*Tammivauvat-08*vol.5

Oli sitten oikein kunnon sukukokous eilen! Äitini nuohosi joka nurkan läpi ja piti sellaista näsäviisasta teatteria koko käynnin ajan |O Kaikki viat kailotti kovaan ääneen ja toisteli niitä joka käänteessä. Olihan siinä asiaakin, mutta ei siitä olisi tarvinnut pitää mitään improvisaationäytelmää hörönauruineen. Myötähäpeää tunsin jälleen äitini takia :ashamed: Toki tuon käynnin jälkeen oli realistisemmat käsitykset rempasta, itellä oli mielessä vaan lämmitysjärjestelän uusiminen (10000? lisäkusti ). Onhan sitten vielä putkiremppa ainakin 7000? jne..
Oon nyt pähkäillyt tätä jatkuvasti ja päätin just niin et luovutaan tosta ok-talosta ja mennään rivitaloon vaan tai sitten ei muuteta ollenkaan. En kyl tykkää yhtään rivitalosta, mut kyl se musta on nyt järkevämpää ostaa semmonen. Ukko kun ei kerran tiedä haluuko jäädä tohon työpaikkaan moneksi vuodeksi. Hintarajaksi ollaan laitettu 130000 niin sillä hintaa ei saa semmosta kotia, jossa selviäisi pelkällä pintaremontilla. Mitään 200000 euron velkataakkaa en halua! Luulen, et rivarikämpästä pääsee kuiteski helpommin eroon kuin ok-talosta sitten. Soitin sitten ukolle ja tietty se vastustaa ajatusta, koska sen on pakko päästä ok-taloon. Mutta meillähän on se akkavalta... :LOL:

Meillä heitetään lämmitetystä ruoasta jääneet jämät bioroskikseen. Sehän on jo yläasteen köksätunnilla sanottu, ettei jo kertaalleen lämmitettyä ruokaa lämmitetä uudelleen.

Joko te muut olette miettineet mitä te toivotte lapsillenne joululahjaksi? Meen äiti jo kysy mitä Sampo tarttis. Ihan itte sen saa tietty päättää, mut voin antaa sitten vinkkiä jos ei oma mielikuvitus pelaa. Nyt oonkin alkanut miettiä jotain tarpeellista..

Muoks. Unohtu :hug: Pikulle.

Heippa!
Saarulle onnea ekaan työpäivään!
Pikulle kovasti jaksuja :hug: :(
Meillä meni viime yö tosi hyvin. 7.00 heräs syömään, annoin maitoa ja nukahti takaisin. Sitten 9 aikaan heräs uudelleen ja otin viereen tissille, johon nukahti taas ja herättiin vasta 10.30, kun puhelin soi. :D
Emma on nyt kovin alkanut "jutteleen", siis ihan koko ajan suu käy ja tekstiä tulee... Ihanan kuuloista! :heart: Ja tänään Emma "tanssi" kun kuunteli musiikkia, seisoi tukea vasten ja hytkytteli itseään! :LOL: Ja jatkuvasti heiluttelee kädellään... Niin, ja eilen oppi juomaan nokkamukista. =)
Emma on nyt ollut päiväunilla jo 2 tuntia! :attn: Ihme ja kumma! ;)
Meillä (mulla ja miehellä ) olis parin viikon päästä työmatka messuille... Kestää 3 päivää. Meidän täytyy ottaa Emma mukaan, kun häntä ei tod. voi jättää hoitoon. Pääsee Emma sitten jo nuorena mukaan työelämään! ;) Pitää jotenkin jakaa työ-ja vauvanhoitovuorot. Kiva kyllä päästä ihmisten ilmoille! Mekin asutaan tuppukylässä...
Enpäs tiedä vielä mitä toivon lapsille joululahjaksi... Täytyy kyllä jo alkaa miettimään. :xmas:
Jaahas, jos vaikka opettais taas esikoista kirjoittaan. Oman nimen jo osaakin hienosti... :heart:
Neamma ja nukkuva Emma :D

