Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

Hankinnoista: Jo yrityksen aikana tuli ostettua jonkin verran vauvanvaatteita kaappiin odottamaan ja nyt odotuksen aikana kokoelma on lisääntynyt parilla vaatekappaleella. Yritetään tässä nyt pikkuhiljaa odotuksen aikana ostella kaikkea tarpeellista, aina kun sattuu edullista kohdalle. Jotenkin en kuitenkaan ole vielä saanut mitään suunnatonta innostusta lähteä tavaraa ostamaan, kun olen vielä niin pessimistikin etten millään usko kaiken menevän hyvin...
 
Mullekki on jäänyt tää pelkäks lukemiseks, ku kirjottelen kaiken facebookkiin, se on helpompi. :) (kaikki sinne *vinkvink*) :D

Joten mutkin voi "siistiä" listalta pois. :)

Onneksi uusia tulee kokoajan tällekin palstalle :D

Mamiksi 14+5
 
Ensimmäinen viikko kesälomaa lasten kanssa mökillä takana. Nyt kaupungissa hetken huokaisemassa.

Huomenna olis tavoitteena lähteä miehen kanssa moottoripyörällä takas mökille. Sellainen olo, että nyt täytyy vielä tän kesän aikana tehdä kaikkea sellaista, mihin ei enää loppuraskaudesta kykenisi ja mihin ei enää vauvan synnyttyä ole mahdollisuuksia.
 
Sariza, otapa ensi töiksesi se paistinpannu ja tao sillä pikkasen järkeä sen miehesi päähän, että tajuaa olla vähän paremmin tukena! :LOL: Ja toiseksi kyllä suosittelisin että menisit sinne tiputukseen, vaikka se tipan laitto tuntuisikin pahalta, niin olo muuten helpottaa. Eikö se viimeksikin helpottanut kuitekin tiputuksen jälkeen? Pelkästään tuo nestehukka saattaa aiheuttaa sen, että mielikin on alamaissa ja itkuinen, saatikka sitten kun et saa energiaa yhtään mistään. Me ollaan ainakin täällä sun henkisenä tukena!

Mountain, tottakai voit pysyä tässä ketjussa. Mullakin on laskettu aika joulukuun puolella, mutta joulukuisiin meno ei tuntunut luontevalta.

Eipä täällä tällä hetkellä ihmeempiä! Hankintoja ei olla vielä tehty, aika paljonhan meillä on kahden edellisen jäljiltä, mutta muutamia juttuja tarvitaan kun ehdin myymään. Mutta ehkä tästä pikkuhiljaa.

Klementiini ja papu 15+0 POKSUU!
 
  • Tykkää
Reactions: sariza82
Helöy leidiiis :D

Sariza, voi että, voimia paljon paljon! Tylsää että mies ei oo täysillä sun tukena :( Toivottavasti sun olo kohtapuoliin helpottuu, voin vaan kuvitella kuinka rankkaa sulla on! :/

Älkää nyt kaikki facebookkiin menkö, kyllä täälläkin pitää porukkaa pysyä! :D

Vakuutukset, meillä ei oo esikoisella mitään vakuutuksia, kehtaanko sanoa mutta ei oo tullut koskaan edes mieleen... :/ Eli ei oteta varmaan seuraavallekaan. Mulla ei oo itelläkään mitään, miehellä ainoostaan on. :O Noooo, enpä olis koskaan tarvinnutkaan...

Nyt on menossa rv 11+4 ja oon jo tosi varma että tunnen satunnaisesti (tyyliin kerran päivässä) jonkinmoisen muljahduksen kohdun kohdalla.... Siis voiko oikeesti tuntea liikettä jo nyt? :D Ja toisaalta, miksei vois, siellähän se pikkunen pyörii ja pörrää, niin miksei sitä kohdun seinämään tömähtämistä vois tuntea? :)
Oii, kunnon potkuja odotellessa :D ;D

viii 11+4
 
Huomenia!

