*Tammikuu2008* KESÄKUU

TAMMIKUISTEN 2008 LASKETUT AJAT


28.12

Sofianna, 1.lapsi
Saaru, OYS, 3.lapsi

29.12

Onsku, KHKS, 1.lapsi

30.12

Helinä, KOS, 1.lapsi
SuTi, 1.lapsi

1.1.

mnä, RaS, 4.lapsi

2.1

carla-81, 1.lapsi
Nuuskis, Jorvi, 2.lapsi
Katja87, 1.lapsi
Mama76, KOS, 2.lapsi
Halinappi, 2.lapsi
ekomamma, Ksks, 7.lapsi

3.1

PrincessOfAcco, TYKS, 2.lapsi
OonanÄiti, KAKS, 2.lapsi

4.1

Miumau, TAYS, 1.lapsi
kerttu, 2.lapsi
Sallu75, SEKS, 2.lapsi
Maija80
Napsukka

5.1

tahtoo äidiksi,KOS , 1.lapsi
Riina Eliisa, 2.lapsi
Lellu1, SEKS, 2.lapsi
Sallu75, SEKS, 2.lapsi
tuiskutuuli, Jorvi, 3.lapsi
Jimena, Jorvi, 3.lapsi
Mamale, 3.lapi
äitix4, KOKS, 4.lapsi

6.1

Pippuro84, Kättäri, 1.lapsi
Pore71, 1.lapsi
Laly, 3.lapsi


7.1

MaryahR, Jorvi, 1.lapsi
hazelnut, TyKS, 1.lapsi
Saapasjalkakissa, TYKS, 4.lapsi

9.1

glaudia

10.1

Viia, OYS, 1.lapsi
Iloinen, 1.lapsi
Bamboo81, OYS, 1.lapsi
Sirpukka, KOKS, 2.lapsi
HeMa05, 2.lapsi


11.1

Niisku, Tays, 1.lapsi
pullanmuru, TAYS, 1.lapsi
Pocahontas82, PHKS, 2. ja 3.lapsi


12.1

Hipu, TYKS, 1.lapsi
Äitikarhu, K-HKS, 2.lapsi

13.1

Lizardus, KSKS, 1.lapsi
JonnaP, 2.lapsi
Meiming, KOS, 2.lapsi
pikkuGreippi, Jorvi, 2.lapsi
iita82, 2.lapsi
pikkueppu, K-HKS, 4.lapsi


14.1

Inessa, KSKS, 1.lapsi
pikkupeikko85, KSKS, 1.lapsi
updown, KSKS, 3.lapsi


15.1

Dinomamma, 3.lapsi
Yölintu, SEKS, 4.lapsi

16.1

Nonna, 1.lapsi
pötkylä, 1.lapsi
Iidukka, KOS, 1.lapsi
Pikkuinenko, 3.lapsi
Mamma -82, VKS, 4.lapsi
Suny, 3.lapsi


17.1

Kirppu 80, P-KKS, 1.lapsi
huugo, - , 6.lapsi

18.1

sipuli83, 1.lapsi
marleena83, 1.lapsi
Äidinkulta, EKKS, 2.lapsi
Viivi, 2.lapsi
Marusha, 2.lapsi
Äitiyö, SatKS, 3.lapsi
josefiina

20.1

Clara75, 2.lapsi

21.1

Afu-82, 1.lapsi
evaellen, KOS, 1.lapsi


23.1

Säästöpossu, 2.lapsi
olento, 2.lapsi
Kotinatsi
Äippärä, KSKS, 6.lapsi

24.1

tytsi88, 1.lapsi
Peukaloinen, NKL, 3.lapsi
Papunen, KSKS
Manta07

26.1

tyttönen, 1.lapsi
stoppis, KYS, 3.lapsi

27.1

Sonja, 2.lapsi
meimei, HYS, 2.lapsi
Johnu, SEKS, 3.lapsi
Äippä, KSKS, 6.lapsi

28.1

Katia79, 1.lapsi
Tammikuinen, PHKS, 3.lapsi
kotikurppa, 3. lapsi
hunsvotti, Satks, 5.lapsi
Kaapo, 5.lapsi

29.1

Mrs Knotty-Hilly, SatKS, 2.lapsi

31.1.
Papunen, KSKS, 1.lapsi
nintendo, NKL, 5.lapsi



Ilman laskettua aikaa:
Freija
Jovitar, 3.lapsi
Manta, 2.lapsi
missmo, TAYS, 1.lapsi

96 Tammikuista jo!

Tässä vielä linkki vanhaa listaa..
http://keskustelu.kaksplus.fi/t762983
 

Mites muut tammi masut jakselee? itselläni on lähes koko ajan huonovointisuutta ja äklötystä, täytyy syödä säännölisin ajoin jotin pientä ja sitten vielä se kun ei tee mitään mieli syödä.. vatsakipuja on jonkin verran ollut. Ja housut alkaa jo hieman ahdistamaan / puristamaan :)
 
Halinappi: aivan samanlaisia tuntemuksia on alkanut ilmaantumaan. Melkein kaikki ruuat ja erilaiset hajut tekee pahaa, onneksi en sentään ole vielä joutunut oksentamaan. Rinnat ovat myös kasvaneet ihan kiitettävästi, ja väsymys vaivaa aika ajoin.