Neuvola kuulumisia.... iida oli 71cm ja 8950g lääkäri totes terveex tytöx muuten mutta korva tulehdus oli edelleen päällä joten edellinen kuuri ei tepsinyt.....
mikä sitten selittää varmaan kiukkusuuttakin

lämmitetystä ruoasta kaupan purkki ruuan heitän pois kerta lämmityksen jälkeen mut itetehtyä voin lämmitellä uudelleen

joulu lahja jutut vaatteita on yleensä pyydetty kaikille muksuille ostamaan ja niin ovat nuo sukulaiset todenneet et parempi niitä ostaa kun leluja kun lelut menee pojilla rikki 2-3 käyttökerran jälkeen :/ :attn:

no nyt taas typykkä kutsuu :wave: kuulumisiin pikkueppu ja poppoo :wave:

Kiitti jaksuista ja haleista.."meidän" mummu nukkui nyt sitten kaikessa rauhassa poies :( :'( juuriki tuossa puolen päivän aikoihin..No hänellä on nyt ainakin sitten hyvä olla, missä sitten onkaan!

Ruuat mää heitän kyllä aina jos jää niin bioroskiin..vaikka yleensä jos jää niin jää vain ihan muutama lusikallinen..

Joululahja toiveita ei olla mietitty vielä..täytyy vähän funtsia mitä sitä tarviis

Juup pää hakkaa tyhjää, taian mennä nokosille kun Jasukin on..

Moi!

Pikulle :hug:

Saaru, kommentoin eilen tuota teidän hoitojärjestelyä, mutta unohdin laittaa siihen, että nostan kyllä hattua sun miehelle =) Täytyy sanoa, että joka iskästä ei tuohon hommaan kyllä olisi!

Emmalle
kovasti onnea uusista taidoista:)

Joululahjoja tällä on jo mietitty :D Ajattelin, että pojalle vois toivoa ainkin kunnon palikota ja vauvapulkan, tietty tota vaatetta vois kans toivoa. Muuta ei vielä ole mieleen juolahtanut.

Cattie mä laitan sulle josskin vaiheessa yv:llä mun osoitteen niin voit alkaa tekeen matkasuunnitelmaa, toivottavasti onnistuu :) Sen katsoin, että meiltä teille on noin kymmennen kilsaa ja cittarilta meille on noin 7 km. Mutta katsellaan....

Gorthaurille
tsemiä uuden kodin metsästykseen!

Onko kellään kokemuksia Britaxin secura istuimesta? Ollaan vähän sellaista katsottu ja nyt olis alessakin, joten mielelläni kuulisin mielipiteitä puolesta/vastaan.

Heipati hei :wave:

Kide

Piku: :hug:

Meillä on ruuat heitetty pois jos Leevi ei ole kaikkea jaksanut syödä.

Joululahjoista: Toi vauvapulkka idea on kyllä hyvä, toivottavasti sitä lunta saadaan tänne eteläisempään suomeenkin. Joululahjaideat on kyllä vähissä. Leevillä on oma tili joten sinnekin olisi kiva saada muutama euro, muuten sinne ei oikeen rahaa tule, kun lapsilisäkin tulee meijän tilille.

Meillä käytössä gracon cosmic- istuin (olikohan noin) ja ihan hyvältä ainakin tuntuu. Otettiin viime vuoden väriä niin saatiin hiukka halvemmalla...

Nyt syömään :)

Pikulle kovasti :hug:

Joululahjoista:Me toivotaan Ellille lahjaksi nukkea ja sit katselin Fisher Pricen hauskoja soivia autoja jotka varmasti kestää kovempaakin käyttöä.Sit mulla on kirja-alesta kirja ostettu.Vaatettakin varmaan tulee toivottua.

