tamiflu ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän se kuuma mehu tai glögi alkoholittomana aja saman asian. Minkään lääkkeen kanssa ei kuulu alkoholi. Ja noita mahdollisia sivuvaikutuksiakin mitä siitä lääkkeestä itsessään jo voi tulla niin en usko et alkoholi siihen lisänä on mikään hyvä juttu. Lue pakkausseloste.

Tämä ei ole henkiläkohtaista aloittajalle, mutta mua jotenkin ällöttää ihmiset jotka kyselevät voiko antibiootti tai muun kuurin aikana juoda alkoa. Siis eikö sitä voi olla sen pienen hetken ajan edes ilman! Vaikka mitään vaaraa ei edes olis! Perkele!

unohda samantien lääkitykset ja kossupullo vaan naamaan niin eiköhän kivut lähe....joo mut tosissaan eiköhän se ole selvää että lääkkeitten kanssa ei pitäs mitään alkoholia ottaa =)

Joka vastaukseen tuntuu noita ns. kilttejä ihmisiä olevan vastaamassa. Jos ei ole oikeasti asiaa kysymykseen, niin antakaa olla. Itse otan viimesen Tamiflu tabun lauantaina ja silloin on pikkujoulut. Jos olen muuten kunnossa, meinasin kyllä ottaa myös alkoholia, ai kauheeta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ei ole henkiläkohtaista aloittajalle, mutta mua jotenkin ällöttää ihmiset jotka kyselevät voiko antibiootti tai muun kuurin aikana juoda alkoa. Siis eikö sitä voi olla sen pienen hetken ajan edes ilman! Vaikka mitään vaaraa ei edes olis! Perkele!

taas joku amatööri absolutisti tulee selittää tänne jotai paskaa :)

Yhteistyössä