Tamiflusta kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja lentsuäippä
  • Ensimmäinen viesti
lentsuäippä
Eli vaavilla 3kk menee nyt ja itse sain tänään samaisen lääkkeen.. tosin 38a kuumetta ollut jo perjantaiata mut eilen alkoi pahempi yskä ja lihassärky ym... Eli en tiedä auttaako nyt ja mitä sivuoireita teille tullut??? a-virus vauvalla siis todettu ja eiköhän itsellä nyt sama. Selosteen öuin ja kauheelta näytti :D thanks jo etukäteen!!
 
öäåiop
Meillä syötiin juuri Tamiflu kuurit. Mies sairast a-influenssaan ensin ja hänen tauti oli jo pidemmällä eikä lääke niin hyvin tehonnut. Kun oireet tuli minulle kävin heti hakemassa läääristä Tamiflunia ja tauti ei edennyt pitemmälle kuin yskään. Tamiflun tulee aloittaa 48 tunita eka oireista jotta sillä saa parhaiman tehon. Sivuoireita ei ollut kummallakaan.
 
uuuuuuooooo
Mulla lapsi sai sitä sikaflunssaan, ei tullut siitä mitään sivuoireita. En tiedä miten olis käynyt jos ei olis saanut. Oli aivan veltto, oksensi, ripuloi ja kuume oli yli 39. Auttoi tosi hyvin ja nopeasti.
 
lentsuäippä
Kiitti:) vaan kun pelkään just että alan oksentaa ym kun ja pakkausselosteessa oli hirveet haittavaikutukset. :( sain sen nestemäisenä... ääh.. ja muutenkin veltto olo..kaikki samaan aikaan.. menkatkin alkoi : (ekat semmoset sektion jälkeen)...
 

Yhteistyössä