Ihanasti tullut jälleen uusia odottajia
Tervetuloa :flower:
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja voimia epävarmuuden kanssa painiville :hug: Raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan!
Mieliteot: Mulle ei ole oikein maistunut mikään rasvainen ruoka, mutta eilen oli p a k k o saada siipiä!!! Ja vielä mahdollisimman tulisella kastikkeella
Nam nam! Sen sitten arvasikin, että yöllä oli triplasti huonompi olo. Mutta oli se sen arvoista
Seulonnat: Me osallistutaan kaikkiin kunnan tarjoamiin. Valitettavasti meillä olisi edessä keskeytys, mikäli vauvasta löydettäisiin jotain vikaa. Ainahan toki on tietysti sekin mahdollisuus, ettei erityisominaisuudet välttämättä tulekaan esiin seulonnassa... Lähipiirissä on muutama erityislapsi ja yksi pahasti vammautunut lapsi, jotka pääsivät seulonnoista läpi. Näissä tapauksissa uskon, että elämä kantaa, ja kenellekään ei anneta enempää, mitä itse jaksaa kantaa. Tuntuu hurjalta ajatella, että itse on ollut niin onnekas, että mulle on siunaantunut jo kolme tervettä lasta. Toivottavasti tämäkin neljäskin on terve
(.) Täällä on elelty nyt hetki hiljaiseloa. Olen käynyt välillä vilkuilemassa teidän kuulumisia, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Henkilökohtaisista syistä ollut henkisesti rankka viikko ja mieli ollut aika maassa. Mutta eiköhän se tästä... Täytyy vaan ajatella, että asioilla on tapana järjestyä
Odotus on mennyt mukavasti, mitä nyt huono olo, huimaus ja väsymys vaivaavat! Ja voi kiesus tätä turvotusta - aivan kuin viikkoja olisi jo 20 enemmän
H & Pikkutähtönen2014 7+0 (poks!)