Afu ja "toistaiseksi nimetön projekti" rv 6+5
 
Mitenhän tuon listan päivitys onnistuupi? Oisin lisännyt mnä listalle, mutta ei anna ensimmäiselle viestille muokkas mahdollisuutta :ashamed:


Onnistuimpa sittenkin :D

Nii ja tietty tervetuloa joukkoon!
 
Laskettu aika olis 17.1.2008 ja 6.lapsi itselle ja 4.lapsi miehelle.
vaikka oon viisi saanut jo aikaisemmin niin olo ei ole koskaan ollut näin kamala!! Onhan tietty edellisestä 9 vuotta aikaa...
 
Joopa joo.. 6+3 ja maha niin turvoksissa että ei puhettakaan aiemmista housuista ja vatsasta näkee että odottaa.. vaikka oikeastihan se pikkuinen on TOSI pikkuinen.. tämä on 3. raskaus.. mutta kyllä minulla aiemmistakin raskauksista maha turposi alkuvaiheessa jo mahdottomaksi.. ei haittais vaikka olis joku juttu mikä siihen auttais minä kun en haluais tutuille kertoa ennen ensimmäistä ultraa johon aikaa vielä 6vko. Liekö siihen mikään auta??
 
Löysin itseni täältö sivuilta :ashamed:
Laskurilla tein lasketuksi ajaksi 5.1.07
3 olisi tulossa.
Olo on kamala, väsyttää, pahamaku suussa kokoajan siis tosi ällö olo, ei kivaa, kesä tulossa ja mitää ei jaksa. toivottavasti menee pian ohitse :)
 
Huomenta!
Täällä jatketaan samaa rataa, nyt ku sydänäänet kuului nii kuitenni rauhallisella mielellä saa jo pikkusen nauttia tästä oireettomuudesta. Kai son jo uskottava että tämä raskaus on vain erilainen.
Eilen oli ihana päivä, vaikkakin iltapäivästä oli aika huono olo vello, eto ja väsytti, mutta varmaa johtu ku ei ollu oikein syönyt kunnolla. Illalla sitten grillailtiin ja arska paisto ihanasti tuonne terassille, tuli ihan olo kuin olisi ollut kesälomalla B)
Mullakin jo masu makiasti pömpöttää, mutta antaapa ihmisten kattoo ja pohtia (töissä) että onko rouva vaa lihonu vai mikä masussa pömpöttää. Saas nähä missä vaiheessa aletaan kyseleen..
Viikon päästä ois jo lääkärineuvola:) sitä odotellessa. Niin ja tulee ne seulaverikokeen tulokset ennen sitä. Niistä en jaksa ressata etukäteen, toivotaan vain että niissä ei olisi mitään, jatkotutkimukset yms varmaa sitten jo ressaa enemmän.

Ja tervetuloa kotikurppa ja tuiskutuuli, päivitän teiätkin tuonne listaa.. Ja synnärinkin voi lisätä sitten sinne jos haluaapi..

Aurinkoista päivää!
Saaru ja pömppis 10+2
 
Heippati, joo jorvissa tämän varmasttikkin synnytän :)

Vai ei sulla ole olotiloja, oleppa onnellinen, ensimmäistä kun odotin niin e ollut minullakaan ja se oli kuulu nautittavaa.
Sai täysin rinnoin nauttia raskaudesta, energiaa oli jne.. seuraavan kanssa makasinkin sitten pedissä ja tiputuksessakin, olo oli niin kamala koko raskauden.
Tämä taitaa olla välimuoto.
Täällä löllykkä masua omasta takaa niin paljon että tuskin kukaan tulee huomaamaan mitään eroa kokoraskauden aikana :LOL:
 
Tuiskutuuli, on mulla hiukan etovaa oloa aika-ajoin, väsyttää ja sellaisia pieniä juttuja, mutta kuiten niin vähäistä edellisiin verrattuna. Poikia odottaessa oksensin 24/7, saikulla töistä yms. Meinas muakin odottaa tiputus, mutta sanoin että koitan olla vielä kotona ku esikon kanssa piti olla. Sitten viime syksynä mulla oli kans vähä oireinen raskaus joka sitten päätyi keskenmenoon, taikka siis keskeytynyt km, jonka takia sitten oireitakaan ei pahemmin ja lopulta ollenkaa enää ollut. Tämän takia on paniikissa mennyt tämäkin alkuraskaus. Mutta hyvältä kuulostaa ja näyttää ku ultrattu on rv7+3 ja sydänäänet kuului 10+0 :)
Tuiskutuuli, kumpia sulla on edelliset lapset? Saas nähä enteileekö erilainen raskaus meille nyt tyttöä:) :heart:
 
