Moikat kaikille!! Täälläkin jo maha näkyy, ja on näkynyt jo jonkin aikaa

ei todellakaan epäselvää että raskaana ollaan... Pesänrakennusta olisi kova hinku harrastaa,mutta koska nykyinen asunto jää liian pieneksi, joudutaan hankkimaan uusi. Jätän siis näpertelyt sinne

(vaikkakin ei kyllä mitään hajua millon muutetaan ja minne!!)
Hirveä hinku olisi jo hankkia kaikenlaista, mutta olen saanut itseni hillittyä! vaikkakin kävin jo tekemässä "vaunukierroksen" lastentarvikeliikkeissä. Ilmeisesti joudun tekemään vähän listaa että mitäs kaikkea sitä oikein tarvitaankaan, koska aiempaa kokemusta ei ole. Ja lista tulee ilmeisesti oleman tooooooodella pitkä

ettei vain mitään oleellista unodu.
Uskomattomalta tuntuu että mulla on enää 3kk töitä jäljellä! sitten pääsee lomailemaan ja keskittymään pelkästään vain tulevaan perheenjäseneen. Ainiin! rakenneultrassa on jo käyty, kaikki oli hyvin, oli taas ihanaa nähdä pieni <3 ja joo, poikahan sieltä olisi tulossa

vaikka täti kyllä siellä sanoi että eihän se koskaan ole varmaan ennen kuin se on ulkona että kumpi sieltä tulee! näinhän se on... Mutta kyllä siellä vehkeet oli haarojen välissä

ihanaa!
Potkut olen tuntenut jo viikosta 14 asti, johtuu siitä että kohtu on kääntynyt todella paljon eteenpäin! Nyt potkut ovat päivittäisiä ja lujia! Yölläkin olen niihin jo herännyt.
Yöstä tulikin mieleen, joko olette alkaneet näkemään unia?! Pari yötä sitten näin unta että joku nainen jahtasi minua ja yritti lyödä vatsaan! heräsin yöllä ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa... Samalla myös pieni potki mahassa hirmusta vauhtia! alkaa ilmeisesti jonkinlainen suojelusvietti nostamaan päätään aika voimakkaasti... Olen myös nähnyt unia mahdottomasta kakkamäärästä vaipassa ja levinneenä ympäriämpäri makuuhuonetta
Ja yhtenä yönä isä oli tiskaamassa pikkuinen sylissään ja minä otin valokuvia!
Huhhuh, lisää on varmaan tulossa vaikka minkälaista!
Seuraava neuvola onkin parin viikon päästä ja siellä sitten puhutaan KELA-asioista, eli siis jeee, taas askel lähemmäs äitiyspakkausta jota odotan kuin kuutanousevaa! En malta odottaa että pääsen ihastelemaan niitä pieniä vaatteita... Kun sen saan niin sitten voin rueta itsekin niitä ostelemaan
Tässä meidän kuulumisia, ja viikot kuluu
Emppu ja pikkuprinssi rv 20+2