+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Lara-

Elikkäs mulla kp13/28-30 oon 27.v... 2.lapsi haaveissa ja yk 6 menossa nyt. =)

Kiitos jos jaksat korjailla/lisäillä!!! :flower:

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti täällä olis pian ovis tuloillaan niin sais mies kyytiä... :D :whistle:

Puhaltelen kaikille plussa myrskyjä ja tuulia.... :whistle:

LAUANTAI 16.1.2010

mahara..................kp 63/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..............kp 46/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 45/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?

icefairy...................kp 32/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
sutulii.....................kp 31/28..............30v.........3. lapsi..............
Sintsu78................kp 30/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11
Minnäi....................kp 24/30.................30v.........4.lapsi............yk 1

Auroora.................kp 23/28-34.................................................yk?
KS09......................kp 21/?...................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 19/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 19/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 18/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 17/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 14/29..................27v...........2.lapsi...........yk3

Nasukka82 ............kp14/28-30............27v............2.lapsi..........yk6
UuTeEnNoUsUUn...kp 12/25-35....................................................yk9
very important baby kp 11/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema...........kp 8/28-30..............32v...........3.lapsi............yk7
Agaetis...................kp 8/27-31......................................................yk2
Ansku-82...............kp 5/30-33..............27v............1.lapsi...........yk13

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula

PLUSSANNEET 2oo9

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3

Oikein mahtavaa aamua....no tein sitten testin aamusta :LOL: olin valmistautunut negaan etten pettyisi mutta....tulihan sieltä haamu.... :heart: :heart: arvelin että on varmasti tuo hedelmöittyminen tapahtunut vähän myöhemmin kun oottelin :LOL: :LOL: joten testaan vielä maanantaina jos rupeis tuleen vahvempaa viivaa :whistle: oireet samat edelleen ja eiköhän tässä nyt itsekkin usko siihen että masuasukki on olemassa :heart: :heart:
plussatuulia ja tarrasukkia muillekkin+++++++++++++++

sutulii: Voi ihanaa :heart: Millä testasit? Noissa testeissä on oikeesti eroja, kokemuksesta kerron :D Tänään tein ton viikkonäytöllisen ja siinä seiso 1-2.
Silti herkkä tikkutesti on haalea. Outoa sinäänsä kun herkkä on 10 ja db digi on 25.

PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-

Lara...testasin nyt ensin ihan noilla tikuilla ja siihen tulikin toinen viiva haalea tosiaan :heart: kaapista löytyy tuo viikkonäytöllinen.... :LOL: oli niin vietävän kallis että aattelin sitä säästää vielä :LOL: mutta mikäli kroppani tunnen niin kyllä tää totta on.... :heart: :heart: mä haarrastan normisti urheilua kuutena päivänä viikossa ja nyt on pari viikkoo ja varsinki tää viikko menny ihan levätessä,kun ei vaan ole jaksanu ja noihin rintoihin sattuu vietävästi kun hyppii kehässä :kieh: joetn päätin että jätän jo nyt ton harrastukseni taka alalle ja rupea tekeen jotaki kevyempää :heart: :LOL:

Lara-lla hyvältä näyttää :heart:
ja onnea myös sutulii :heart:
Missä Macy gray?? eikös senkin pitänyt toisella testillä testata.
Mulla varsinainen jännääminen alkaa ens viikolla :$
Nyt ois lapset viety mummolaan ja taitaa tää rouva lähtee hiukan kylille ;)
Mukavata lauantaita kaikille ja +++++ onnea!

