Kieltämättä täälläkin on mietitty mikä on menny pieleen mut mie luulen et meillä se on tuo harjoittelun vähyys simpat on varmaan jo muumioituneet ennen kuin ne minun kehoon pääsee... muutama kuukaus menny niin et 2-3 on päästy pupuilemaan ja oviksen aikaan mut se ei yksin riitä... täytyy koittaa saada meille aikaa elämä on ollu aivan kamalan hektistä tullaan ja mennään ja lapset on alkanu valvomaan aivan liian myölhään iltaisin kun nukkuvat hoidossa päiväunet ja virtaa riittää yli kymmeneenkin ja kun ei meillä virta oikein riitä... oikeasti ottaa päähän no josko joskus kaikki sattuis kohilleen...hieman on käyny mielessä et elämä on kyllä aika ihanaa jo kun lapset on niin isoja mutta sitten taas välillä se vauvan kaipuu on ihan kamala...mut missään vaiheessa en ole ajatellu et ehkäisyä alettais taas käyttämään... ja ihan varmaa on se että vauva olisi niiiin tervetullut... miulla on hieman itsetutkiskelun paikka useaissa asioissa meneillään koiran kouluttamisessa jne. ja kalenteri tuppaa olemaan niin täysi ettei minulla ole aikaa oikein kenellekkään eikä edes täysillä kodille mutta nyt aion pitää suuren suuni kiinni enkä lupaudu mihinkään en ole oikein tyytyväinen itseeni kun mihinkään ei ole kunnolla aikaa kaikkeen vaan pintaraapaisu ja se se on jos mikä kuluttavaa... kotona olis niiiin paljon tekemistä pihalla& sisällä remonttia remonttia... mut aurinkoista kevättä kaikille ja paljon lussia plussia