Kuulumisia
Vielä yhdessä koossa
onks muilla kokemuksia onko menkkasupistukset avaavia supistuksia? Täällä kaverin kans pohdin että osaanko lähteä oikeaan aikaan sairaalaan jos vesiä ei menekään kotona. Toisaalta kivempi näin "hitaammin" ja kotona ollessa paikat avautuu kuin että sairaalassa ja rytinällä. Uppouduin netin syövereihin ja siellä yks oli kirjottanut että hänellä oli ollut jotain 3 viikkoa öisin menkkasupistuksia ja hän oli mennyt sairaalaan näytille mikä tilanne, ni oli ollut 4cm paikat auki ja ne oli puhkaissut kalvot ja synnytys oli käynnistyny kunnolla. Ääh, itekkin miettiny tuota tarkastusta mutta en mee ainakaan tän vuoden puolella
Joku voi pitää homeopatiaa täysin huuhaa juttuna (enkä oo kyllä täysin varma, uskonko siihen itsekkään
), mutta viime raskaudessa kerkesin syömään lopussa reilun viikon avaavia pillereitä kunnes neiti synty. Sillon olin 4cm auki kun menin synnärille. Siks en täysin pidä noita huuhaa juttuna, kai
pillereitä on vielä jäljellä ja jos ei tiistai-iltaan mennessä ole vielä syntynyt, ni ke alotan pillerien syönnin
mielummin "normaali" käynnistyminen kuin käynnistetty, ni kaikkea pitää kokeilla
oon siinä toivossa et tiistaina oon menossa kattoo puolilta öin vielä raketteja.
Täällä esikolla ollu flunssaa parina päivänä ja itelle iski muutama tunti sit hirveä kurkkukipu. Ja kyllähän sen tietää, et oon päivän parin päästä hirveen flunssanen. Siihen päälle kun laittaa vielä synnytyksen ni en tiiä miten voimat tulee riittämään
Ken oli tänään Name It kanta-asiakas aamussa? Täällä yks innokas tarjoushaukka oli siellä ja sain mielen niiiin iloiseks kun löysin esikolle halvalla samanlaisen mekon minkä oon ostanut vauvalle ristiäisiin <3 jos se nyt ees on tyttö
Kaverilla oli tänään tai eilen myös laskettuaika, mut se leikattiin jo maanantaina ni meidän piti treffata synnärillä, mut enpä kerinnyt
kuka näistä voi tietää millon nää haluu tulla ulos.
Apuva, laskin alustavia ristiäisvieraita ja niitä taitaa olla joku 30kpl. Hirveä määrä. Mut tässä vaiheessa kaikilla alkaa olla jo perhettä ja monta lasta, ni johan siitä helposti kertyy 30 henkeä. Argh, en tykkää yhtään tollasista juhlista, missä pitää olla ainaki osittain keskipisteenä
Hyviä vointeja kaikille. Tuun taas kertoo vuoden vaihteessa kuulumiset jos mitään ei oo tapahtunut
Nauttikaamme vielä ilman huutavaa tulokasta
Kusma ja Robin 40+1