Onnea
Mountain!!
Ja moi vaan pitkästä aikaa! Joo, niin siinä kävi, että kun tuon edellisen viestini olin kirjoittanut silloin keskiviikkoaamuyöstä, niin meni 1 h 8 min ja olin synnyttänyt.
Että kyllä se sitten oli aika lähteä sairaalaan... Tuon edellisen viestin kohdalla supparit tiheytyi äkkiä siitä 6 minuutista 3 minuuttiin, joten vähän sitten jo hoputin taksikuskia. Kuudelta olin kättärillä ja tyttö syntyi 6.39. Synttäripäiväksi tuli siis 1.1.2014. Ei varmaan sentään vuoden eka vauva, mutta ei paljon puuttunut.
Pituutta pikkuisella 48 cm ja painoa 3165 g. Suloinen pakkaus!
Kivunlievityksestä ei paljon ehditty keskustella, mutta pärjäsin ilman, kun pakko oli. Vähän kyselin niistä lievemmistä puudutuksista, mutta en oikein saanut vastausta. Kyllähän se sattui (lievä ilmaus) , mutta mua lohdutti, kun kätilö sanoi, että tämä on pian ohi.
Titti kyseli, mikä sitten on suppareissa kovaa kipua. Mä olen tainnut ottaa liiankin tosissani sen kehotuksen, että lähden kotoa vasta, kun en pysty enää olemaan. Mullakin vähän turhan hyvä kivunsietokyky. Olin 9, melkein 10 cm auki, kun pääsin saliin. Onneksi oli sairaala 10 min ajon päässä. Ja tuuriakin oli, kun vielä ehdittiin saamaan esikoiselle hoitajaksi sisko, joka asuu kättärin vieressä. Fiksumpaa olis ollut varata vähän enemmän aikaa.
Aha, ruokinta-automaattia tarvitaan. Vauva-arjesta myöhemmin lisää. Hyviä vointeja kaikille vielä odottaville!
Tellu Po ja tyttö 4 pv