Valmisruuista: en muutenkaan syö niitä kuin hyvin harvoin mutten nyt uskalla syödä sitä vähääkään koska ei ole varmuutta siitä miten raaka-aineet on käsitelty jne.
Onnea taas ihanista ultrakuulumisista! :heart: Miten jaksan odottaa vielä monen monta viikkoa ennenkuin itse pääsen masuun kurkkimaan
Mistä tuli mieleen että mulla tosiaan eka
neuvola onkin jo 28.5.
Enpä mennyt töihin tänään, eikä syynä ollut edes pahoinvointi. Aamulla toinen silmä oli melkein turvonnu umpeen ja muutenkin kutisevia punaisia laikkuja täynnä koko eukko. Kävin lääkärissä ja syynä kuulemma akuutti allerginen kohtaus. Hassua kun en edes ole millekään allerginen, raskaus ilmeisesti sotkee asiat näin pahasti
Meillä
mies tulee neuvolaan mukaan, hän haluaa ehdottomasti olla alusta asti mukana eikä se munkaan mielestä huono juttu ole
ei haittaa yhtään vaikka kuulisi kuinka paljon lihon milloinkin
Mielitekoina mulla on oikeastaan vain salaatti, mihin oon enemmän kuin tyytyväinen. Paino onkin tippunu parissa viikossa kilon-pari kun en ole pystynyt syömään niin paljoa kuin haluaisin
Lämpimät ruuat on mullakin ollu vähän nou-nou, kyllä niitä useimpina päivinä pystyy syömään mutten oikeastaan haluaisi, ällöttää välillä kun ruoka on niin tuhtia
aamuisinkaan en pysty enää syömään leipää, muroista on tullu vakkareita nyt.
Kolibrinkukalle vielä hali :hug: mulla kiehahtaa kans aika helposti ja vedinkin pikkusen herneen nokkaan sun puolesta mutta heinäkuu on sitten sulle varattu :heart:
Mijau 6+4