

Ja kodin vaihtajille jaksamista muutto rumbaan!

Meillä on Veikon kanssa mennyt tosi hienosti tämä aika. Suht terveenä on pysytty ja ja syöty ja nukuttu hyvin. Ihana touhukas vesseli tuo on :heart: Eilen otti ensi askeleetkin. Kolme askelta käveli ja tänään jo aamulla sama juttu. Saa nähdä milloin kunnolla alkaa kävellä.

Töihin paluuta oon tässä pähkäilly, tai siis että hakeeko töitä vai ei. Muutaman hakemuksen oon nyt tässä laitellut ja tammikuussa alkaisi jos paikan saisi. Varsinaista kiirettä ei töihin vielä ole, kotona on ollut ihanaa, mutta kevään voisi olla töissä ja sitten taas kesän kotona Veikon kanssa. Mun äiti jää vuorotteluvapaalle ja hän sitten hoitaisi Veikkoa. Saa nyt nähdä :|

Joulujutut meillä on vielä ihan kesken. Yhtään lahjaa ei olla ostettu. Muutenkin taidetaan vaan hommata lahjat Veikolle ja kummilapsille. Aikuisten kesken vaan nautitaan ruoasta ja yhdessä olemisesta :)

HeMa lle :hug: Toivottavasti pian selviää mistä kyse.

Pippuri ja Veikko kohta 11kk :eek:

Hema toivottavasti selviää mistä on kyse! Mulla tosiaan on uusi työpaikka, joten opettelemista riittää. Onneksi on aika hyväkuntoisia meidän potilaat suurimmaksi osaksi, joten fyysisesti ei ole rankkaa työtä ollenkaan =)

Pippuri tervetuloa takaisin :flower:

Neamma eole vain tyytväinen että tyttö nukkuu :wave: .

Joululahjoista on ehkä noin puolet ostettuna. Ne viimeiset lahjat sitten on aina niitä vaikeimpia :| . Itsellä/meillä tuottaa vaikeuksia eniten molempien isät ja miehen pikkuveli.

Siirtymisestä taaperopuolelle: miltä kuulostais jos siirryttäis "kompromissina" tammikuun puolessa välissä sinne kaikki? Kun samat ihmisethän siellä todennäköisesti jatkaa kuin täälläkin. Itsestä tuntui silloin odotusaikana kurjalta kun kaikki olivat jo "jättäneet" odotuspuolen ja siirtyneet vauvapuolelle, ja itse vain joutui odottamaan ja odottamaan omaa vauvaa (ja pääsyä vauvapuolelle). Nyt vaan nousi samat tuntemukset pintaan... :ashamed:

Muuttamisesta raskausaikana: meillähän oli n. vuosi sitten se muutto noin rv 35+. Eipä sitä kovinkaan paljon voinut kanniskella, mutta järjestelyjä/tavaroiden kaappiin laittoa sitten senkin edestä. Helppoahan se silloin oli kun ei ollut ketään jaloissa pyörimässä.

Nyt pitää alkaa valmistautumaan muskariin. Viimeistä kertaa tänä syksynä :wave:

Afu ja R vielä vajaa 10kk

Moi
Mä sain just paketoitua suurimman osan joululahjoista.Mukavasti tytöille onkin pakettia,ei yhtään enää muuta kun Ellille joku kiva juttu pitäis keksiä.

Täällä mä odotan jännityksellä sitä terkkarikäyntiä,eivät ottaneet lääkärille vielä.Terkkari sit konsultoi lekurita jos nyt langat ei löydy.Kyllä mä niitä tänään taas etsin ja ei ne ole paikallaan :eek: etominen jatkuu vaan...Tässä tulee jo vaikka mitä mieleen.

