Huomenia!
Täytyy kyllä säästää se haalari ja kokeilla sitten mahtuuko myöhemmin. Eihän sitä tiedä, onko ens syksy jopa niin kylmä, että hyvin voi toppapukuun pukea.
Missä vaiheessa ekat jää lomille tästä ryhmästä? Mulla on töitä vielä 4 vk + 4 pv. Toisaalta odotan, mutta toisaalta on tosi haikee olo ja mietin, kuinka sitä osaa olla. Mutta eihän se loppupeleissä ole pitkä aika elämästä kuitenkaan.
Olo on ollut tosi hyvä. Ei ole turvotuksia eikä muita kipuiluja. Nukkua pystyy hyvin. Ainoa mikä välillä ahdistaa, on kenkien laittaminen iltaisin
Toivottavasti olo pysyy tällaisena mahdollisimman pitkään!
Ollaan muuten käyty miehen kanssa perhevalmennuksissa ja viime kerralla siellä oli juttua imetyksestä. En tiedä, mutta itselle ei jäänyt positiivinen olo asiasta :/ Tiedän, että rintamaito on varmasti korvikkeita parempi vaihtoehto, mutta en näe itseäni imettämässä sitä puolta vuotta. Ajatus ahdistaa ja huolestuttaa. En edes tiedä, mistä saisin niitä liivejä itselleni. Olen pieni ympärysmitaltani ja kuppikoko on jo iso (G, eikä tämän jälkeen taida olla enää kuin yksi isompi...). En tosiaan siis löydä rintsikoita mistään halvoista paikoista vaan ne maksaa usein sen n. 100€/kpl. Koen tosi isoa ahdistusta, kun täytyy lähteä rintsikkaostoksille. Pienirintaisille löytyy niin paljon valikoimaa eikä mulle juuri mitään eikä mikään näytä päällä hyvältä. Mua ei häiritse, jos muut imettää mun nähden tai julkisilla paikoilla, mutta en näe itteäni niin tekemässä. Sekin siis huolettaa, että jos imetän, eristäydyn muista ihmisistä, jos se vauva tosiaan viihtyy tissillä monta tuntia päivässä. Eihän kukaan voi silloin edes tulla kylään meitä katsomaan! No, nää on näitä mun "neuroottisia" ajatuksia ja voihan olla, että ne muuttuu. Halusinpa nyt vaan tämän sanoa, kun tuntuu että mieskään ei tajua vaan höpöttää kuinka tärkeetä ja edullista on imettää. Tuntuu, että se aattelee vaan rahanmenoa eikä ota mun huolta huomioon. Ehkä myös sen takia suhtaudun imetykseen näin ristiriitaisesti, koska mua ei ole imetetty (maitoa ei ole tullut) enkä tosiaan ole siitä yhtään kärsinyt. Varmasti olen saanut tarvittavan ravinnon ja rakkautta.
Hyviä vointeja ja loman odotusta kaikille
Mymmeliini 29+3