Saaru: eka oli tyttö, eli hyvin voitiin... Poikaa odottaessa olo oliki sitten jotain aivan kamalaa, eli...jos siihen uskomista niin... ;)
Sama siskollani, 2 tyttöä, voi hyvin, poikaa kun odotti voi huonosti koko raskauden...
 
nyt se kesä sit tuli.. taitaa tämä lähteä valkoisena hylkeenä ottaa aurinkoo nyt pihalle.. aamusin hieman huonoa oloa,mut muuten kaikki ok.. :) sydän ääniä olen innoissaan kuunnellu täällä kotona... :LOL: pienen etsinnän jälkee aina löytyy ja ihan tuolta karvoituksen läheltä... että sellaista tänne ja ultraa odotellessa, joka on 12.6 :heart:

pikkupeikko85 ja veikko 8+2 :heart:
 
Heipati hei. Ulkona on täysi kesä, +20 näyttää mittari. Kesälomaan on vielä 2 kk. Blaaaah, miten jaksaa vielä odottaa noin kauan :/

Täällä vatsa pömpöttää jo kivasti, on jotenkin tosi turvonnut olo.
Ruoka maistuu parin tunnin välein, en tietty lämmintä ruokaa niin usein syö, mutta jotain pientä on saatava, muuten tulee heikko olo. Tissit on jo kasvaneet aika lailla, sen huomaa jo ulkopuolisetkin vaatteiden päältä...kamalaa! Ja meinaan on kyllä tissit tosi kipeet, ihan järkkyä jos tätä kestää koko raskauden...Ja sen jälkeenkin...

Lääkärineuvola on 14. päivä, ultra-aika pitäs ens viikolla soitella. Mites muut, mille viikolle ootte ultran ottaneet? Oottekos koittaneet, jos täti kertois pikkuisen sukupuolenkin? Mä toisaalta tahtoisin sukupuolen jo tietää, oon niin malttamaton...

Mun pitäis tarttua imuriin, mut en millään jaksa, tulin koiran kans just pitkältä lenkiltä ja meni mehut. Taidan sittenkin lähtee vähän shoppaileen ja jättää imuroimisen illemmalle B)
 
Hei!
Täällä jatkuu oireeton odotus, ja koska ultrasta jo 2 viikkoa, alkaa taas epävarmuus vaivaamaan. Viime viikolla ei tarvinnut enää öisin käydä wc:ssä juurikaan. Rinnat on vielä hieman arat, mutta onko sekin vähentynyt?!
Ehkä sieltä olisi tyttö tulossa?! :)
Ai niin, maha on iltaisin aika turvoksissa, mieskin on sen huomannut...
Huomenna eka neuvola ja lomaviikko!
T:Hazelnut rv 9+1.
 
Heipsan.

Mäkin nyt sitten jotain ilmottelen ittestäni, ettette heivaa ulos listalta... Aika niukasti on ollut mitään oireita: pienoista kuvotusta aika ajoin ja rinnat on aikalailla kipeät ja kasvaneet. Alavatsa hiukkasen pömpöttää jo, mutta ei siitä nyt vielä muut huomaa kuin minä, että siellä joku toivottavasti on ;) Ekaan neuvolaan varailin aikaa alkuviikolla ja pääsenkin ennen jussia sinne, eli 18.6 (enää kaksi viikkoa jee!) Jotenkin on tosi epätodellinen olo ainakin siihen asti, kun kuulee ne sydänäänet ekaa kertaa, varsinkin kun on olo aika oireeton... Toivotaan nyt, että siellä masussa joku on.

Nyt on nautittu kesästä, grillikausi on avattu ja pihalla töngitty koko päivä. Ihanaa kun kesä alkaa. Kuukausi pitäis vielä töissä jaksaa painaa ja sitten lomalle. Loman jälkeen aattelin töissä kertoa raskaudesta ja jo juhannuksena läheisimmille kavereille ja sukulaisille jos ne sydänäänet siellä neuvolassa saadaan siis kuulumaan.

MK-H ja SanteriSalamanteri 5+4
 
Uusia oli tainnut tulla, mukavaa ja tervetuloa!!

Saaru, kiitos kun selvensit tuota seerumiasiaa!!

