Tervehdys täältä uusioperheen hulinoiden ja remontin keskeltä!
Ikäeroista: Mulla on lapset syntyneet 2005, 2007 ja 2012, joista nuorin (9kk) meidän yhteinen. Miehelläkin on lapsi edellisestä suhteesta, joka käy säännöllisesti vierailemassa meillä. Menoa ja meininkiä siis riittää
Mulle on jäänyt positiivinen kokemus lasten pienestä ikäerosta, vaikka aluksi se oli rankkaa kahden huonosti nukkuvan vaippaikäisen kanssa. Muuuutta haluttiin nytkin kaikesta huolimatta yrittää samalla linjalla
Miestä piti ensin hieman suostutella, mutta nyt hänkin on täysillä mukana tässä yhteisessä projektissa :kiss: Oltiin todella onnellisia, kun testi näytti plussaa jo toisella yrityskerralla :heart: Omalla kohdalla raskaudet on aina alkaneet pian, mutta jotenkin sitä ei vaan osaa ottaa näitä asioita itsestäänselvyytenä. Lisäksi imetän vielä, joten ajattelin senkin vaikuttavan asiaan. Huh, vieläkin epätodellinen olo! Täytyy varmaan hakea vielä yksi raskaustesti
Varhaisultra taitaa meillä jäädä väliin. Vaikka mieli tekisi, tällä hetkellä se on taloudellisesti mahdotonta. Täytyy vaan yrittää sinnitellä sinne NP-ultraan.
Oireista: Vielä on päästy vähällä
Tällä hetkellä jäätävä väsymys, hajamielisyys ja huimaus on ne pahimmat raskausoireet! Rinnat on arat, hajuaisti on herkistynyt, päätä&selkää särkee, mielialat vaihtelee ja menee jatkuvasti kuumia/kylmiä aaltoja, mutta näiden kanssa vielä pärjää
Ja hei, mulla on ainakin vielä ihan hyvä olo!!! Jee
Aiemmissa raskauksissa huono olo on alkanut välittömästi plussauksen jälkeen. En siis ole ikinä oksentanut, mutta en kyllä ole saanut syötyäkään. Tsemppiä kaikille, jotka taistelevat huonon olon kanssa :hug:
FB-ryhmä kuulostaa kivalta ajatukselta! Täytyy laittaa harkintaan, jos myöhemmin vaikka liittyisi
Elintavat: Samoilla linjoilla mennään
En polta/juo, ja vitamiinilisiä olen syönyt ennenkin. Aina sitä tottakai toivoisi parempia yöunia, kun nuorin valvottaa, mutta näillä mennään
Nyt vaan täytyisi hakea kalsiumia. En juo maitoa ja syön vähänlaisesti maitotuotteita, ja olisi kuitenkin tarkoitus jatkaa imetystä vielä jonkin aikaa... Mulla on supisteluherkkä kohtu ja jouduin aikanaan esikoisen imetyksen lopettamaan kesken, kun alkoi tulemaan supisteluja. Nyt peukut pystyyn, että päästäisiin kolmosen kanssa tuohon maagiseen vuoden ikään asti! Vaikka ei se kyllä maailmaa kaadakaan, jos imetys loppuu...
Lapsiluvusta: Tällä tietoa tämä meidän Tammikuun Tähtönen on jäämässä viimeiseksi lapsukaiseksi. Neljä (viisi) on juuri meille se sopiva luku
Jokohan sitä rohkaistuisi tarpeeksi, että saisi soitettua neuvolaan... Tai ehkä sitten loppuviikosta... Tai ens viikolla...
On tämä aina vaan yhtä jännää :heart:
Aurinkoista kesäpäivää kaikille! :flower:
H & Pikkutähtönen2014 4+4
Muoks. kirjotusvirheiden takia...