Heippa ja hauskaa alkanutta vuotta! Jospa mulle toisi plussan, kun liityn samaan ketjuun, jossa plussasin kaksi vuotta sitten? (eri nickillä) Täällä loppukierto eli kp27/21-28 ja ihmetystä ilmassa, eilen vuosin vähän verta, mutta se loppui kun seinään! Kunnon vuodot ovat muutenkin olleet hakusessa, tuhrua ilmaantunut kolmen- neljän viikon välein pillereiden lopetuksen jälkeen... Ehdin jo iloita "oikeista" menkoista, mutta katsotaan nyt sitten.. Tänään aamulla tuli enää vain vähän tummaa pyyhkiessä (jos syynäsi tarkkaan ) ja iltapäivästä vuoto vaihtui kirkkaaksi limaksi :O Sitä minulla oli toissakierrossa myös, kesti pari viikkoa niin, että aina välillä tuli... Viime kierrossa sain myös apteekin omaan testiin kahtena päivänä plussan, mutta oli sitten kemiallinen... Onkos mulla sitten yk jo 4...? 5 jos tänään onkin kp2, sekavaa
Ikä 23v, toinen lapsi toiveissa, kp27/ 21-28 yk4 TAI 2/26 yk5
Saa merkitä vaikka tuon loppukierron mukaan, päivitellään sitten paremmin, jos saan kunnon vuotoa joskus... Hämärien vuotojen vuoksi pääsin käymään neuvolalääkärillä, joka otti papan ja määräsi verikokeita, jos nämä ovat kaikki ok niin määrää keltarauhashormonikuurin. Tottakai toivoisin, että raskautuis ennen sitä, esikoinen sai alkunsa jo yk1 (ajallisesti kyllä meni 3kk... )
Täällä on tuttuja nimiä toisista pinoista ja jopa vuosien takaa macygray, sinulle toivon erityisesti plussaa tälle vuodelle :heart:
Ikä 23v, toinen lapsi toiveissa, kp27/ 21-28 yk4 TAI 2/26 yk5
Saa merkitä vaikka tuon loppukierron mukaan, päivitellään sitten paremmin, jos saan kunnon vuotoa joskus... Hämärien vuotojen vuoksi pääsin käymään neuvolalääkärillä, joka otti papan ja määräsi verikokeita, jos nämä ovat kaikki ok niin määrää keltarauhashormonikuurin. Tottakai toivoisin, että raskautuis ennen sitä, esikoinen sai alkunsa jo yk1 (ajallisesti kyllä meni 3kk... )
Täällä on tuttuja nimiä toisista pinoista ja jopa vuosien takaa macygray, sinulle toivon erityisesti plussaa tälle vuodelle :heart: