Suerte Mä en nuku mahallaan, mutta esim sohvalla läppärillä ollessa oon mahalla tai jos luen lehtiä. Vielä ei siis paina mitenkään, enkä osaa kohtua tunnustellakkaan.
Nimistä Meillä on mietitty nimet jo seuraaville viidelle lapselle, joten kysymys on vaan siitä tuleeko sitten tyttö vai poika.
Tyttö nimellä ei tosin ole ihan varmaa toista nimeä.
Tänään oli
labra ja huhhuh! Mä oon aina ollut piikkikammoinen ja tännekkin niitä ohuista verisuonista jollekkin mainitsin, mutta ikinä ei ole tullut näin huono olo! Pistämisen ajan sai pidettyä itseni rentona, enkä voinut pahoin siitäkään, vaikka näin, että otti yhteensä neljä putkiloa verta, mutta heti, kun piikki lähti kädestä, niin kaikki vaan alko sumeta. Sain soperrettua, että voinko hetken vielä istahtaa, ja lääkäri pisti tuolia makuuasentoon. Istuin siinä ja yritin kattella eteenpäin, mutta en meinannut nähdä yhtään mitään. Hoitaja vaan hoki, että pidä silmät auki. Lopulta se toi mulle vettä ja totes, että väri ainakin palas kasvoille. Jäin siihne istuskelemaan vielä, koska olin yksin autolla matkas. Hyi, en odota kovinkaan innolla tulevaa sokerirasitusta!
Postista tipahti myös aika
nt-ultraan, joka onkin sitten ma 9.7. Kivaa.
Ja sitten taas parin viikon päästä ultra omassa neuvolassa. Kiva, kun saa tiheästi tarkistaa, onko kaikki hyvin.
Raskaudesta alkaa tietää jo kaikki ja nyt ne juorut alkaa varmaan juostakkin, kun kerroin kummitädilleni, joka kuuluu semmoiseen juorusiskosporukkaan että!
Mutta mitä tätä enää salailla. Iloinen uutinen kumminkin.
Teddy ja pipana 10+5