Tämän päivän muotihirvitykset pinoon mitä ette päällenne laittaisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Housut, jotka tulee tissien alle :x Kapeet lahkeet farkuissa :x

cheapmonday.jpg
:whistle:

Hieno kuvamanipulaatio ;)

Ei o manipulaatio, noitten housujen nimi on eiffel towers.

istockphoto_1065047_attractive_woman

Kaikki topit on hirvittäviä hepeneitä mun mielestä.. ei ainakaan arvostus kasva kun "alusvaatteissa"kulkee. :x :x Miten kukaan itseään kunnioittava ihminen viittii liikkua topissa?
Ihan älytön muoti-juttu. Missä hihat naisten paidoista??

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Tää on ihana!!!!! :D

Mä en laittais päälleni semmosia farkkuja, joissa vyötärö on navan korkeudella tai ylempänä :x Tai semmosia talvilenkkareita, joita mummot pitää...
Samoin "Matti Nykänen-yhdistelmä" on hirvee: kainaloihin asti farkut, joissa kapenevat lahkeet, karhun nauhalenkkarit elämääkin tiukemmalla, collegepaita, jonka helma farkkujen sisällä ja joku kulahtanut tuulitakki/nahkatakki!!! :x Ja noin pukeutuvia miehiä on valitettavasti ihan liikaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
356881.jpg

Napapaita, napakoru ja lannehousut... antakaa meidän kaikki kestää.. joko tämä menis vihdoin pois muodista?? :headwall: :headwall:
:x :x :x

ei ne muualla maailmassa enää olekkaan muodissa , mut täällä suomen takapajulassa pysyy kun tauti :laugh:

mä mitään asiasta oikeesti tiedä :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ei ne muualla maailmassa enää olekkaan muodissa , mut täällä suomen takapajulassa pysyy kun tauti :laugh:

mä mitään asiasta oikeesti tiedä :D

Niin munkin mielestä, eikös sen pitäs olla jo menneen talven lumia.. täällä mennään aina 10vuotta jälkijunassa, vai onko täällä vaan enemmän pissispäitä muihin maihin verrattuna.. suhteessa väkilukuun. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
356881.jpg

Napapaita, napakoru ja lannehousut... antakaa meidän kaikki kestää.. joko tämä menis vihdoin pois muodista?? :headwall: :headwall:
:x :x :x

Siis todellaki, ei niinku never saa kadota, siis ei, sit mä oon niinku tosi down.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Lunatic; toi linkittämäsi toppi on ihan tyyliäni. :D

Järkyttävä hörhötys. Näen painajaisia!! :o
Mutta sähän olet sellanen metsänkeiju-tyyppi, niin kyllähän se siihen imagoon istuu.. tavallaan..:xmas:

Yhteistyössä