Tänään oli oikein mukava tapaaminen meillä pääkaupunkilaisilla!

Niipa: Meil on samanlainen istuin. Muuten on kyl tosi hyvä ollu, mut meillä ainakin sen joutuu laittamaan silleen, että etupenkillä ei oikein voi istua apukuskin puolella, kun etupenkin selkänojan pitää olla niin eessä. Ite istun siis Aapen kans aina takapenkillä.

Turvaistuin meilläkin hakusessa. Vielä ei ole mitään kiirettä pois kaukalosta, kun hyvin siihen mahtuu. Saa istua siinä niin pitkään kuin vain mahtuu/viihtyy. Eikös nuo kaukalot kuitenkin ole vielä turvallisempia jos siis hyvin mahtuu sinne. Kokemuksia eri merkeistä siis kaivataan :wave:

Joululahjaksi ollaan itse asiassa mietitty tuota turvaistuinta. Isovanhemmat varmaankin ostavat sen, ainakin alustavasti ollaan siitä jo puhuttu. Brion taaperokärrykin varmaan hankitaan ihan kohta, joten sitäkään ei enää silloin tarvita.. Jaa-a. Ihan pitää alkaa miettimään lahja-asiaa. MIehen vanhemmilta yleensä tulee tosi hyvät lahjat jouluna. Rahaakin käyttävät ihan sievoisen summan silloin..

Kauhee pärisytys kuuluu olkkarista :LOL: Ja tekoyskää välillä. Pitänee kai mennä vähän katsomaan muun perheen menoa :wave: . Huomenna 8kk neukka, sitten kuulumisia lisää =)

Hei kaikille tännekin taas pitkästä aikaa! B)

Tosiaan oli kivaa tavata tänään muita pk-seutulaisia! Otetaan uusiksi ja mun puolesta vaikka jo aiemminkin kuin marraskuussa! :wave: Välillä tuppaa olemaan vähän yksinäistä kun ei tuosta poitsusta kuitenkaan vielä varsinaisesti juttuseuraksi ole ja suurin osa omista kavereista vielä täysin eri elämäntilanteessa ja heillä omat kiireensä..

Saarulle tsemppiä ekoihin työpäiviin! Upeaa kun teillä on mahdollisuus hoitaa lapset kotona vaikka onkin varmasti myös rankkaa molemmille.

Joululahjoista:
Vielä ei olla ihmeempiä suunniteltu, mutta mun äiti lupasi ostaa Emilille Ikeasta sellaisen punaisen keinuhirven.

Pikulle osanottoni. :flower:

Gorthaurille tsemppiä asuntoprojektiin! B) Täällä myös uutta kotia etsitään, mutta hidasteena se, ettei vanha edelleenkään ole mennyt kaupaksi..Välittäjä vaihdettiin ja uusi vaikuttaa paljon lupaavammalta, toivotaan että nyt sitten jotain viimein tapahtuisi! =) Hintaakaan ei ole varaa tiputtaa kun pyyntihinta on ihan alueen normaalitasoa eikä kuitenkaan alennusmyynnilläkään tätä haluta myydä. Nyt sitten vaan pidetään sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan että saataisiin tänä vuonna kiva joululahja koko perheelle eli asunto kaupaksi ja päästäisiin uutta kotia tosissaan katselemaan. Välillä tuntuu että kaatuu seinät päälle tässä kaksiossa kun nurkat ja kaapit pursuaa tavaraa..Toisaalta hyvä syy olla shoppailematta turhuuksia kun ei tänne mahdu mitään uutta. :LOL:

Käytiin eilen jumpassa Emilin kanssa tässä ihan meidän vieressä olevalla salilla ja oli kivaa. :D Suunnitelmissa olisi käydä ainakin jäljellä olevat kerrat nyt syyskaudella ja saan sopivasti käytettyä liikuntasetelitkin sinne ennen kuin ehtivät mennä vanhaksi. =)

Iidukka & Emil 8,5kk

Hellurei, pikaseen :heart:
Piku, osanotot :heart: ja paljon voimia!