Mulle on ihan sama koska siirrytään taaperopuolelle.Tulen sinne minne enmmistö menee ;)

heMa ja jännittynyt mieli

Kiitos Afulle uudesta pinosta :flower:

Mulle myös ihan sama milloin siirrytään taapero puolelle..Kyllähän sitä tietty vois siirtyä kaikki alkukuusta, ettei porukka jakaantus ainakaan..tai ihan miten vaan, mutta mieluummin siis yhtäaikaa kaikki =)

Juu täällä laiska äitee, oon teidänkin juttuja käynyt lukemassa, mutta en ole saanut ittestäni sen vertaa irti että oisin meidän kuulumisia kirjoittanut..

Hui HeMalla jännät paikat, toivottavasti kaikki on niin kuin pitääkin, toivottavasti kivut ja pahoinvointi helpottaa..

Iidukalle jaksuja muuton keskelle :hug:

Pippuri tervetuloa takaisin turisemaan meidän kanssa =)

Ja kaikille uusien taitojen oppijoille onnea...Ainakin Afun Roosa oli ottanut askeleita..ja joillakin muillakin oli kehitystä tapahtunut...nyt en vaan muista kenellä :ashamed:

Toivottavasti Saarun poppoo ei tuu kovin kipeeksi lomareissulla.

Täällä edelleen ollaan vielä flunssassa, tosin molemmilla olo alkaa hieman helpotttamaan, onneksi..Jasulla ei oikein muuta ole ollutkaan kun neesu valuu ja välillä yskii..Mut mulla on sit poskiontelontulehdus, ja sain antibiootti kuurin...Toivottavasti ei tee mitään pikkuiselle..
Meillä on nyt sitten välillä nukuttu kaksia päivä unia sillä seuraamuksella, että yöunille meno on viivästynyt jonninverran..mutta tänään kun poitsu nukkui 9 aamulla niin venytin aamua ja kahtotaan miten jaksaa taas yksillä unilla...ja iltasella sit hieman aiemmin nukkumaan..

Meillä oli eilen neuvola Jasulla siis..ja se toinen infulenssarokote laitettiin..uudet mitat oli 7940g (+500) ja 71cm (+3cm) puoltoista kuukautta sit oli viimeksi neukka, Nyt oli taas sitten pituutta tullut enemmän kuin painoa, kun viimeksi se oli toisinpäin...

Juups, mut nyt levähtelemään kun poitsukin on unilla |O

Mie tuun Saarun seuraksi ainakin jo heti tammikuun alusta sinne taapero-puolelle! Tähän osioon tulee muuten 2 tammivauvojen pinoa, kun uudet tammikuiset alkaa syntymään. Eiköhän siirrytä koko jengi sinne siis uusien tulokkaiden tieltä.
Toivottavasti ei nyt mee Saarun lomareissu pilalle sairastumisten takia :hug:

HeMa: Ymmärrän kyllä sun fiilikset tällä hetkellä aika hyvin, olis varmaan aika järkytys jos sieltä nyt plussa tulis.. Jos tuo sun huono olo johtuu kamalasta jännityksestä/pelosta ainakin osittain.. :hug:

Iidukka: Joo, me muutettiin syyskuussa, silloin kun odotin Albertia. Olin enimmäkseen työnjohtopuolella siinä hommassa :D

Pippurille tervetuloa takaisin! :)

Nyt pitäis lähteä Albertia nukuttamaan päiväunille! Meillä on tää päiväunille meno venynyt iltapäivään (yhdet päikyt siis vaan nukutaan), eilenkin kello oli jo melkein 2 iltapäivästä ennen kuin Albertille väsy iski. :wave:

Moi vaan.

Tytöllä ollut tänään vähän huono päivä,kun nukkui aamulla päikkäreitä vaan vartin. :kieh: Mutta äsken nukku sitten tunnin,että jospa sitä nyt jaksais iltaan saakka.
Oon miettinyt,että yrittäiskö jättää pikkuhiljaa toiset päikkärit pois...Meinaa tuo nukkumaan meno mennä niin myöhään.Monesti likka on väsynyt vasta 22-23..Ja se on liian myöhään,ajatellen mun omaa aikaa. :snotty: Miten toi käytännössä toimis jos siirtyis yksiin päikkäreihin?

