Tervetulotoivotukset uusille masunkasvattajille!
Onnittelut hienoista ultrakuulumisista sekä sukupuolilupauksista! Pojat ne vaan jyrää
MLM & Anskutin Kiitoksia, on kyllä ihanaa olla takaisin täällä!
Varmaan jossain vaiheessa tehdään koko perheellä reissu Dubliniin. Ajattelin nimittäin, että olisi hauska näyttää sitten lapsellekin vähän niitä paikkoja, missä kiertelin silloin kun hän oli vielä mahassa
olguli Tsemppiä gradun vääntämiseen! Täällä on koko homma niin vaiheessa kuin olla ja voi, mutta nyt tarttis tehrä jotain asialle
Vauvan toppapuku Mielenkiintoista lukea kokeneiden äitien mielipiteitä, kun noiden kokojen kanssa pähkäilee. Vaikeahan sitä on etukäteen tietää, minkä kokoinen on sopiva. Mietiskelen nyt itse tuon 56:n ja 62:n välillä, mutta lopulta se on varmaan ihan arpapeliä, kumpaan päädytään. Riippuu nuo koot niin paljon valmistajastakin. Tuntuu tuo vaatteiden osto olevan melko hankalaa ennen kuin sukupuoli on tiedossa. Suurin osaa näyttää olevan joko ihan vaaleanpunaista tai sinistä. Mun mielestä kyllä esim. vaaleansininen on kiva kävi ihan molemmille sukupuolille, mutta vaaleanpunainen on ehkä liian hempeä pojalle
Iskiasvaivaa on täälläkin. Dublinissa tuli käveltyä tosi paljon ja venyttelyt tietysti unohtui ihan täysin. Kipein kohta mulla on tuolla jossain syvällä vasemmassa pakarassa, josta se sitten pahimpina päivinä säteilee sekä ylös että alas. Vasen jalka saattaa välillä ihan vaan pettää alta, kun on oikein kipeänä. Nyt on kyllä muutama päivä mennyt tosi mukavasti
*kopkop*
Lentämisestä Me ollaan suunniteltu vielä lyhyttä babymoon-reissua ihan lokakuun alkuun, jolloin olisin noin 25. viikolla. Ollaan menossa joko Latviaan tai Liettuaan, joten lennot on lyhyet (joka tapauksessa alle kaksi tuntia). Pidempää matkaa en varmaankaan enää tuossa vaiheessa viitsisi lentää.
H&M:n mammafarkkuja kävin sovittelemassa ennen reissua Ideaparkissa ja enhän mä mahtunut yksiinkään niistä :ashamed: Ne oli ihan hirveitä makkarankuoria. Olisko kellään muita vinkkejä, mistä löytyis isokokoisemmalle naiselle äitiyshousuja? Päädyin ostamaan silloin yhdet äitiyspöksyt H&M:ltä, kun oli pakko saada jotkut masua painamattomat housut, mut ne oli hieman liian pienet ja niin ohutta kangasta, että haarukset on nyt jo repeämäisillään
Leggingsejä ja collareita oon nyt lähinnä käyttänyt, kun normifarkutkin lakkasivat mahtumasta aika monta viikkoa sitten
tiikerinlilja Aivan ihana masu :heart: Ja masutuubikin on hieno!
Raskausarpiakin on jo pari oikein kauniin punaista
Mulla repeää nahka todella helposti, aina kun oon vähänkin lihonut, niin heti on komeat kuviot ihossa, joten ei tosiaan tullut yllätyksenä. Mieheltä pyysin synttärilahjaksi sitä Body Shopin kaakaovoita, vaikken usko sen noihin arpiin tehoavan yhtään. On sitä masua silti kiva rasvailla, että ihan hemmottelun vuoksi sitä pyysin.
niiiiskuneiti Voi elämä, miten kurjalta tuo sun oksentelu kuulostaa! Kovasti jaksuja! :hug:
(.) Masussa vietettiin hiljaiseloa muutama päivä, mutta ilmeisesti se oli vain tyyntä myrskyn edellä
Nyt on oikein pitkän kaavan mukainen jumppatuokio meneillään. Pikkupotkuja satelee ihan koko ajan :heart:
Kurkku on tosi kipeänä ja lämpöäkin oli vähän, kun aamusella mittasin. Olo on siis aika vetämätön, mutta onneksi mulla on tämä viikko lomaa. Ensi viikolla alkaa yksi ainoa kurssi, mutta gradun kimppuun täytyis nyt käydä oikein kunnon aseistuksella, jotta sen saisin palautuskuntoon vuodenvaihteeseen mennessä. Inspiraatio on ollut hukassa viimeiset puoli vuotta, mut kaipa se jostain löytyy, kun oikein kovasti tonkii :ashamed:
Mukavaa keskiviikkoa mammoille!
Jomi & SS 19+3