@kettuperhe voi ei! nyt toivottavasti saat aikaa sentään levätä, jos jotain positiivista pitää miettiä
Tervetuloa mukaan @noppanoora ja @Ninni_
Tervetuloa mukaan @noppanoora ja @Ninni_
Mulla on ollu aiemmin, mutta nyt ei oo muutamaan päivään ollu. Ihmettelin itekin sitä pientä kipuilua, mutta aattelin sen olevan normaalia. Ja nimenomaan molemmin puolin. Ei välttämättä yhtä aikaa eikä kokoaikaista kipuilua muutenkaan.Onko jollain muulla tossa jossain munasarjojen kohdalla kipua? Mulla on molemmilla puolilla, enemmän oikealla. Sellasta menkkamaista oloa ei oo tässä raskaudessa ollu ollenkaan.
Oi, onnittelut! Vaikea ajatella, että joillakin on tosi vaikea saada lapsia, kun ite tunnun raskautuvan melki vaan sillä, että nukun miehen vieressä Ei nyt ihan, mutta siis tosi helposti kuitenkin. Onneksi kuitenkin on olemassa erilaisia hoitomuotoja lapsettomuuteen.Tänään pärähti plussa... 5. Ivf ainokainen pas. Tää on mun 9v lapsentekohistorian toinen plussatesti. Ensimmäinen testattu on nyt 3.5v tyttö.
Mulla ikää 34v ja hiukan kauhistuneilla ja pelonsekaisilla fiiliksillä ihan kaikenkaikkiaan. Eka huus 2v aikalailla jäötävän paljon ja vasta 3v kohdilla alettiin saada yöt nukuttua. (Refluksi)
En omaa mitään vauvakuumetta.. en tykkää vauvoista mut siin 2v jälkeen alkaa mun lemppariaika. Eli en odota ruusuista elämää vaan todella paniikilla mietin mites täst taas selvitään...
Ja yrittäjä oon kuten nimimerkkikin kertoo... Joskin se nimimerkki on luotu jo aikanaan tän ekan lapsettomuusrumban aikaan...
Faceryhmän toivossa tänne hakeuduin kun edellisen lapsen ryhmä on niin mahtava ollut ja on edelleen.
Täällä ainaki lisääntynyt huomattavasti valkovuoto jo nyt ja paksua on. Edellisessä raskaudessa joskus puolenvälin aikaan vasta muuttui näin.Mulla oli aika ylhäällä se kipu ja vain toisella puolella, hetken jo ajattelin, että nyt se on jossain aivan väärässä paikassa kasvamassa, mutta se kipu hävis. Aiemmissa on selvästi tuntunu koko vatsan alueella pientä nippailua tai kutittelua ja olen olettanut sen kiinnitys kivuksi.
Onko muilla valkovuotoa tullut, jos niin millaista se on? En oo aiemmin kiinnittänyt huomiota, että onko sitä tullut ennen menkkoja. Nyt sitä on tullut jo hyvän tovin, aika paksua ja venyvää.
Hyvin on tummunut ja onpa vahva viiva aikaisilla viikoilla. Onnea! Tervetuloa mukaan.Moikka,
Täällä yks kahden lapsen 40-v äiti ilmoittautuu joukkoon, hieman pelonsekaisin tuntein. Takana yksi tm 11/17 ja kem 02/18.katso liitettä 3425Ylempi juuri testattu ja alempi lauantailta...
Tirpunen77 rv4+3
Kiitos, useampi testi on tullut testattua, että onko tämä nyt varmasti totta...Hyvin on tummunut ja onpa vahva viiva aikaisilla viikoilla. Onnea! Tervetuloa mukaan.
Kuten varmaan aika monella muullakin täällä Mä oon ite kans tän kolmannen ja todennäköisesti viimeisen kohdalla testaillu ihan hulluna. Mitä sitä testejä kaapissa säästämään, kun tullut ostettuakiKiitos, useampi testi on tullut testattua, että onko tämä nyt varmasti totta...