Huomenna lähden äidin kanssa ostoksille lähikaupunkiin ja voi,että mä odotan sitä!Todella kaipaan jo hengähdystä arjesta. :ashamed: Nanun kummi tulee tähän meille pariksi tunniksi tytön kanssa ja sitten mies pääseekin jo töistä.Vähän jännittää,että miten sujuu,kun tyttö ei ole koskaan ollut kenenkään muun hoidettavana kuin ehkä vartin. :/

Tervetuloa Pippuri!

HeMa:lle jaksamisia!Kannattaa käydä lääkärissä,niin ei tartte huolehtia. :hug:

Nyt pitää taas rientää! :wave:

Vattu ja Nanu

Kiitos Afulle uudesta pinosta :flower:

Olis kyllä kiva jos siirryttäis kaikki yhtäaikaa taaperoihin. Mulle ei väliä missä vaiheessa se tehdään.

Hema tosi kurjaa tuo pahoinvointi juttus. Toivottavasti saat siitä heti siinä sairaanhoitojan luona selon :hug:

Pippuri: kiva kun tulit tänne kirjoittelemaan :)

Flunssa porukkaa täällä tai olla ainakin Piku. Meillä kanssa Valtsu vielä "räkästää" jonkin verran, isommat enää vähän köhii. Ei onneksi ollut kuumetta, kauheesti vaan pyykkiä teettää kun sitä nöösiä pyyhitään sitten joka paikkaan, varsinkin mun paitaan :kieh:

Kauhee myrsky tuolla ulkona ja on sitten aivan pilkko pimeetä. Valtsu vetelee vielä toisia päikkyjä tuolla pihalla. Mehän mentiin jo yksillä unilla, mutta unikoulun myötä tuli toiset päikyt takaisin kuvioihin ja ihan kivasti onnaa tää homma näinkin.

Villivattu: tuosta lapsen hoitoon jättämisestä, että kurjaa se on mutta vaan äidille. Yleensä muksut viihtyy tosi mukavasti ja saavat touhoilla vähän erilaisia juttuja. Tosin kun palaat takasin saattaa Nanu olla aikalailla puntissa kiinni. Meillä Valtsu viihtyy kyllä tosi kivasti miehen, isovanhempien ym. kanssa mutta heti kun mä näytän naamani niin rutina alkaa ja syliin on kova hätä.

Tarttee varmaan lähtee teetä keittelemään.. :wave:

Kiitos vaan kaikille :flower:
En tullu siitä terkkarikäynnistä hullua hurskaammaksi.Ei löytynyt lankoja ja sanoi sit kumminkin että voi olla vaan kierukasta johtuvia oireita noi pahoinvoinnit ym.No mä tein äsken uuden testin ja negaa oli onneksi eli nyt sit vaan täytyy tässä mennä lääkärille ja saa miettii mitä tehdään kun kipuja kumminkin on...Sentään kysyi lääkäritlä joka sanoi et asia pitää tutkia mut koska r-testi negaa niin ei kiireellistä..
Nytkin tässä kun istuu niin särkee selkää ja alamahaa.

Katjan Alberthan jaksaa hyvin valvoa!
Meillä kyllä kävi sitten nopsaan tuo yksiin uniin siirtyminen.Ei tuo Elli ole vanhaan rytmiin palannut joten täytyy uskoa että tää on pysyvää.
Villivadelma;Aikoinaan tuon H:n kanssa siirryttiin yksiin uniin sillai että valvotin vaan neitiä joka päivä pikkasen pidempään ja sit saatiin lopulta päikkäriaika sinne puolen päivän tienoolle.Elli teki saman mut ihan itse =)

Mutta täytyy lähtee vähän huilimaan.On ollu haipaakka päivä.

Yhteistyössä