Tämän päivän muotihirvitykset pinoon mitä ette päällenne laittaisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
153010.jpg

työmaalle, ehkä? :whistle:

Olin muuten, näin hiukan asian viereen, siivoomassa mun pikkuveljellä (se on muuttanut ja yksi huone laatikoita edelleen täynnä ) ja löysin sieltä mun vanhat henkselit:D Olipa kaameet!! Niissä on nipujen päällä sellanen kellotaulu... Muistan vieläkin kun vinguin niitä äidiltä vaikka kuin kauan, ne ei sillon mitkään halvat edes olleet... Otin ne talteen ja oli mein teinillä naurussa pitämistä kun ne näki. Ei kuulemma tarvii, vaikka vitsillä niitä hälle kauppasin käyttöön;).

Nii ja mitä en laittais päälle, niin just noita "haalareita", korkea vyötäröisiä housuja, henkseleitä... Onhan niitä. Kävin just etimässä mein 8v tytölle TAVALLISIA, hyvännäköisiä housuja, en löytänyt! Ihan karmeita virityksiä joka hemmetin kaupassa! Saa tyttö kulkea vanhoissa.... Tai laittaa hameen;)

Mun teiniaikaan oli muotia lappuhaalarit, niitä pidettiin myös ravintolassakin ja tennarit niiden kanssa. Sitten oli ne henkselit, jotka roikkui pyllyn päällä. Myös erittäin korkeavyötäröiset farkut, joihin oli vyö kirattu siihen uumalle (ei siis vyörenksuihin).

Jossakin vaiheessa oli tämän päivän tyyliset strechfarkut, varsilenkkarit ja iso toppatakki, joka kirrattu vyötärölle.

Pillifarkut, joissa vyötärölinja jossain toosi ylhäällä, on ihan karmeet!
Noita alussa olleita mekkoja voisin ehkä pitääkin..tosin ne on liian lyhyitä minun makuun.

Yhteistyössä