Sutulii onnea :flower: tuuhan perässä syyskuisiin , eihän se vielä lokakuun puolelle mene...
mä testaan kans ylihuomenna varmaan vielä normitestillä, josko viiva on vahvistunu vaikka se ihan selkeä oliki ja sit mullaki on oottamassa toi viikonäytöllinen ihan vain uteliaisuudesta =)
plussatuulia kaikille :whistle:

Hyväsetti,juu tulen kunhan saanpi vähä paremman varmuuden :LOL: toki voisin vannoo et menee lokakuisiin ihan sillä et molemmat pojut on käynnistetty viikolla 42 :whistle: on viihtyneet niin hyvin masussa.....mä kans vannotin et ootan maanantaihin ku testaan uusix :kieh: tuossa noita mun edellisiä kävin läpi niin tajusin että mä olen saanut tuon nuoremman pojun aikana kunnon plussan 6vko.n tienoilla....siis hä aattelin mutta kai se sitten siitä vahvistuu =) ai niin onko muilla tarvetta juoda koko ajan...mä imisin vettä litratolkulla...mulla on törkee jano koko ajan....aih ja sit piti tietty hakee kaupasta ananas limukkaa...mikä oli oikeestaan eka kunnon mieliteko :D :D

Pikavisiitillä

Tänään ovistesti nega, mutta ihan selkeä viiva kuitenkin oli, ja testi tehty vajaa tunti ruuasta (ja juomista). Sylki testi oli kanssa lähes plussa tuolla samalla aikataululla...

Hitusen oli vuotoa aamupäivästä, tai kerran pyyhkäisin ja oli ruskeeta tuhrua mukana...

Plääh :(

Kiitos Lara päivityksestä, oikein on kp:t!

KS09: No onpa sekavaa :| Ja varmasti turhauttavaa, kun ei oikein lääkärillekään pääse ellei maksa maltaita yksityisestä. Ruskee tuhru kuulostaa tosin (ja muutenkin vuotelut kesken kiertoa) keltarauhashormoniongelmalta. Monesti johtuu siitä et on estrogeenia liikaa, johon voi itse vaikuttaa jättämällä pois lihan (jota monesti lihoitetaan estrogeenilla ainakin ulkomailla) ja vaihtaa kaikki kauneudenhoitotuotteet luomukosmetiikkaan (lähes kaikissa perustuotteissa on ainesosia, joilla on annostuksesta riippuvaista estrogeeniaktiivisuutta). Myös soijatuotteet sisältävät fytoestrogeeneja. En nyt sano et tää ois se maaginen fiksi, mut tuskin haittaakaan olisi.

Omaan napaan: Edelleen mietityttää se "kiinnittymisvuoto". Sitä tuli silloin aamulla vähän paperiin, siis haalean pinkkiä valkkaria. Ja sit illalla seuraavan kerran ihan minimaalisesti, tänään ei merkkiäkään vaikka treenasin salillakin. Ja kaikki samat raskausoireet kun ykkösestä - tissit ihan älyttömän arat, tukka rasvoittu heti seuraavana päivänä pesemisestä, ja mikään muu ruoka ei maistu kun salaatit ja viherpirtelöt tmv kevyt juttu. Jotenkin ei nyt täsmää sen kans et on vasta dpo 5. :headwall: Ja sit mähän tietty oon miettinyt et jos olisinkin raskautunut jo viime kierrosta, jolloin jätin testaamatta kun täti tuli? Tai jos se ovis olis ollut aikaisemmin. Tai sit vaan hormonit heittää muuten vaan häränpyllyä. Testata en kuitenkaan ajatellut ennen kp 28/27, jos ei menkat ole alkaneet. En halua pettyä, jos tulisikin varhainen keskenmeno.

Tervehdys kaikille !

Lara, mut vois lisätä listaan.. tänään kp2 (kierto 30pvää) ja yrityskerta jotain 16luokkaa.
Clomit apuna !!

Eka kierto siis clomeja takana eikä tuonut ainakaan heti tarvittavaa apua!
Huomenna alotan uuden clomikuurin ja siitä sitten viikon päästä ultraan kattelee mimmosia munasoluja on kasvanut ! Toivossa vaan pitää elää!