Kylläpä täällä on tosiaan kato käynyt, mutta juttua on onneksi kuitenkin tullut viikonlopun aikana ihan kiitettävästi :)

Sarizalle :hug: ! Toivottavasti olo parantuisi pian ja miehesi ymmärtäisi paremmin olla sun tukena : /

Tosiaan, perjantaina oli np-ultra ja kaikki näytti hyvältä :) Niskaturvotusta 1,5mm ja sydäntä kurkittiin ja toistaiseksi näyttää silläkin puolella hyvältä. Pikkuinen nenäkin näkyi ja tyyppi heilui ihan hirveästi! Kun ultraus alkoi niin pikkuinen venytteli selkä kaarella ja sitten alkoikin jo nyrkit heilua :D Ei tainnut tykätä kun käytiin häiritsemässä toisen unta :heart: Ultra tehtiin alakautta ja selvästi paremmin näkyikin kun vertailuksi lopussa katsottiin vielä masun päältäkin. Ei ihan vastannut mitat laskettua aikaa ja sitä aikaistettiinkin viidellä päivällä eli listaan voisi päivittää LA 8.1.2014 ja RU 22.8. :)

Ultran jälkeen äiti, anoppi, appiukko ja yksi kaveri kyselivät kumpi sieltä tulee, ihankun sitä vielä voisi tietää. Anoppi tosin tuntuu aika varmalta että tyttöä odotetaan kun mulla ei oikein ruoka maistu huonon olon takia. Vielä pitää odottaa seuraavaan ultraan asti josko pieni näyttäisi kalleutensa :rolleyes:

Hankintoja ollaan vähän tehty, lähinnä osteltu kirppiksiltä vauvanvaatteita. Ajattelin että pian voisi alkaa tehdä vaunuista vertailuita ja käydä "ajelemassa" liikkeessä että saisi jotakin tuntumaa eri malleihin.

Ostettiinpas mullekin seaband-rannekkeet kun on melkein kokopäiväistä huonovointisuus ollut viime aikoina :x Ja ovat auttaneetkin ainakin jonkin verran, ei samalla tavalla tunnu oksennuksen tarvetta.



Mijau 13+5
 
Alexandra: En tiedä tarkoititko ihan tavallisia liivejä vai imetysliivejä mutta itse olen ainakin viime aikoina ostanut kaikki (ei imetys-)liivini alan liikkeestä. Vaikka kalliimpia ovatkin mutta tukevat ehdottomasti paremmin isommatkin rinnat eikä mulla ainakaan nännit näy läpi :) Ja löytyy kaikenmallisia "mummoliiveistä" topattuihin push-uppeihin, kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Lohjan lumikki on mielestäni hyvä liike mutta saattaa tulla liikaa sulle kilometrejä jos sinne lähdet ajamaan.. :p
 
Mijau, mulle taas anoppi sanoi, että on varmasti poika tulossa, kun mulla on ollut niin huono olo! :LOL: Eiköhän niissä "veikkauksissa" näy heidän omat toiveet ja odotukset kaikista eniten..

Mä en ole ainakaan menossa facebookiin, joten jos ei muita, niin minä pysyn ainakin täällä palstalla.

Klementiini ja papu 15+1
 
Mijau Tervetuloa samalle päivälle ;) Eka kyllä luulin, että "joudunko" yksin oleen 8.1. kohdalla, mutt nythän meitä onkin kolme :D

Ite oon kyllä facebookissa, mutt kirjottelen kyllä myös tänne. Nyt vaa on taas se vaihe menossa, ett tuntuu ettei oo mitää kirjotettavaa :) Jos vaikka jatkaan siivousprojektia minkä eilen alotin...kuha nyt sais itteensä niskasta kiinni ;)

Kolibrinkukka 13+5
 
Enpä aatellu minäkään facen puolelle lähteä :)

Oon nukkunu taas tosi huonosti tällä viikolla, mietin jo tänä aamuna että olisin jäänyt kotiin ja ottanu vaikka saikkua. En sitten kehdannu kuitenkaan ja nyt jo kaduttaa :headwall: Vaikka eilenkin olin töissä tosi väsynyt niin touhusin kotona iltaan asti! Tiskailin ja siivoilin mikä on oikeastaan ennenkuulumatonta arkena tän raskauden aikana. Jospa nyt alkaisi tosissaan ne energisemmät ajat! :)

Eilen vertailin lastenvaunuja eri sivustoilla ja luulisin että pikkuhiljaa alkaa muodostua ajatus siitä minkälaiset tarvitaan. Erityisesti Ora Taiga- ja Jovi Air-vaunut, ovat jääneet mieleen. Tarvittaisiin hiekkatiellä/lumessa kulkevat vaunut, olisiko kellään hyviä suosituksia? :)
Meillä äiskä ilmoitti melkein ensimmäisenä asiana raskaudesta kuultuaan että ostaa meille vaunut :) Ihan kiva juttu kun kuitenkin on jonkin verran hankittavaa.