Eka duunipvä siis takana ja kivaa oli. Ihana nähdä taas kaikki tuttuja ja paaaaaljon juttua riitti. Saas nähä vaa kostautuuko aamulla ku herätys taas ennen kukonlauluu..

Lucalla on nyt viikon jo takkuillu unille meno, niin päikylle ku yöunille. EI millä malta laittaa nukkumaa, aina ku nukahtaa syliin ja laittaa sänkyy niin pomppaa ku vieteri ylös. Ja sänkyy ihan turha etes koittaa nukuttaa. Rattaisiin sitten nukahtaa lopulta istualtee (vaikka rattaat ois makuuasennossa) Ei malta niin ei malta.

Kide, juu. Ei varmaa moni iskä alkais tälläiseen ralliin. Meillä mies vaa on niin "kasvanu" tähän, ku on aina ollut näin. Pehmeellä laskulla eka yks poika, sitten toinen ja nyt kolmas :D

Meillä Luca sitte joskus tässä (ainakin paino pitä olla sitten 9kg) niin siirtyy tuohon britaxin two-way-elite istuimeen. Son nyt keskimmäisellä käytössä.

Meilläki mietinnässä joululahjat..mut siis mietinnässä :LOL: ei mitää hajua. Leluja on kyl paljon, mut pitää sitä jotain uutta ja omaakin saada. Aattelinkin katelle et millaisia noi "vauva" geomagit on sellaiset magneettirakennuspalikat. Olikohan etes oikee kirjoitettu..

tekstiä tulee, ja virtaa riittää, pitäs mennä jo ilttis hotasee ja nukkumaa. Piti vaa pikasee piipahtaa :ashamed: ÖITÄ!

Voi samperi taas tuota meidän Elliä, piti taas sellaista hulinaa koko yön että äiti sai 3 tuntia unta...mulla alkaa olla keinot ja hermot loppu.Menin jo sohvalle nukkumaan mutta itku vaan yltyi ja yltyi aina ja pitihän sitä mennä katsomaan mikä on.yhtä rvaaamsita ja sylittelyä koko yö :eek:

Tänään pitäis siivoilla, ilmakin näyttää siltä ettei ole kiirettä ulos.
Illalla sitten mulla alkais sali,mistä vaan voimia siihen kun väsyttää niin....

Kertokaapas mielipiteitä.. :attn:

Firmassa missä oon aikaisemminkin tehnyt keikkatyötä olisi nyt joulutyöntekijöiden haku käynnissä..Arvon tässä että pitäisikö hakea vai eikö, en ymmärrä miten on näin vaikea päättää. :LOL: Kyse olisi siis ilta- ja viikonlopputyöstä, noin 20h/viikko marras-joulukuun ajan. Miehelle asia olisi ok, hoitaisi poitsua kun olisin töissä ja jos olisi jotain satunnaisia päivävuoroja niin famu auttaisi.

Mutta mietityttää tuo imetys nyt sitten kuitenkin. :| Tekisi mieli mennä vähän ansaitsemaan extra-rahaa, mutta poitsu ei suostu syömään korviketta..Toisaalta Emil täyttää jo marraskuun 11.pv 10kk eli kuinka usein tuon ikäinen vielä tarvitsee äidinmaitoa/korviketta? Mietityttää että miten poitsu pärjää tai kyllähän varmaan pärjää mutta pärjäänkö ite se voi olla vaikeempaa.. :LOL: Ja toisaalta jos tässä kovin kauaa arvon niin ei tarvitse enää päätöstä tehdä kun paikat täyttyy, ja eihän sekään ole sanottua että sen duunipaikan edes saisin kun haastattelussa pitäisi kumminkin käydä jne.. :D

