Hurjaa miten aika rientää, tuntuu että päivästä vain häviää tunnit. Vauva on siis vielä masussa, nyt on lupa syntyä -> mies joutu olemaan hetken kotona kun sain nosto kiellon spistelun takia. Nyt siis rv 35.
Äitienpäiväksi askarreltiin hienot tulppaani kortit (neljä sormea ja kämmen sormiväreillä) ja vietettiin kahvitellen mun vanhempien luona jonne myös mun mummi tuli. Huomenna vietetään vielä jälkijunassa miehen vanhempien kanssa meillä kun he olivat viikonlopun ulkomailla. Maalattiin kukkaruukut avoimessa päiväkodissa lahjaksi. Itse sain muumi taulun mieheltä ja leolta lahjaksi
Meillä nukutaan keskimäärin 19-6.30 heräämättä, huonoja aamuja (pahimmat alkaa 4.30) mahtuu välillä joukkoon, vaippaa ei vahdeta. Illalla juo puuron kanssa ruokamaitoa + ennen unia 260ml maitoa. Yhdet päikkärit 12-13-30 (toisinaan nukkuu jopa 3h).
Tutista pitäisi luopua. Harkinnassa lastensängyn ostaminen, tosta on tullut ihan mahdoton kiipeilijä! Ruokapöydälle kiipeää nanosekunnissa, tajuaa siirtää laatikkoa/ ämpäriä tms ja sen kanssa tutkii yläilmoja...
Ulkoillaan päivittäin, oppii käyttää hiekkalapiota ja ämpäriä viikko sitten
Sen kanssa kävelee ympäri ja ottaa maa- näytteitä. Tuottaa hankaluuksia kävellä käsi kädessä, nyt päästään autolla silleen et antaa pojalle yhteen käteen auton avaimet niin suostuu antaa toisen käden. Ihan hullua kn on uhmaa ollut jo 3kk, eikä kyllä ole yhtään helpotanut. Kovin dramaattisesti kaatuu maahan huutamaan jos ei saa tahtoaan läpi...
Ollaan siirrytty paitojen käyttöön, (92 koko) mutta ikävästi vilkkuu usein selkä tai pyllyvako, vaikka oikeankokoiset housut tai sukkahousut jalassa.
Taitaa olla atoopikko, nyt minidermillä pysynyt iho siistinä, pitänee varata lääkärille aika jotta saadaan vakuutkseen nuo rasvat. Kylvyn jälkeen oon käyttäny lisäksi ceridal öljyä. Molluskojakin on