Xtravaganza on vienyt mut myös uudestaan esikoisen syntymän jälkeen liikunnan pariin ja myös painoo tarvis saada reilusti pois joten tämän myötä varmaan se vie ajatuksiakin vähän toisaalle =)

Ihania uutisia plussista, onnittelut kaikille sen saaneille :heart:

Ja hulluna tsemppiä kaikille seuraavaan kiertoon !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Missä Macy gray?? eikös senkin pitänyt toisella testillä testata.
Olin pikaisella palstatauolla. :LOL: Vietin eilen iltaa mieheni ja ystävien kanssa, loppuillasta tavallaan treffeillä. :D Tänään pääsin koneelle vasta myöhään illalla ja tässä on mennyt aika paljon aikaa lukiessa kaikkien kuulumiset. :)

Testasin tosiaan siitä perjantaisesta aamunäytteestä apteekin testillä vielä varmistuksen eikä sekään ihan tyylipuhdas nega ole. Jotain viivan paikan tapaista siihen hahmottuu ja mielikuvitus hoitaa loput. Yksi halpistesti on jäljellä ja sen meinaan käyttää maanantaina ennen tk:n tätille soittamista. Menkat tuskin alkaa siihen mennessä, kun ei yhtään siltä tunnu. Nippailuja on kyllä, mutta uskon enemmän raskauteen tai tosi pitkään kiertoon kuin tätin saapumiseen lähipäivinä. Asennoidun tosin yrityksen jatkumiseen menkkojen joskus saapuessa, etten tipahtaisi kovin korkealta.

Kysymys teillekin kopioituna toisesta pinosta: Apteekin testissä lukee, ettei se saisi jäätyä. Mitenkäs on noitten netistä tilattavien kanssa, kun niitä pakkasessa kuljetellaan? Kestääkö ne sen? Itse en postin tuloa nää, kun ikkunasta ei nää laatikoille. Viimeksi nuo kerkesivät olla ehkä tunnin tai pari siellä odottamassa ennen kuin ne pääsin hakemaan. Mietin vaan miten se jäätyminen mahtaa niihin vaikuttaa, jos niitä kuitenkin huoneenlämpöisinä käyttää. Täällä on vain yksi apteekki ja hinnat netissä halvemmat, joten haluaisin mieluummin jatkossakin tilata testini.

Kuulostaa houkuttelevalta tarjoukselta tuo digitaalisten kaupanpäällinen. Onko tarjous voimassa kaikissa apteekeissa? Itse en ilkeä käydä enkä lähettää miestä asialle enää tässä omassa kylässä, joten pitänee kehitellä käynti naapurikaupunkiin. Tk:n testi kuitenkin ensin, jos se vaikka olisi iloinen uutinen.

Tsempityksiä kaikille, plussausonnea ja tarrasukkia! Mä yritän seuraavaksi metsästää nukkumatin ja kuitata univajeen, kun viime yönä en oikein saanut nukuttua kunnolla. Ehkä sitä unien jälkeen jaksaa keskittyä kommentointiinkin paremmin. :)

Eilen tein taas testin ja negaahan se näytti :headwall: alkaa jo tympiin koko homma, jos ei kerta kahta viivaa tule niin alkais edes vuoto. Kai sitä kohta joutuu jo rinkutteleen lekurille, että mikä tässä oikeen on vikana.

Tänään taas ov testi positiivinen. Mikä kumma siinä on, kun joka toinen päivä on pos ja joka toinen nega. Se on ihan sama millasesta näytteestä ja mihin kellon aikaan sen tekee, niin aina menee näin :( Nii, että koittaa siitä nyt sitten päätellä koska se ovis oikeesti on?!?!

Auttakee, mistä tää tällanen voi johtua? :ashamed:

Hauskaa päivää perheen kesken, icefairy!

Miks sulla menee hermot Lara?

mahara, kyllä sitä oman mielenrauhan takia kannattaa soittaa lääkäriin. Toivottavasti tilanne selviää pian :hug:

KS09: Kun sanot että ovistesti on plussa, niin onko se aina ihan räikeä ja tumma ja tasan yhtä vahva kun kontrolli? Spekuloin sulle aikaisemmin syytä tuohon...