Iidukka:mä tein aikoinaan keikkoja kun esikoinen sen 10kk täytti ja rintaruokintaa vielä harrastettiin.Ihan hyvin pärjäsi vedellä/korvikkeella(siis huikkia vaan joi) ja kiinteellä sen ajan ja sit tissiteltiin kun olin kotona.Mä sanoisin että jos haluut mennä töihin niin mene, kyllä poitsu pärjää mut tietty vaikea sanoa että itkeekö sit tisun perään kun en tiedä kuinka hanakka tissipoika sulla siellä on :D eli siis että ekat kerrat pitkän aikaa ilman tisua voi itkettää mutta tottuu kyllä.
eikä sulla niitä tunteja poissa kauheesti ole jos olet 20h viikossa töissä.
Onnea työnhakuun mikäli sinne päätät hakea!

On ollut taas niin kiireitä ettei oo joutanu tänne lukemaan teijän/päivittämään omia kuulumisia, mutta nyt päätin tulla.

Saarulle onnea työhön paluuseen! Siitä se lähtee! ;)

Ja Pikulle:Otan osaa suruusi! Kovasti jaksamisia! :hug:

Lämmitetystä ruoasta eli meillä neiti syö pelkästään nuita kaupan purkkiruokia ja heitän pois kerta lämmityksen jälkeen, jos neiti ei jaksa syyä kaikkia... uudelleenhan niitä ei saa lämmittää... samoin on tuon Nannin kans, että kaadan viemäriin, jos neiti ei jaksa kaikkia pullosta juoda.

Joululahja-jutuista eli me ostetaan jokaiselle 3 lapselle 1 joku isompi ja kalliimpi lahja ja sit muutamia pienempiä paketteja eli vaatetta, kirjaa, peliä jne... mummuloista ja kummeilta tulee kuitenkin niin hirveesti paketteja ettei oo mitään järkiä ite niitä ostaa säkkitolkulla... kohtuus kaikessa, siis myös joululahjoissa, on meijän periaate.

Violan neuvola-juttuja eli eilen neiti kävi 8 kk lääkärineuvolassa. Painoa on nyt 11450 g ja pituutta 73,5 cm eli hyvin neiti kasvaa ja kehittyy!

Uusista taidoista sen verran, että Viola osaa nyt ryömimisen lisäksi kontata!
:) Jes! On tätä odotettukin! Neiti ei vielä osaa siitä lähteä ylös päin eli yrittää seisomaan tuen varassa, mutta eiköhän sekin sieltä opita aikanaan. =)

Ja nyt neitiä viihdyttämään... meinaa hermostua, kun äiti vaan kehtaa istua koneella ;)

:wave:

Tammiäiti ja neiti Viola 8 kk :heart:

On se kyllä jännä juttu, kirjottelin tosta ruoasta, että menis jo karkeempaa, ni jo taas on niin vaikeeta että ei uppoo sitten mikään, no puurot menee aamuin illoin ja jopa välipala meinas takuta eilen!! :kieh: Nukkuminenkin on nyt taas ollu hippasen vaikeeta, monesti viime yönäkin heräs kiukkuaan ja mikään ei ollu hyvin, 5-6 valvottiin mm mutta sitten nukuttiin lähelle 9 sentäs.. ja päiväunille ei millään.. joopa, kai tää taas tästä..

Iidukka: Kyllä mä hakisin, juuri niinku hema sanoi, niin eihän niitä tunteja kuitenkaan oo niin paljoo että sen varmasti pärjäis vedellä ja kiinteellä ja sit tisua heti kun tuut kotio.

Joululahjoista: Kyllähän sitä sitten tarttis kai ruveta miettiin, että jotain tarpeellista ja mieleistä sai sitten..Noita brion puujuttuja ois kiva saada.. ehkäpä hmm.. :LOL:

Ei en mä nyt rupee joulujuttuja miettiin, rupeen suunnitteleen heijastimia, ostin tarvikkeet ja pitäs sitten vaan tehdä!