Tänne on viime aikoina iskenyt myös ilmeisesti jonkin asteinen pesänrakennusvimma! :D Päätin alkaa lähiaikoina karsimaan kotoa kaiken ylimääräisen roinan että pikkuisen tavaroille olisi enemmän tilaa ja muutenkin alkanut stressaamaan meidän pieni koti ihan kamalasti. Tai no, eihän se nyt niin kovin pieni ole (~90-100 neliötä) mutta huonon pohjaratkaisun ansiosta tuntuu ettei mihinkään mahdu yhtään mitään :( Pitää laittaa hihat ihan tosissaan heilumaan kotosalla, saattapi olla että mies joutuu hyvinkin pian todistamaan kodin make overia kun tämä mamma pääsee vauhtiin kodin sisustuksen kanssa! Pitäisi säilytyskokonaisuuksia miettiä uusiksi ja verhoja ja.... :D


Mijau 13+6
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Kaipa minäkin uskallan jo tänne ilmoittautua.
Eli LA 17.1 / Tinsq / 29v. / 2. lapsi/TYKS
Käytiin varhais ultrassa kesäkuun alussa ja viime viikolla oli np-ultra. Kaikki oli hyvin. Lapsi on meille toinen, ennestään meillä melskaa 10kk poika, joten vauhtia meiltä ei puutu.

Olen lukenut jo jonkin aikaa juttujanne, mutta jotenkin en vaan oo uskaltanu heti liittyä porukkaan, lauantaina alkoivat pönkiäisen sydänäänet kuulua koti dopplerilla joten se häivyttää vähän jännitystä.
Eikös teijän porukalla ollut fb ryhmä? aattelin että käyn useammin fbssä iltaisin luekelemassa ja kirjoittelemassa ja haluaisin teidän ryhmäää osallistua, miten se olis mahdollista?
 
Tisnq Laita yv:nä sähköpostiosoittees mulle tai unelmavauvasta :) Niin ja tervetuloa :)

Omaan napaan ei edelleenkää ihmeitä.Paitsi minun doppleri on hajonnu eikä voinu testata pitkästä aikaa olisko sydänäänet löytyny, mälsää :(

Kolibrinkukka 13+6
 
Terveisiä sokerirasituksesta!
Pääsen sen ihanuuden kokemaan peräti kahteen kertaan, kun isälläni on diabetes. Huomenna soittelen neuvolaan tuloksista.
Eipä se litku ollut ihan niin pahaa kuin kuvittelin, mutta yhtään enempää en olisi sitä alas saanut. Eka tunti meni huonon olon kanssa oksennusta pidätellen, toinen tunti oli jo helpompi. Hirvittää se toisen kerran kokeeseen meno. Tiedättekö sen fiiliksen, kun ennen oksennustautia on syönyt jotain "hyvää", niin sen vaan yhdistää siihen huonoon oloon niin voimakkaasti, ettei enää vähään aikaan pysty sitä syömään? Jos toisessa rasituksessa on saman makuista litkua, niin takuulla tulee ylös. Voisikohan sitä makua toivoa, kun niitä kerran on erimakuisia olemassa?

Joku kyseli vaunuvinkkejä. Mielelläni niitä myös kuulisin. Ihan hukassa olen vaunuviidakossa, kun yritän niihin netin välityksellä tutustua. Kaippa se olisi fiksua käydä niitä liikkeessä testaamassa. Mutta sitten vasta rakenneultran jälkeen.

Sarizalle tsemppiä "tukemattoman" miehen kanssa. Toivottavasti löydät itse sellaisen sisäisen rauhan ja onnellisuuden tunteen, ettet anna sen miehen ymmärtämättömyyden häiritä itseäsi.

Olen itse joutunut huomaamaan "täydellisestä" aviomiehestäni monta ikävää asiaa tässä raskauden myötä. Väsymyksen hän ottaa teeskentelynä, samoin alussa olleet kuvotukset ja mielitekojen muuttumiset. Kaikki on vaan mun huomionhakua, sellaisia asioita kuin "hormonit" ei olekaan.. Nyt kun alkuvaikeuksista on päästy, ja olen virkeämpi ja onnellisempi kuin ennen raskautta, niin se kaikki on vaan teeskentelyä, kun muka koitan olla miehelle mieliksi ettei hän lähtisi. Huoh... Olen kuitenkin itse yllättävänkin sinut asian kanssa. Ymmärrän, että miestä pelottaa kaikki tulevat muutokset ja annan hänelle aikaa kiukutella ja sulatella asioita. Pääasia että hän itse tekee päätöksen millainen isä lapselle haluaa olla, mun puolesta kaikki vaihtoehdot on auki. Olen ennemmin onnellinen yksin lapsen kanssa, kuin että miettisin onko mies kanssamme oikeista syistä.

