Huomenta taasen!
Lellu: Onnittelut! :flower:
Pikkupeikko: Onnittelut sinnekin, varmasti ihanaa saada lopultakin vaavi kotiin :heart:
Saapis: Kiva oli lukea tuo synnytyskertomus! Ja ihanat nuo vauvan kuvat :heart:
Kirjoitelkaa ihmeessä muutkin synnysytskertomuksia, mukava ainakin näin ensikertalaisena on niitä lukea!
Kaikille jo synnyttäneille: Tulkaa ihmeessä kirjoittelemaan vielä tänne, että miten vauvan kanssa sujuu jne.. kiva lukea juttuja, että millaista se arki on sitten kun on nyytin kanssa kotona =)
Kivunlievityksestä: Minä en oo kovin paljoa mietiskellyt tuota synnytystä etukäteen, oon siis sillä asenteella, että avoimin mielin, ja kokeilen sellaista/sellaisia kivunlievityksiä miltä siinä tilanteessa tuntuu.
Painonnoususta: Pieniähän nuo 1kg/vko painonnousut on! Mulla on tullut n.4 kg nyt viikon sisään..ihan järkyttävää turvotusta, vaikka jätin suosiolla kinkut yms. suolaisimmat jouluherkut väliin. Vettä on litkitty, mut tuntuu että ne vaan keräytyy elimistöön. Onneksi on verenpainemittari ja pissastickit kotona, niin saa seurailtua tilannetta, ettei vaan raskausmyrkytys olis tulossa.
Synnytysajankohdasta: Minä taas nimenomaan haluaisin synnyttää jo joulukuun puolella =) Nyt vaan alkaa tuntua siltä, että taitaa mennä ennempään tuonne tammikuun puoleenväliin.
Eilen äiti teki mulle vyöhyketerapiaa, ja saunoin kunnolla. Tuloksena 2 supistusta! :kieh: No, tulee sitten kunhan on tullakseen...
Ehkäisystä: Täällä ei tarvitse moista miettiä, eli ilman siis ollaan...
Vielä omaa napaa: Eilen illalla oli puristava tunne mahassa tuossa oikealla navan seutuvilla, kesti muutaman tunnin, mutta meni sitten ohi...oli tosi kipeä, ja meinasin jo ä-polille lähteä.. (pelottaa vähän että raskausmyrkytys olisi tuloillaan..) Mulla kun on muutenkin riski siihen jo senkin puoleen, kun äidilläni on ollut raskausmyrkytys.
Saaru: Sulla on jotenkin ihan samannäköinen maha kuin mulla.. =) Paitsi mulla tuo SUUUUURI kumpu on selvästi alempana, mutta koko luokka on kyllä samanlainen.. ihan liian iso ainakin mun mielestä :/ (Hankala siis..)
Mutta sellaista tällä kertaa, voidaan paksusti
Katja ja rv 39+0 (tosi lohduttavaa, että max. 3vkoa, joka tuntuu ihan ÄLYTTÖMÄN pitkältä ajalta! )