:attn: Haalari on muuten valmis, tai no vetoketju ja kauluksen viimestely, mut ne viikon päästä ku meen mun vanhemmille viä ois ompelukone.. :D

-c-

Täällä taas kiireessä viipotetaan. Kaippa se helpottaa jahka tähän uuten rytmiin tottuu. Pitää vain aina koittaa kaikki kotihommat tehä ennen töihin lähtö, ennen ku oli aikaa niihin koko ilta.
Ihanasti on keskimmäinen (joka on muutenkin niin pahapäinen) niin osoittanu mieltää sitten tänään ku eilen olin töissä :kieh: Ihan mahotonta kiukuttelua, huutoo ja änkyröimistä IHAN JOKA ASIASTA!! :headwall: Tänään käytiin vielä pienempien kanssa isosti kaupassa ja totta kai sitä piti änkyröidä sielläkin sitten. 4 kassia sapuskaa, yks roikkuu autokärrystä puoleksi ulkona ja Luca hukkasi pipan :ashamed: Ei varmaa käyny muilla kateeksi se touhu.

Mutta nyt on maha täys ja Luca unilla ja huushollikin suhtjärkässä, niin menempäs laittautuun töihin lähtöö varten.

Oli muuten menny ukaasit perille, koti oli järkässä eilen ku tulin töistä kotiin ;)

:wave:

Cattielle onnittelut melkein valmiista haalarista :flower:

Iidukka: minulla sama tilanne eli 17.11 aloitan osa-aikaiset työt ja imetystä olen ajatellut silti jatkaa. Ystäväni aloitti työt poikansa ollessa 10 kk ja heillä imetys meni näin: iltapäivällä, illalla ja kerran yöllä. Eli pisin "tissitauko" oli n. 12h. Muuten meni ruuaalla&vedellä. Itse olen ajatellut koittaa pumppailla niin että saa ainakin kerran maitohörpyt sillä välin kun olen töissä. Korviketta ei meilläkään juo, en ole edes kokeillut kuin kerran melkein 8kk sitten antaa. Ja silloin meni ehkä 5ml...

Meillä oli tänään 8kk lääkärineuvola. Painoa oli tullut ihan kivasti, nyt 8625g ja pituutta 73,6cm. Valitettavasti meillä oli siellä sijaislääkäri, joka ei tehnyt oikeastaan mitään :| . Kirjoitti korttii vain "Terve tyttö." Kuuli kuitenkin vielä sydämen sivuäänen, joka mun mielestä olisi ainakin pitänyt laittaa siihen korttiin. Saatiin myös influenssa-rokotus. Itse saatiin päättää otetaanko vai ei. Seuraava satsi saadaan 10kk neuvolassa. Harmittaa kun en muistanyt kysellä noista maitotuotteista. Josko jotain voisi alkaa antamaan vähitellen jo ennen 10kk ikää.

Afu ja R vajaa 8kk

Iidukka: Kyl mie uskon, että nuo työkuviot onnistuu, vaikka imetätkin :) Jos vettä vaikka vähän juo nokkiksesta, ja hapanmaitotuotteitakin voi sit jo antaa hyvillä mielin, niin saa sitä maitoa sitäkin kautta :) Mie hyppisin riemusta jos tuollainen osa-aikainen työjuttu olis itellekin tarjolla, oonkin just parasta aikaa yrittäny ettiä jotain viikonloppu/iltatyötä, että ei tarviis joka euroa laskeskella, on aika tiukkaa tällä hetkellä..

Onneks kotihoidontukipäätös tuli tänään :)

Saarulle voimia :hug:

Tammiäiti: Ompas Viola iso tyttö :D :heart: Ite oon painanu 2v neuvolassa 10,6kg :LOL:

Onpa iso tyttö tuo Viola.. Mut ei tossa vielä mitään. Mun kummitädin poika olikin 2,5kk:n ikäisenä 10,5kg! :whistle: Oli syntyessään 5,5kg ja 56cm.. No mitä muutakaan voi odottaa jos äiti on 182cm ja isä lähemmäs 2 metriä..