Tulipas jotenkin mollivoitoinen kirjoitus, vaikka täällä kyllä tuntuisi olevan kaikki mallillaan. Kesälomaa viettelen ja tarkoitus olisi tässä vähän laitella kotia uuteen uskoon.

-Burmilla 14+6
 
Varsinaisia vaunuvinkkejä mulla ei oo antaa ja onhan se aika paljon kiinni omista mieltymyksistä ja tarpeista, että millaiset vaunut on hyvät. Meillä on esikoisella ollut kolmipyöräiset vaunut ja oon ollut tosi tyytyväinen. Nuo on kevyet ja helpot työntää. Bussissakin mahtuu nuo vaunut kääntämään ympäri jos on tarpeen. :)

Hui, se mun kauan odotettu ultra on jo huomenna!! :eek: Mihin tää aika on kadonnut?? No, eipä haittaa. :D Tosin, nyt iski aikamoinen jännitys!

Valpuri rv 12+0 POKS
 
Hei,

tänne ilmottautuu uusi tuleva äiti. Ensimmäinen lapsi tulossa ja kaikki on hirveän uutta ja ihmeellistä. Jännittää kovasti, koska ultrasta löytyi jotain mitä haluavat tutkia lisää. Kätilö sanoi, että ei saisi murehtia turhaan, mutta silti sitä murehtii.

Silkki14/LA 10.1./31.v/ 1. raskaus/ Jorvi

en nyt tiiä menikö nuo ihan oikein :)

niin ja Silkki14 rv 13+4
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, meilläkin on nyt ensimmäinen ultra takana! Uskaltaa ehkä vihdoinkin oikeasti
ajatella että saadaan perheenlisäystä :) Ultraajatäti oli vähän ihmeellinen, en oikeen ymmärtänyt mitä kaikkea höpötti, niskaturvotusta ei kuitenkaan saatu mitattua vielä jostain syystä.. Joten ensi viikolla mennään uusintayritykseen! :) Kaiken lisäksi kukaan ei ollut puhunut ettei kannata tyhjentää rakkoa ennen ultraa, joten heti alkajaisiksi sain juoda kuusi mukillista pahan makuista lämmintä hanavettä..

Vaunut on meilläkin tärkeä hankinta, kahden koiran kanssa tulee paljon lenkkeiltyä joten haluan kunnolliset ja mukavat vaunut! Niitä täytynee käydä sitten lähempänä testailemassa erimalleja..

N & 12+2
 
Tervetuloa uusille! :wave:
Toivotaan Silkki14 että kaikki on pienellä kunnossa. Onko teillä kontrolliultra tulossa pian? Itsestäni kyllä tiedän että jos saisin jotain tuollaista kuulla niin aivan varmasti hyppisin seinille, ehkä sulle on suotu paremmat hermot kun meikäläiselle :D

Onpas Burmillallakin ihmeellinen mies! Ymmärrän kyllä että häntä tietysti jännittää ja mietityttää tulevat muutokset jne mutta mielestäni pitäisi sinua kuitenkin tukea eikä varsinkaan alkaa vähättelemään väsymystä tai muita oireita :eek: Mutta mielestäni on todella hienoa että osaat suhtautua asiaan noin kypsästi, itse olisin varmaan jo saanut sellaiset itkupotkuraivarit miehelle että oksat pois! (Ai mitkä hormonit? :whistle:)
Meillä asiat menee ennemminkin niin että minä olen todella vaikea kun sille päälle satun, jaksoin vähän aikaa sitten useamman päivän mököttää jostain niin mitättömästä asiasta että nyt jo oikeasti hävettää koko episodi. Ja mies vaan koittaa parhaansa mukaan ymmärtää. Itseasiassa tänään sain vissiin herätyksen tässä touhussa ja ajattelin että on pakko keksiä joku muu kanava purkaa näitä oloja kuin oma mies-parka. En ymmärrä miten se jaksaa mua katella, olisin varmasti itse jo lähtenyt kävelemään jos tämmöistä käytöstä joutuisin sietämään :ashamed:

