Moikka!
Siis kesäkuu jo, apua miten tää aika juoksee!
Mulla on vielä reilu pari viikkoa harjoittelua ja sitten juhannusviikon keskiviikkona alkaa pitkä kesäloma. Ihanaa! Samalla viikolla on myös äitipolilla lääkäri perussairauden takia ja nt-ultra. Mulla ultrat tekee kuulemma kätilön lisäksi lääkäri eli ne kestää kauemmin ja maksaakin enempi. Tää siksi, että viime synnytyksessä tuli hartiadystokia ja pojalle se erbi... Mutta ultria on kuulemma tavallista enempikin nyt sitten, että seurataan vauvan kasvua ettei liian isoksi ehdi kasvaa. Voi olla, että meille tulee vauva jo jouluksi kun jos vauva kasvaa turhan nopsaa niin sitten paria viikkoa ennen laskettua käynnistellään.. Hui!
Elviida: Mulla on kans hengästymistä ja just se tunne, ettei saa tarpeeksi happea. Neuvolassa kysyttiinkin asiasta ja sitten kerroin, olin liittänyt sen siitepölyyn mutta terkka sanoi, että kyllä se raskaudesta johtuu. Verenkierto jne hakee omia paikkojaan,kun systeemit vähän muuttuu raskauden aikana
Mulla pahoinvointi on ollut kamalaa, oon joutunut oleen välillä harjottelusta poiskin. Opiskelen hoitoalaa ja työ on rankkaa, eikä oksentelu oikein sovi kuvioon... Nyt hankin ne
pahoinvointirannekkeet ja ainakaan perjantaina en oksentanut kertaakaan! Ihan sama onko psyykkistä vai auttaako ne jotenkin muuten oikeesti, kunhan auttaa
Viel reilu pari viikkoa kun jaksaa nii sitten saa hengähtää.
Neuvolassa
sydänäänetkin kuului 9+2 tällä viikolla. Kohtukin tuntuu jo kädelle hyvin, itekin sen tunnistan. Kasvaa siis aika reippahasti.
Kerrottiin myös raskaudesta vanhemmille ja sisaruksille sydänäänten jälkeen. Ensin meinattiin oottaa ultraan, mutta kun kerta äänet kuului niin ei sit ootettu enempää.
Nyt jos vähän iltapalaa vielä koittas ja sitten petiin!