Saaru :hug:

Taitaa tuo meidä Samppis olla se viiminen liikkeelle lähtijä tästä porukasta. Oonkin tässä toivonut jos kävis niinkuin mun pikkuveljelle, et jää nuo lattian nuohoomiset väliin ja lähtisi suoraan kävelemään.

Ollaan nyt päästy eteenpäin jotenkin tuossa kämppäasiassa. Esitin eilen mun laskelmia ok-talosta kuinka kalliiksi se tulee (tai siis kuinka paljon se maksaa liikaa ). Appiukko oli sitten jutellut myöhemmin ukon kanssa ja ollut myös rivarin kannalla. Se sopii paremmin meille tällä hetkellä. Kerrankin appiksen kanssa ollaan samaa mieltä :LOL: Ukko ei kuuntele ketään muuta kuin sitä isiä niin helvetin hyvä, että äijällä on on edes tässä asiassa samat aatokset...

No niin, nyt Sampo on syönyt talouspaprua... ääh. Kaivoin kauheen tollon pois suusta :kieh: Nyt Idolsin pariin ->

Huomenia!
Kiitos kaikille jaksuista ja tsempeistä! :heart: Täällä hiukan väsynyttä äiteetä, mut kaippa tähänkin sitten tottuupi. Hiukan hakee paikkaansa tämä uus rytmi yms. Onneksi pehmee lasku ja huomenna jo vkl. Se sitten hujahtaakin kiekko parissa. Päästää me onneksi miehen kanssa laukkina päivällä piipahtaa elokuvissa.

Tsemppii, Gorthaur-lle asuntosuunnitelmissa. Toivottavasti löytyy molemmille mieluinen rivari. Tää rivari asuminen kyl on huolettomampaa kuin omakotitalossa. Mut meillä kuiten haavena omakotitalo. Mulle kyl kelpais joku iso pihainen kiva rivarikin, mut miehelle ei :D

Joo, mut nyt taas lentoa..puurolle ja sitten eskariin ja kerhoo. Tänään lenkkikaveri ei oo kotona niin mennään siskon kanssa shoppaileen. Pakko saada jotku uudet rindelit näille rusinoille tueksi :LOL:

Mukavaa perjantaita :wave:

Kiitos kaikille kommenteista. =) Saa nyt nähdä tapahtuu, jos en nyt tota paikkaa saa niin ehtiihän sitä töitä tehdä myöhemminkin. :D

Cattie: Minkälaisia heijastimia aiot tehdä? Pitäisi itsekin ryhdistäytyä ja kaivella heijastimet esiin..Koiran kanssa tulee kuitenkin tuolla pimeässä lenkkeiltyä.

Emil nukkuu jo ekoja "päikkäreitä", ihanaa kun on hetki omaa aikaa näin aamulla. =) Käynnistyn ite tosi hitaasti aamuisin, joten välillä meinaa hermo mennä kun pikkumiehellä kauhea vauhti päällä heti aamusta.. :whistle:

Aateltiin tänään mennä käymään tässä lähellä olevassa mll:n perhekahvilassa, saa nähdä päästäänkö tällä kertaa perille asti. :D Emil on yleensä ollut nukkumassa aina siihen aikaan, mutta kun on unilla jo nyt niin voisi kerrankin olla hereillä klo 10-12 välillä. Saa nähdä miten käy! :LOL: Vähän kyllä jännittää mennä sinne yksin, mutta toisaalta kaipaan juttuseuraa, joten ei se kai auta kuin ottaa itseään niskasta kiinni.

Hyvää viikonloppua kaikille! B)

Yhteistyössä