Ja viiiielä piti kommentoida tota sokerirasitus-asiaa, mun isällähän on myös diabetes ja ihmettelenkin kun neuvolassa siitä ei kysytty mitään enkä sitten tajunnut itse kertoa automaattisesti. Mulla on siis sokerirasitus lievän ylipainon takia joka tapauksessa edessä viikolla 25 mutta jos Burmillakin joudut kaksi kertaa sukurasitteen takia käymään niin mitäs tämä meidän neuvolan touhu oikein on?? Ja toisekseen kun Alexandran kimpussa oltiin ennen raskautta tapahtuneiden ryyppyreissujen ja polttamisen takia, niin huomasinpa nyt että mun neuvolakorttiin on merkattu että en ole ennen raskautta polttanut tai juonut, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Selvästi sanoin neuvolassa että en polta tai juo ENÄÄ. Sen siitä saa kun neuvolatäti on ruotsinkielinen :p Nää seikat tuskin loppuraskautta kaataa mutta ihmettelen vaan kun tosiaan luulin että neuvolassa kysyttäisiin sukurasitteista ja muutenkin vähän tarkemmin yritettäisiin selvittää asioita.
 
Tervetuloa uusille :wave: Mukavaa, kun tulee lisää odottajia! :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :flower:

Silkki14 ja Burmilla: Tsemppiä molemmille :hug: Toivotaan, että Silkki14 saa seuraavassa ultrassa hyviä uutisia! Burmillalle lämmin hali ja tsemppiä alkuraskauden vaivoihin! Miehet osaa välillä olla oikein kunnon uunoja! Omani mukaanlukien.

Mijau: Olit kysellyt vaunuista :) Suosittelisin omien kokemusten pohjalta valitsemaan nelipyöräiset vaunut, jossa on isot ilmatäytteiset pyörät. Niillä pääsee parhaiten lumisohjossa ja upottavassa hiekassa. Kannattaa valita kevyt runko ja pieni akseliväli, esim. ABC:t olivat mun mielestäni aika raskaat työnnellä talvisin.
Kannattaa käydä liikkeessä koeajamassa vaunuja. Vaunuasioissa on yhtä monta mielipidettä, kuin on käyttäjääkin. Mikä toisella toimii, ei välttämättä olekaan toiselle hyvä. Valinnanvaraa on, ja kokeilemalla löytyy itselle se kaikista parhain :)

Omaa vaunupohdintaa: Täällä on vieläkin kova pohtiminen käynnissä, mitä tekisin tuplavaunujen suhteen. Taidan niihin lopulta kyllä päätyä... Emmaljungan Twin/Double City Cross ovat tällä hetkellä lempparit! Vaunujen pitää kestää rappusralli (meillä ei ole suoraa käyntiä hissille) ja vaunujen työntäminen pitää onnistua myös kunnon lumisohjossa. Eli heittoaisalliset, kolmipyöräiset, pikkupyöräiset ja leveydeltään suuret vaunut eivät tule kyseeseen (täytyy mahtua normihissiin). Haluan ehdottomasti vierekkäin istuttavat :)

(.) Tänään oli neuvolalääkäri, ja ihan hyviä uutisia saatiin :) Kaikki arvot, näytteet, painot, paineet + muut jutut olivat hyviä. Kohdunsuun tilanne oli ihan O.K. Mulla on hieman normaalia pidempi kohdunkaula, joka oli lyhentynyt sentillä + kohdunsuu oli rakosellaan. Ei mitään hälyttävää, cervix kiinteä, mutta seuraillaan kuitenkin tilannetta. Tilanne oli paljon parempi, mitä odotettiin :)
Oman jännityksensä käyntiin toi se, ettei lääkäri saanut vauvan sydänääniä kuulumaan useista yrityksistä huolimatta. Tästä heräsi epäilys edessä olevasta istukasta? En huomannut kysyä NT-ultrassa siitä... Lopulta tarvittiin ultra, jolla varmistettiin sydämensyke. Oli ihanaa jälleen nähdä pienokainen :heart:

Vauvan liikkeitä tuntuu nyt jo päivittäin, ja ripuli on hellittänyt. Olo tuntuu aavistuksen energisemmältä :) Josko se tästä lähtisi helpottamaan!

H & Pikkutähtönen2014 12+2
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Vaunuista: nelipyöräiset ja ilmatäytteisillä renkailla olevat vaunut ovat kyllä ehdottomat lumella ja epätasaisessa maastossa! Meillä oli Briot, käytettynä ostetut ja aiiiivan mahtavat. Ehdittiin antaa ne jo eteenpäin ennen uutta raskautta, mutta hommaamme ehdottomasti samanlaiset taas. Iso metallinen tavarakori alaosassa oli itselle myös plussaa kun käymme paljon kävellen kaupassa. Nyt vain hommaamme myös seisomalaudan esikoiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Sariza ja Burmila jaksamista ymmärtämättömien miesten kanssa. Omakin on välillä vähän samanlainen. Miehet ei vaan voi ymmärtää miten paljon raskaus voi vaikuttaa elämään.