Ihana ilma ollut koko päivän! nyt viikolla voisi sitten olla vähän viileämpää niin töissä olisi mukavampaa ja sitten taas viikonloppuna aurinkoa :D

Voisin nukkua koko ajan, nyt vapaalla on tullut nukuttua 12 h /vrk, mies vain pyörittelee silmiään, kun ilmoitan meneväni 9 jälkeen koisimaan. Painoa on varmaan tullut jo muutama kilo, kun koko ajan täytyy syödä, ettei ala kuvotamaan. Hirveästi ei tuota painoa saisi kait tulla kun on jo ennestään ihan riittävästi. Perjantaina olisi minulla neuvola. Silloin olisi koossa 8+4, mutta en usko, että sydänääniä edes kuuntelee. Viimeeksi ei kuulunut vielä edes viikolla 12. Joku taisi kirjoittaa, että kun pääsee neuvolaan ja pääseen kirjoihin ja kansiin niin odotuksesta tulee jotenkin todellisempaa ja saa senvirallisen la, jota sitten tuijotella ;) Saman muuten olen huomannut, että oksentelu on suoraan verrannollinen unien määrään, joten täytyy vaan nukkua. Ja tosiaan olo on aamuisin aivan kuin krapulassa! :x Mutta eiköhän tästä selvitä.. =)

iita 7+6
 
Voi nyt. Kirjoitin pitkän rimpsun ja se katosi kuin pieru saharaan... :wave: No jos nyt uusiksi yrittäis.

Saaru: Mukavaa, että aloit pinon pitäjäksi. :D

Uusille onnea ja tervetuloa!!!! :heart: :flower:

Täällä todella haikeissa tunnelmissa, koska olen menossa tosiaan ekaa päivää töihin äippäloman jälkeen. Ei oikein nyt ole mitään positiivisia ajatuksia koko töihin lähdöstä. Ihan kauhea olotila ja sydäntä raastaa jättää tuo poitsu 8h per päivä :'(. Ei tätä tunnetta osaa edes selittää. Poika ei mene edes hoitoon, vaan iskä hoitaa suurimmanosan ajasta ja loput pari tuntia päivässä tulee pojan kummitäti pojan hoitajaksi. Silti tuntuu ihan kauheaslta. Onneksi vain juhannukseen asti töitä ja sitten jään 4 viikoksi taas kotiin ja sen jälkeen onkin iskä kesälomalla ja saa vähän enemmän sitä omaa aikaa pojan kanssa. Hyväähän tää varmasti tekee ja ompa tällainen pehmeä lasku töiden alkuun. Tästä tammikuisesta olen sitten varmasti ainakin sen vuoden kotona. =)
Eiköhän tää tästä helpota parin päivän työssäolon jälkeen. Toivotaan, että poika ottaa asian paremmin kuin äitee... :whistle: .

Oksu lentää tosiaan tasaiseen tahtiin jos ei syö jatkuvasti ja suolaista. Eilen ssöin selaisen classicin perinteisen jäätelön ja kaikki pihalle hetken päästä. Pitäis jo uskoa, että ei suklaata eikä varsinkaan nälkään. :p

No joo nyt tutimaan jotta jaksaa aamulla töihin.

Lellu rv9+1
 
Huomasitteko, että nyt oli jo ilmestynyt Helmikuu 2008 odottajat! Mehän taidetaan olla jo aika vanhoja tekijöitä :LOL: Itse odottelen kuumeisesti keskiviikon ultraa, josko siellä näkyisi pikkuinen :heart: sykkivän. Välillä kuitenkin hiipii pieni pelko, että mitäs jos siellä ei olekaan kaikki kunnossa, vaikka raskausoireita onkin alkanut ilmaantumaan koko ajan enemmän :whistle: . Ajattelimme kertoa molempien vanhemmille tulevana viikonloppuna, jos kaikki toistaiseksi hyvin ultrassa. Oletteko muut jo kertoneet muille odotuksesta?

Afu ja "toistaiseksi nimetön projekti" rv 6+6
 
Heti aamusta ahkerana, johtuen siitä, että on lomaviikko ja eka neuvola. Onhan tätä neuvolaa jo odotettukin, katsotaan mitä se täti siellä jaarittelee. Painosta saan ainakin kuulla ja varmasti hyvästä ruokavaliosta. No ruokavalio ei voisi olla terveellisempi, mitään makeaa ei suuhunsa pysty laittamaan, käy samoin kuin Lellu1:llä. Teen juonnin olen joutunut lopettamaan kokonaan, ja myös omenamehu aiheuttaa oksentamisen. :kieh: :kieh:

Eilen käytiin Linnanmäellä ja voi kamala kun siellä oli ihmisiä. Meidän nuori mies vaan katseli ihmisiä, ei kiinnostanut laitteet :LOL:

Nyt mua taitaa suihku odottaa,kerrankin kun saa käydä rauhassa.

Nuuskis ja rv ??
 

Yhteistyössä