V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä viitsi olla kuin pieni itkevä kakara.Äitejä kiinnostaa ensisijaisesti lähes AINA oma ja lapsensa toimeentulo. Jos maksaja on saatavilla, sitä hyödynnetään keinoja kaihtamatta. Mikä tahasa asia (kuten DNA-testi), jonka vuoksi maksaja saattaisi lopettaa maksamisen, halutaan eliminoida.
Tuohduttaako?Älä viitsi olla kuin pieni itkevä kakara.
Ehdottomasti dna-testit pakolliseksi, ja jo tulevalla vaalikaudella.Pakollinen dna -testi. Vähentäisi Kelan maksamia elatustukia kun käykin ilmi kuka sen naapuri Pirjon aina raskaaksi saattaa vaikka ei sillä ole omaa miestä näkyny
Ajattelitko rajata testauksen vain tuoreisiin vauvoihin vai pitäskö testata kaikki alle 18-vuotiaat? Mä veikkaan ettet ole ajatellu koko asiaaEhdottomasti dna-testit pakolliseksi, ja jo tulevalla vaalikaudella.![]()
Kaikkiin vastasyntyneisiin ilman poikkeuksia sekä myös vanhempiin alaikäisiin lapsiin, mikäli isä tai ”isä” kiistää isyytensä. Toki äidillä sama oikeus kiistämiseen myös, mutta äiti harvemmin kiistää oman äitiytensä.Ajattelitko rajata testauksen vain tuoreisiin vauvoihin vai pitäskö testata kaikki alle 18-vuotiaat? Mä veikkaan ettet ole ajatellu koko asiaa
Äitejä kiinnostaa ensisijaisesti lähes AINA oma ja lapsensa toimeentulo. Jos maksaja on saatavilla, sitä hyödynnetään keinoja kaihtamatta. Mikä tahasa asia (kuten DNA-testi), jonka vuoksi maksaja saattaisi lopettaa maksamisen, halutaan eliminoida.
Vapaaehtoisuudessa on se ongelma että nainen ottaa sen epäilynä ja suhde on pilalla kun tarkoitus on poistaa epäilyt kokonaan.Ehkä se on ihan hyvä asia, että äiti on kiinnostunut ensisijaisesti jälkeläisensä hyvinvoinnista. Vai mitä?
Jokainen "maksaja" voi itse teettää DNA- testin halutessaan, eikä sen mielestäni pidä olla kaikkien veronmaksajien rasitteena.
Vapaaehtoisuudessa on se ongelma että nainen ottaa sen epäilynä ja suhde on pilalla kun tarkoitus on poistaa epäilyt kokonaan.
Tämä on hyvin korkeatasoista keskustelua. Ihan kuin seuraisi jonkun vajaamielisen katkeraa höpinää. Sinulla ei näköjään ole mitään tekemistä oman jälkikasvuni kanssa? Pidä kalusi pöksyissäsi niin ei ole ongelmaa.Äidit eivät välitä LAPSEN oikeudesta tietää oikeaa isäänsä, koska äidit keskittyvät maksimoimaan oman toimeentulonsa.
Tässä yksi palstalainen jolla huono omatunto.Tämä on hyvin korkeatasoista keskustelua. Ihan kuin seuraisi jonkun vajaamielisen katkeraa höpinää. Sinulla ei näköjään ole mitään tekemistä oman jälkikasvuni kanssa? Pidä kalusi pöksyissäsi niin ei ole ongelmaa.
Toivottavasti minulla ei ole tekemistä sinun jälkikasvusi kanssa, koska sinun kommenttisi ja siitä läpitunkevan asenteesi perusteella minun käy lähinnä sääliksi kyseistä jälkikasvua. Oman jälkikasvuni kanssa olen tekemisissä päivittäin ja elätän sen yhdessä toisen vanhemman kanssa, ihan niinkuin oikeiden vanhempien kuuluu. Se jälkikasvun elättäminen ei nimittäin ole isäksi huijattujen tai yhteiskunnan tehtävä tai velvollisuus.Tämä on hyvin korkeatasoista keskustelua. Ihan kuin seuraisi jonkun vajaamielisen katkeraa höpinää. Sinulla ei näköjään ole mitään tekemistä oman jälkikasvuni kanssa? Pidä kalusi pöksyissäsi niin ei ole ongelmaa.
Siis mitä? Siinäpä taas käsittämättömin aivopieru hetkeen tällä foorumilla.Noinko heikko on miehen itseluottamus ettei usko edes omaan heldelmöityskykyynsä? Ei se kuitenkaan ole mun...
Niin. Ei usko vaimoansa eikä itseään.Siis mitä? Siinäpä taas käsittämättömin aivopieru hetkeen tällä foorumilla.
Eli Markolla oli parempi liksa kuin sillä oikealla isällä.Lääkärien ja läheisten lausunnot eivät auttaneet. Lapsen äiti ja lapsen edunvalvojan sijainen vastustivat isyyden purkua. Äiti vetosi ”lapsen etuun”, edunvalvojan sijainen myöhäiseen kanteen nostamiseen.
Sivuutat sen että jos testi kuuluisi tavalliseen rutiiniin, epäilyksiin ei jää mitään sijaa ja kenenkään ei tarvitse ottaa uskonloikkaa. Valitettavasti tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka käyttävät toisia hyväkseen jos vain mahdollista. Ja ihan hyvä huomio tuossa toiselta kirjoittajalta että kyse on myös lapsen oikeudesta tietää isänsä. Pakollisilla dna-testeillä olisi myös muita mahdollisia hyötyjä kuten esim. sairausten ennakointi, sieto erilaisille lääkkeille, mahdolliset allergiat yms.No epäily se onkin. Mikäli mieheni olisi epäillyt, että lapsemme eivät olisi hänen, en oikein ymmärrä miksi edes olisin kyseisessä suhteessa. Toisaaltaan, jos miestä epälyittää noin kovasti ja luottoa ei ole syystä tai syyttä, niin kannattaako suhdetta jatkaa?
Oma etu edellä menee sekin pettäjänainen.Eli Markolla oli parempi liksa kuin sillä oikealla isällä.