Ekaa kun odottaa niin eka neuvola on tosiaan ihan jännä kokemus, vaikkei siellä vielä sydänääniä yleensä kuunnella, ellei viikkoja ole jo reilusti kasassa. Mä muistan että esikon kanssa varasin ekan neuvolan heti seuraavana päivänä kun olin sunnuntai iltana plussannut ja sit odotin monta viikkoa että pääsin sinne. Vielä vajaan 8 vuoden takaa muistan kun neuvolantäti kysei terveystietoja mun vanhemmista ja miehen vanhemmista ja sitten hän sano jotain että entäs äidin terveys... ja se tunne kun mä tajusin et nyt mä oon jo tän vauvan äiti, vaikkei se synny vielä pitkään, pitkään aikaan. :heart:
Onko kellään muulla vatsa löysänä? Mulle ei ikinä missän tilanteessa tule ummetusta, niin nyt maha reagoi tähän raskauteen päinvastasella tavalla. En muista miten se on aikasempiin raskauksiin reagoinu.
Teto ihanaa että kaikki on kunnossa.
Viime raskaudessa kävin varhaisultrassa, mikä tuntu vähän hassulta kun keskimmäisen kanssa tulin Nigeriasta kotiin niin että olin jo rv 11 kun pääsin samana päivänä ostamaan raskaustestin. Ja ekan neuvolankin olin jo varannut viikkoja aikasemmin Nigeriasta käsin kun tiesin että sinne pitää päästä ihan heti kun kotiudutaan jos meinaan ehtiä nt-ultraan. Nytkin menisin mielellään varhaisultraan mut rahaa siihen ei todellakaan ole.
Onko kellään muulla vatsa löysänä? Mulle ei ikinä missän tilanteessa tule ummetusta, niin nyt maha reagoi tähän raskauteen päinvastasella tavalla. En muista miten se on aikasempiin raskauksiin reagoinu.
Teto ihanaa että kaikki on kunnossa.
Viime raskaudessa kävin varhaisultrassa, mikä tuntu vähän hassulta kun keskimmäisen kanssa tulin Nigeriasta kotiin niin että olin jo rv 11 kun pääsin samana päivänä ostamaan raskaustestin. Ja ekan neuvolankin olin jo varannut viikkoja aikasemmin Nigeriasta käsin kun tiesin että sinne pitää päästä ihan heti kun kotiudutaan jos meinaan ehtiä nt-ultraan. Nytkin menisin mielellään varhaisultraan mut rahaa siihen ei todellakaan ole.