Heipsan!
Jokohan uskaltautuisin mukaan kirjoittelemaan...
Mie olen 31v. ja mies 34v. ja 4. lasta odotetaan toivottavasti tammikuuksi :heart:
Meillä on siis jo tokaluokan päättävä esikko ja kuopus on ihanainen 2v :heart: Lisäksi meidän perheen sydämissä kulkee mukana enkeliprinsessa, 2v. 7kk vanhana harvinaiseen etenevään aivosairauteen kuollut tyttömme :'(
Tyttäremme sairaus on periytyvää (25% mahd.), ja juuri kun aloimme yrittää tätä lasta, sain soiton, että lopultakin, 4½ vuotta lapsen kuoleman jälkeen on löytynyt mahdollinen diagnoosi! Nyt odotellaan sormet ja varpaat ristissä että tämä varmistuisi, silloin voisi tutkia raskausaikana jo tuon sairauden.
Sellaista. Noh, iloisempiin juttuihin --->
Olen vähän ollut shokissa tässä kun jo 1. kierrosta nappasi pikkuinen kyytiin, ja monen monen raskaustestin ja viivojen vahvistumisen jälkeen lienee uskottava että raskaana ollaan taas :heart: Oireita oli yllättävän paljon jo ennen plussaa, aavistin raskauden alkaneen kun aloin nähdä selkeitä unia, palelin ja välillä oli jo kuvotustakin. Kiinnittymisvuoto varmisteli aavistuksia. Yleensä oireet on alkaneet vasta 6. viikon tienoilla, niin ihmeissäni olen nyt. Selvän haamunkin testasin jo rv 3+4 :O Kunnon pahoinvointia odotellesa, esikosta oksensin viikolle 17, toisesta viikolle 15 ja kolmannesta viikolle 13...
Kotidoppler miulta löytyykin jo, kuopusta odottaessa hurahdin sen ostamaan.
Hankintoja ei juuri tarvitsekaan tehdä, kaikki on tallella ennestään, paitsi turvakaukalon ja matkarattaat ehdin myydä poikkeen.
Harrastuksista: mie harrastan hyötyliikuntaa mein kahden nöffin kanssa lenkkeillen, lisäksi tanssin lattareita (nyt kesätauolla mutta kotona sit omaksi iloksi...) ja nyt olen myös salilla käyntiä aloitellut. Näitä kaikkia aion jatkaa niin pitkään kun kykenen, miulla on alkuvuosi ollut muutenkin elämäntaparemppaa, olen reilusti pudottanut painoa ja alkanut liikkua kunnolla.
Tällaista näin alkuun. Toivottavasti mahdun mukaan vielä
La 9.1 / Teto / 31v. / 4. lapsi / PKKS
Teto rv 4+4