Nyt mä lopetan tän testauksen kun sain 3+ äitienpäivän aamuna digiin. Hcg ainakin nousee oikeassa tahdissa Nyt vaan toivotaan että pieni muuten voi hyvin ja on terve. <3
Moi! Täällä 4+0 ja kolmas lapsi tulossa jos kaikki menee hyvin. Isommat pojat on 3v ja 5v ja olen itse 37v. Kiva päästä mukaan! Saako tätä kautta vielä luoda faceen ryhmiä vai lynkataanko mut pelkästä kysymyksestä?Tammikuisia 2021?
En vielä löytänyt ryhmää tammikuisille joten ajattelin aloittaa tämän keskustelun. Josko pian muitakin tammikuisia alkaisi tupsahdella mukaan.
Katsoin vähän mallia aiemmista keskusteluista eli tähän voisin päivitellä listaa. Eli Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.
Eli
TAMMIKUISET 2021
1.1. Everly, 3. Lapsi, K-hks
1.1. Uudarimama, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), TAYS
1.1. _hosuli_, 2. lapsi, synnytän ulkomailla
29.12/4.1. Babyfever1, 3. lapsi, KOKS
7.1. .sabs, 1. lapsi
La? EEEEEK, toinen lapsi
Moikka ja tervetuloaMoi! Täällä 4+0 ja kolmas lapsi tulossa jos kaikki menee hyvin. Isommat pojat on 3v ja 5v ja olen itse 37v. Kiva päästä mukaan! Saako tätä kautta vielä luoda faceen ryhmiä vai lynkataanko mut pelkästä kysymyksestä?
Oi kiitos! En oikein osaa lukea hyvin tätä ketjua niin olen missannut. Laitan heti!Moikka ja tervetuloa
Faceen jo ryhmä on tehty. Laitapa viestiä nimimerkille Hosuli niin jos liittäisi sinut sinne
Juu, google on laulanut ihan kiitettävästi ja olen selaillut samat keskustelut varmaan miljoona kertaa lävitse. Tänään selviää, missä mennään viikonloppuna sain luotua uskoa taas enemmän tähän, mutta jännittää kyllä ihan hirmuisesti iltapäivän uä. Oireita ei edelleenkään ole.@Fiufau Täällä myös jatkuvaa paniikkia oireiden vähenemisestä... Oon googlettanut _liikaa_ ja löytänyt kyllä aika monta tarinaa siitä, että oireet tulee ja menee ja sahaa miten sattuu ja se on normaalia On outoa miten rintojen arkuuskin vaihtelee niin paljon, että välillä ei tunnu oikein mitään ja välillä tuntuu.. Yks päivä vihloi mahaa ihan hirveesti ja sit ei mitään taas pariin päivään. Alkuun paleli ihan hitosti mutta enää vaan satunnaisesti välillä. Ite oon ihan hulluuden partaalla näiden kanssa ja eilen itkin silmät päästäni ku olin ihan varma ettei tästäkään raskaudesta tuu mitään. Tänään taas ihan suht tyynellä mielellä
Täällä samat fiilikset vaikka en ole vielä varannutkaan. Ollaan muuttamassa takaisin Suomeen rvk7, niin en jaksa/ halua stressiä että vääntäisin täällä paikallisen gynen kanssa asiasta. Myöskin mitä olen ymmärtänyt varhaisultrasta viikolla 6 ei välttämättä löydä mitään.@Fiufau Tulehan sit heti raportoimaan!
Itellä ultraan vielä 10 pitkää päivää ja joka toinen päivä hermoromahduksen partaalla. Mun todellinen lehmänhermoinen ja viilipyttyinen mieskin sanoi eilen, että sitä jännittää onko mun mahassa mitään (taaskaan)!
Kävitkö siis nyt yksityisellä kätilöllä? Voit joko varata suoraan ajan yksityiselle gynelle tai sitten soittaa neuvolaan, jos siellä on ultraamista osaava lääkäri tai voivat tehdä lähetteen. Naikkarille ei alkuraskaudessa pääse kuin lähetteellä tai ambulanssilla. Mutta hienoa että ainakin yksi pieni hengissäUltra takana ja suhteellisen hyviä uutisia. Yksi jännitysmomentti poistui, mutta toinen tuli tilalle. Pieni pallero näkyi vastaten viikkoja, sydän sykki niin, että sen erotti itsekin hyvin. Kätilön mukaan kaikki hyvin. Mutta, siellä näkyi myös toinen ontelo, jossa jotain? Kätilö epäili, että voi olla joko hematooma tai, että raskaus alkanut kaksosraskautena (ja tämä toinen olisi mennyt kesken tai ollut tuulimuna) kun oli oma kohtuontelo. Siitä ei saanut sikiökaikua eikä sykettä tms näkyviin. Mutta täysin ei ole poissuljettu vaihtoehto, etteikö siellä toinenkin ehkä olisi, koska nämä pallerot ovat vielä niin pieniä ja sykkeet voi olla vaikea erottaa. Että apua!!! Suositteli käymään uudestaan ultrassa parin viikon päästä ihan gynellä/lääkärillä. Eli soitanko naikkarille vai mihin, mistä kinuta näillä tiedoilla ultraa?