Oma napa: JES! Ei tipan tippaa enää sitä pinkkiä valkkaria, vaikka peittojakin on heiluteltu. Tissit edelleen ihan älyttömän arat, ja lämmöt on lähteneet oikeen kympillä nousuun. Ennen ovista oli aina noin 35.95, oviksen jälkeen 36.10 ja nyt on muutaman päivän ajan noussut melko tasaisesti ja tänään oli huimat 36.57! Ja kohdunsuukin käyttäytyy ihan "tekstikirjan mukaisesti", ovulaatio oli ja selkeästi on mennyt. Ja keltarauhashormonikin taitaa toimia, kun lämmöt nousee. Mä oon ihan fiiliksissä, ja pystyn nyt ottaa rennomminkin, kun ei ole kuolema vaikkei nyt tärppäiskään. Oikeastaan, jos järkeä kuuntelisi eikä sydäntä, ensi kuu olisi parempi koska LA sopisi paremmin urakuvioihin :) Mut sen näkee.

SUNNUNTAI 17.1.2010

mahara..................kp 64/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..............kp 47/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 46/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?

icefairy...................kp 33/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
Sintsu78................kp 31/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11
Minnäi....................kp 25/30.................30v.........4.lapsi............yk 1
Auroora.................kp 24/28-34.................................................yk?

KS09......................kp 22/?...................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 20/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 20/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 19/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 18/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 15/29..................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ............kp15/28-30............27v............2.lapsi..........yk6

UuTeEnNoUsUUn...kp 13/25-35....................................................yk9
very important baby kp 12/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema...........kp 9/28-30..............32v...........3.lapsi............yk7
Agaetis...................kp 7/27-31......................................................yk2
Ansku-82...............kp 6/30-33..............27v............1.lapsi...........yk13
angel08.................kp2/30.......................................yk16 (clomit)

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula

PLUSSANNEET 2oo9 :flower: :heart:

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o :flower: :heart:

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3
sutulii..16.1..........kp 31/28..............30v.........3. lapsi..............

Heathy Joo, unohdin vastata tuohon sun kommentiin, anteeksi. En syö paljoa lihaa, kanaa ja kalaa sillointällöin, mutta en muuta. Soijaa olen viimeaikoina käyttänyt hyvin vähän (en juuri laisinkaan) ja kauneustuotteita käytän n. kerta viikkoon naaman rasvauksessa, enpä juuri muuta :( Ja juu, tuo ovistestin testiviiva on n. joka toinen päivä yhtä tumma kuin kontrolli, sitten joskus todella haalea, joskus hivenen kontrollia haaleampi, ja joskus siltä väliltä.

Kiitos kuitenkin kun vaivauduit vastaamaan...

Heathy Hyvältä kuullostaa! :) Toivottavasti tärppi olis käynyt! :heart:

mahara Tiedän tunteen! Se on yhtä piinaa :( toivottavasti pääset lyhyemmällä kierrolla, kun mää :hug: Paljon jaksamista sinne! :heart: :hug:

KS Toivottavasti kierron lopussa selviää suuntaan tai toiseen :) Haleja ja voimia sinne! :hug: :heart:

icefairy Myös täältä mukavaa perhepäivää teille! :heart:

).( Ihanaa, menkat alkaa olemaan loppupuolella :) Ja sormet ristissä, että kierto palautuu normaaliksi :) Nyt onneksi vähän enemmän tekemistä, niin saa aivoja käytettyä muuhunkin kun kuumeiluun :LOL: Ja päätin, että laitan kalenteriin nyt vaan päivät, millon on menkat ja lasken sitten vasta kierron pituutta, niin ei ala spekuloimaan, mitä tähän aikaan pitäisi tai ei pitäisi tapahtua :LOL:

Lara Ei sulle kukaan toivo keskenmenoa yms. Vaan kertoo omia kokemuksiaan asioista. Ei siitä pidä tuollatavalla suuttua. PItäisi olla kiitollinen, että viitsivät sulle omia asioitaan ja raskaita kokemuksiaan jakaa. Jos he mielestäsi ovat asiattomia, niin et itsekkään kovin asiallisesti täällä toimi. Anteeksi nyt vain, mutta oman mielipiteensä saa sanoa, mutta sen voi hoitaa myös asiallisesti. En halua nyt mustamaalata yms. Ja toki myös sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Anteeksi nyt vain.

Yhteistyössä