Eipä voi taas todeta muuta ku, että vituiksi meni!!! Kierto kesti kokonaiset 24 päivää elikkästä piinailua kerkes olla 9 päivää.. Nyt siis kp1.. Pikkusen meni järki! Mulla ei kummankaan inssin jäläkeen ole menkat oottanu sitä kahta viikkoa.. Kysäsin siitä viimeks lääkäriltä eikä se ollu mitenkään huolissaan, että menkat tullee ennen aikojaan. Noh, viimeksi tuli 2 päivää ennen 2 viikon määräajan täyttymistä ja nyt sitten jo 5 päivää ennen.. Pakko ens kerrala kysästä lugeja mahd. kiinnittymisen tueksi. Ennen menkkoja vihlas muutamaan otteeseen kunnola ja jonki ajan kuluttua olinki sitten todella kipiä. Mikä on vähän omituista, koska mulla ei ole koskaan menkkakipuja. Tai on ollu joskus vuosia sitten, mutta.. Ei siinä, että tämä päivä on menny päin männikköä, niin meni eilinenki, ainaki illasta. Pikkusen tuntu pahalta käyä lukkeen sähköpostit, ku yks kaveri oli kiriottanu onnen tunteestaan sen suhteen, ku hänen miehensä oli tuntenu sikiön ensimmäisen potkun.. Ja toinen sitten ilimotti olevansa 8.viikola raskaana.. Jihuu, onnea vain heilekki.. Ei siinä, ei heilä ole tietoa minun ja mieheni tilanteesta. Ja tottahan toki ihimiset saa ilimottaa olevansa raskaana, mikäli niin pääsee käymään. Se vain sattu olemaan huono hetki lukia ne viestit.. Toivo + usko menetetty, ottaa päähän ja kuitenki olo on jotenki turta. Ajatukset ei juokse, ne vain on. Jotenki häätyy ittesä koota tästä, jotta huomena jaksaa mennä töihin, en vain tiiä miten se onnistuu.. Häätyypi toivoa, että joku ihime tapahtuu eikä sen IVF:n alottamiseen mene 8 kuukautta. Onhan täsä vielä yks inssi IVF:ää ootellesa, mutta uskoa sen onnistumiseen ei ole yhtään..
Tämmöstä tämän pimeyen risukasan alta..