Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :flower: Ihanaa! Lisää näitä
sariza82: Tsemppiä pahoinvoinnin keskellä elämiseen. Huh, sua ei kyllä ole helpolla päästetty : / Omat vaivat tuntuvat nyt aika mitättömiltä...
Imetysliiveistä on ollut juttua: Olen kokeillut lähes kaiken läpi H&M:n perusliiveistä hintaviin merkkiliiveihin. Lopulta mulle jäi kolme paria Bravadon Body Silk Seamless -liivejä aktiivikäyttöön
Nämä on ihan huippuhyvät!!!!! Suomessa hintavat (50-60e), mutta briteistä tilattuna postituskuluineen alle 30e. Tulivat kahdessa päivässä perille. Vink vink
Tämä malli tukee hieman isompaakin povea, eikä näy nännit läpi
H&M:n liivejä pidin kerran, jonka jälkeen lähtivät kiertoon. Carriwellin ja Triumphin liivit eivät tukeneet tarpeeksi + niistä näkyi nännit hieman turhan selkeästi läpi
Carriwellin saumattomat pehmoimetysliivit olivat kova sana sairaalassa silloin, kun maito nousi. Siihen voin näitä kyllä oikein lämpimästi suositella
Lindexin ja Changen liivit eivät jostain syystä oikein istuneet. Changen liiveissä oli kaarituet, jotka aikaansaivat heti rintatulehduksen. Huoh.
Kai olen sitten vaan jotenkin väärän mallinen tietyille liiveille
(.) Julkistin viikonloppuna tiedon facebookissa raskaudesta. Ei tätä mahaa piilottele enää millään... Pakko kertoa jo näin aikaisessa vaiheessa
Olot jatkuvat, ja vanha tuttavani ripuli on palannut "piristämään" päiviäni :| Kävin vaa'assa aamulla, ja paino on jatkanut tippumistaan tasaisen hitaasti. Nyt ollaan 4 kg miinuksen puolella. Liitoskivut ja supistelut muistuttavat itsestään päivittäin. Jännittää tiistainen lääkärineuvola, jossa tekevät sisätutkimuksen. Viimeksi olin jo viikolla 13. sormelle auki, ja lääkärit varoittelivat keskenmenon vaarasta. Toivottavasti nyt on paremmin, vaikka pahaa pelkään
MUTTA nyt en anna näiden asioiden häiritä!
Tampereella on ollut ihanan aurinkoinen ilma! Nämä lähtevät nyt ulos
H & Pikkutähtönen 12+0 (poks!)