Tuo on tosiaan ärsyttävää Mariani, kun kaikki suhtautuu ylipainoiseen automaattisesti siten, että kaikki syömiset on tosiaan epäterveellisiä ja vauvaakin kasvatetaan pelkällä sokerilla.
Mullakin neuvolaterkka yritti koko raskauden saada mua kiinni jostain epäkohdasta ja sitä ärsytti suunnattomasti, kun mulla oli koko ajan kaikki arvot kohdillaan. Jopa sokerit vaikka meidän lapsi kasvoi ihan omilla käyrillään ja vastasi syntyessään kokonsa puolesta täysiaikaista vauvaa vaikka syntyikin vkolla 36+5. Ja tuossa neidissä ei oo kyllä yhtään ylimääräistä rasvaa vaan kaikki raajat on tosi ruipelot, vaikka kokoa löytyykin. Eli ei todella mikään sokerivauva
Mulla raskauskilot jatkaa laskuaan tai voiko näitä enää raskauskiloiksi sanoa, kun nyt ollaan jo kevyempiä kuin koko meidän seurusteluaikana tuon miehen kanssa
Eli siis on päästy sinne sadan kilon paremmalle puolelle eli alle
Kiloja tippunut nyt kahdessa viikossa reilut 10kg. En panisi pahaksi, jos jatkuisi omaa tahtiaan pudotus kunnes oltaisiin taas normipainossa
Me käytiin miehen ja vauvan kanssa eilen vähän shoppailemassa sjoella. Tuli samalla kuntoiltuakin kun käveltiin kaupoissa yhteensä yli neljä kilometriä (kiitos uuden puhelimen, joka mittaa askelia ja laskee kulutettuja kaloreita)
Pikkuisen alkoi jo tuntumaan, kun kahteen viikkoon ei oo muuta tehnyt kuin maannut sohvalla
Käytiin myös syömässä Pancho Villassa, kyllä olikin hyvää pitkästä aikaa ja ihanaa kun jaksoi syödäkin koko annoksen
Eikä närästänyt yhtään
Neiti söi kans siellä ravintolassa (tissiä toki vain), muuten nukkui tyytyväisenä koko reissun vaikka oltiin liikenteessä varmaan 7h.
Onnea muuten taas kaikille vauvansa jo saaneille ja tsempit niille, ketkä vielä odottaa omaa nyyttiänsä
Tänään iski ekaa kertaa kaipaus siihen, että tuo neiti potkiskelisikin vielä vatsan sisäpuolella. Mun laskettu aika kun olis vasta ensi viikolla, niin jos ei se istukka olis ollut tiellä, niin hyvinkin voitais vielä olla odottavissa tunnelmissa täälläkin
Kuinkas muuten jatketaan ensi kuussa? Olis kiva jatkaa turinoita teidän kanssa vielä vauvavuodenkin ja seurata yhdessä vauvojen kasvua ja kehitystä
Varmaan pitää kuitenkin täältä odottajien puolelta siirtyä jonnekin muualle? Tai no, en oo ees tutkinut mitä kaikkia osioita tuolta löytyy
Mut siis mitä mieltä ootte? Tehdäänkö ensi kuulla vielä uusi pino jonnekin?