Vaunut jos hankkisin yhdistelmävaunuja niin en enää sortuis ottamaan ihan halvinta mallia. Esikolle otettiin Emman halvat vaunut ja vasta kun ne oli käytössä tajusin et niiden tavaratila oli aivan älytön. Ruokaostokset piti pujottaaa maitolitra kerralla sinne. Niissä oli kääntöaisa mitä ei pystyny käyttämään koska silloin painopiste jäi aivan väärään kohtaan.

(.) Huomenna on sokerirasitus. Jään aivan varmasti kiinni ja sen takia tuntuu typerältä mennä sinne. Perjantaina on neuvola mihin joudun ottamaan lapset mukaan, saavat kuunnella vauvan sydänäänet. Ei olla vielä kerrottu heille vauvasta.

Fantaihana 14+5
 
En ees muista koska oon kerenny kirjotteleen tänne ja mitähän sillon kirjotin, kun en jaksa millään selata :LOL:

Me saatiin kans ylimääränen ultra tuon takia ettei sydänääniä löytyny. Ja eihän sen edessä olevan istukan takaa mitään ois kuulunukaan :) Oli kyllä kiva saada ylimääränen kurkistus :heart: Ja niin hyvä,että meillä on ultra omassa neuvolassa eikä tarvinnu paniikissa ajella johonkin ties mihin!

Me ei olla vielä vaunukysymyksessä päästä tulokseen. Tuplat vai ei. Esikoisen vanhat on emmaljungat ja ne on kyllä ollu niin hyvät.

Aleostoksilta tuli vähä lakkia ja pientä bodya hankittua vauvalle :) Nyt sit jäitä hattuun loppu ajaksi meikäläiselle vaateostosten suhteen :LOL:

Nyt alkaa tuntua, että olot alkaa kenties helpottaa vähitellen. Migreeni vielä kuriin niin on hyvä. Ja mies totes tänään, että kylläpäs se vatta onkin alkanu jo pömpöttään :heart:

Kirppu ja 14+5
 
Tervetuloa uusille! :wave:
Toivotaan Silkki14 että kaikki on pienellä kunnossa. Onko teillä kontrolliultra tulossa pian? Itsestäni kyllä tiedän että jos saisin jotain tuollaista kuulla niin aivan varmasti hyppisin seinille, ehkä sulle on suotu paremmat hermot kun meikäläiselle :D

Mijau Saatiin aika tälle viikolle naistenklinikalle sikiötutkimusyksikköön. NP ultrassa he jo näkivät, jotain mitä eivät tienneet mitä on ja nyt kahden viikon jälkeen sama homma, joten laittoivat eteen päin. En ymmärrä miten olen näin luottavainen, että kaikki on kunnossa. Stressaaminen ei tietenkään auta mitään. Vaikka tietysti asia on koko ajan mielessä. Onneksi aika saatiin niin nopeasti, että toivottavasti pian saamme tietää kaiken olevan kunnossa.

En oo ehtinyt edes miettiä vaunuja, sänkyjä, äitiyslomia ym. Menen jotenkin päivä kerrallaan, että onko se siellä ja päästäänkö loppuun asti. Eivät ne huolet varmaankaan siihen syntymään lopu :) Sitten sitä varmasti vanhempana huolehtii ja murehtii lapsestaan koko elämän <3

Tsemppiä kaikille!

Silkki14 (13+4)
 
Olen juurikin miettinyt tuota heittoaisaa vaunuissa ja käsittänyt ettei se ilmeisesti olekaan mikään hyvä systeemi juuri tuon painopisteen takia. Vaunut olisivat raskaammat työntää "väärinpäin"...? Pitää tosiaan käydä katsomassa vaan, ei kai sitä muuten löydä itselle sopivia :D

Silkki: raskausaika on varmasti vasta alkusoittoa, sittenhän se murehtiminen tosissaan alkaa kun lapsi oppii liikkumaan! :D Nyt vaan ootellaan hyviä uutisia sitten :)

Viime yönä vihdoin sain nukuttua kunnon unet mutta silti väsyttää. Alkais jo loma!

Mijau 14+0 (mihin nää viikot oikein karkaa??? :rolleyes:)
 

Yhteistyössä