Tammikuiset 2025

Hei, kiva kuulla et muitakin nelikymppisiä täällä. Onnea! Mullakin tulossa tää toinen lapsi 10 vuoden ikäerolla edelliseen, useiden keskenmenojen jälkeen :)

Hei kaikki 🌸 Meillä olisi viikot 10+2. Laskettu aika olisi 23.1.2025. Tämä pieni rakas ihme sai alkunsa hedelmöitys hoitojen kautta (ivf) mulla on ennestään 15.v poika aiemmasta suhteesta, aikamoinen ikäero tulee mut poika on ainakin innoissaan.

Elämä on potkinut päähän kovasti vuosia sitten niin ei ole toiseen lapseen ollut mahdollisuutta. Mutta tämän rakkauden kun löysin niin ajattelin että ihmeiden aika ei ole ohi. Meille oli selvää et molemmat haluaa vielä lapsen/lapsia jos vain niitä siunaantuu. Miehelläni ei ole lapsia. Kun tavattiin vuosia sitten niin tulin melkein heti raskaaksi, mutta se päättyi keskenmenoon joulukuussa -21, alkuvuodesta -22 tulin uudelleen raskaaksi, tämä oli kohdunulkoinen. Näiden jälkeen ei muutamaan vuoteen kuulunut mitään.
Meille aloitettiin lapsettomuus hoidot, 4 alkioo saatiin , 3 negatiivista ja viimeinen alkio lähti kasvamaan 😍 ja tässä ollaan ❣ ikää minulla jo 40 että sen puolesta saa kyl toivoa kovasti saadaan lapsi syliin asti 💕 päivä kerrallaan mennään.
 
Mitäs meidän someryhmäytymiselle kuuluu? Onko vielä innokkaita?

Mulla oli tässä hiljaiseloa, piti tehdä vielä kromosomitestit - tänään tuli vastaus, että niissä kaikki hyvin ja koska se tehtiin verinäytteestä, niin siitä näkyi jo tässä vaiheessa sukupuolikin. Poika tulossa. Ultrassa käytiin viime viikolla ja sielläkin yhtä lailla kaikki tosiaan hyvin. Kovasti muksu pomppi ja kääntyili ja heilutteli menemään.

Pahoinvointi vaan jatkuu. Ihan erilaiset oireet, kuin ekassa raskaudessa. Nyt mulle alkaa muodostua linea negrakin vatsaan, mitä ei ekassa ollut. Mites muilla, onko teillä jo näkyvissä eroja ekan ja tokan raskauden välilllä (meillä kaikilla listan mukaan ainakin on nyt tulossa toinen lapsi :) )
 
Kyseessä on meidän toinen lapsi, jota on nyt puoli vuotta yritetty heikosta keltarauhasen toiminnasta huolimatta. Puoli vuotta sitten ekasta yrityksestä oli kemiallinen, jonka jälkeen jokainen kierto on ollut arvoitus ja heitellyt 25-36 päivän välillä. Meni ilmeisesti hormonitoiminta täysin sekaisin. Luteaaliaika on kuitenkin aina ollut lyhyt 7 päivää ja tässä kierrossa tukena ollut lugesteron näyttää auttaneen.
Onnea sinulle miten siellä onko tulossa toinen lapsi pidän peukkuja suukkoja sinulle 💋 💋
 
Mitäs meidän someryhmäytymiselle kuuluu? Onko vielä innokkaita?

Mulla oli tässä hiljaiseloa, piti tehdä vielä kromosomitestit - tänään tuli vastaus, että niissä kaikki hyvin ja koska se tehtiin verinäytteestä, niin siitä näkyi jo tässä vaiheessa sukupuolikin. Poika tulossa. Ultrassa käytiin viime viikolla ja sielläkin yhtä lailla kaikki tosiaan hyvin. Kovasti muksu pomppi ja kääntyili ja heilutteli menemään.

Pahoinvointi vaan jatkuu. Ihan erilaiset oireet, kuin ekassa raskaudessa. Nyt mulle alkaa muodostua linea negrakin vatsaan, mitä ei ekassa ollut. Mites muilla, onko teillä jo näkyvissä eroja ekan ja tokan raskauden välilllä (meillä kaikilla listan mukaan ainakin on nyt tulossa toinen lapsi :) )
Fb-ryhmä kyllä kiinnostelee jos on innokkaita 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Oneiron
Mäkin voisin fb-ryhmään liittyä jos maanantain ultrassa kaikki hyvin☺
Mulla tää raskaus on ollut tismalleen samanlainen kun edellinen, vähäoireinen väsymystä lukuunottamatta, väsymys nyt kyllä helpottanut👍 maha alkanut jo pyöristymään (tänään 12+3) ja suklaata ei tee yhtään mieli🫢
 
  • Tykkää
Reactions: Oneiron

Yhteistyössä