Tässä varmaan muidenkin la vielä tarkentuu, että ei tuon la:n tarvitse tässä kohtaa olla vielä kiveen hakattu. Kiva kuitenkin olla listoilla kuin sen ulkopuolella.En tiennyt mihin kohtaan sut pistän niin en lisännyt Lisäilen myöhemmin kun ehdin
Tässä varmaan muidenkin la vielä tarkentuu, että ei tuon la:n tarvitse tässä kohtaa olla vielä kiveen hakattu. Kiva kuitenkin olla listoilla kuin sen ulkopuolella.En tiennyt mihin kohtaan sut pistän niin en lisännyt Lisäilen myöhemmin kun ehdin
Täällä kans! Osittain tuon keskenmenneen raskauden takia. Toisaalta taas jotenkin varma olo myös siitä et nyt menee kaikki hyvin koska oon keskenmenon jo kokenut eikä todennäköisesti tarvii sitä toista kertaa kokea. Toisaalta mietin jos sama kävis nyt niin en varmaan henkisesti selviäis siitä. Sen takia tää raskaus on ristiriitaista, koitan nauttia mutta pelko elää taustalla. Mulla tosin oli ihan koko edellisen raskauden ajan tunne et kaikki ei oo hyvin ja näin jopa unia et meneevarmasti kesken juuri niihin aikoihin kun menikin Ultrassakin ehdin käydä 7+5 missä todettiin et alkio 5päivää pienempi mutta ihan normaali muuten. Mullahan esikoisesta varhaisultrassa oli myös viikkoa pienempi mutta jatkui ihan normaalisti ja oli ottanut kasvussa kiinni np-ultraan mennessä.Voi että mä oon ihan neuroottinen et onko tuolla elämää vai ei. Mut eipä se murehtimalla muutu. Nyt ku pää on ehtinyt ajatukseen mukaan nii alkaa huolettaa kaikki. Sanokaa etten oo ainut joka "murehtii".
Taidan odottaa vielä muutaman päivän ennen kun uskallan liittyä, tänään tosin sain testiin raskaana 2-3 joten ainakin vielä ihan hyvin jatkuu raskaus. Toisaalta taas koin että keskenmenon kohdalla tuo ryhmä oli viimeksi ihan henkireikä, auttoi se kuinka paljon sai sieltä vertaistukea.. Mutta kuten sanoin niin tää raskaushan jatkuu tietty normaalisti loppuun astiNo niin! Nyt on facessa salainen ryhmä tammikuisille. Tein väliaikaisen profiilin tätä varten ja se löytyy nimellä Tiina Tammikuu. Profiilikuva koira. Lähettäkää sinne kaveripyyntö ja varmuudeksi vaikka sähköpostiosoite viestinä niin lisään ryhmään. Tämä siis sellainen ettei nuo ulkopuoliset ihmiset näe eikä tiedä ja siitä ryhmästä ja syystä tuo väliaikainen profiilikin.