Katsoin ihan samaa! voiko olla edes mahdollista.minkäikäinen esikoisesi on?
![]()
oho katsos en osaa lukea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katsoin ihan samaa! voiko olla edes mahdollista.minkäikäinen esikoisesi on?
![]()
Mein esikoinen on nyt 1v3kkKatsoin ihan samaa! voiko olla edes mahdollista.minkäikäinen esikoisesi on?
![]()
Kiitos uudesta ketjusta!
Täällä ollu ihan törkeen huono olo lähes joka päivä
Neuvola-ajan sain varattua ja se ois 17.6.![]()
Ihanaa... Yksi päivä lomaan...
mulla kaikissa raskauksissa turvotus ollu alusta asti kauhea. Vaikeuksia piilotella töissä asiaa kun oon aika hoikka ja nyt näytän siltä et oon lihonnu reippaasti
En kuitenkaan vielä tahdo töissä kertoa, jos jotain vielä sattuu... Mulla ennen molempia poikia ollut keskenmeno, toinen oli tuulimuna, joten oon tietoinen että jotain voi käydä.
Painoa on kuitenkin tullut kohtuudella kummassakin raskaudessa ja mennyt imetyksen ansiosta miinukselle jälkeenpäin.
Mies alkaa tottua ajatukseen vauvasta. .. Täähän oli suunnittelematon raskaus.
Mietin kanssa noita synnytys asioita jo, eka on käynnistetty joskin tuli nopeasti sitten, mutta toinen synty kotiin 10minuutissa siitä kun tajusin että synnytän...mies toimi kätilönä. Toinenkin riskitekijä mulla on ennenaikaiseen synnytykseen joten en tiedä miten tähän nyt tullaan varautumaan.
Syön foolihappoa ja d-vitamiinia, mulla kanssa monipuolinen ruokavalio![]()
Samoin meillä!! :'DMeillä on kissoja jotka on kyllä sen verran kuupoja että eivät tunnu tajuavan mistään mitään ;D Ei siis poikkeuksellista käyttäytymistä heidän osaltaan...
Hui!! Siinäpä varsinainen syöksysynnytys. Oliko sulla supistuksia ollenkaan etukäteen vai oliko ne niin epäsäännöllisiä ettei osannut ajatella että tapahtuu jo jotain? Onneksi kaikki ilmeisesti meni hyvin.