Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Hieman ohi aiheen, mutta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:siis kevyt järkytys ku elloksen kuvastoa selasin![]()
![]()
ja alempi on siis toppi, ei kuulu paitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Hieman ohi aiheen, mutta
![]()
Voi jeesus..Ja toi pallukat tossa rintakehän kohdalla..Mikkähän ne on, näyttää vaarallisilta. Varmaan menisi pää halki jos noihin sattusi kopauttaan... :/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Hieman ohi aiheen, mutta
![]()
Voi jeesus..Ja toi pallukat tossa rintakehän kohdalla..Mikkähän ne on, näyttää vaarallisilta. Varmaan menisi pää halki jos noihin sattusi kopauttaan... :/
![]()
siis daa, hei ne on niinku silarit, ei ne oo kato oikeet, daa.
Mun tytsifrendeil on niinku melkee jokasel niinku tollaset, mut mä en tarvi ku mul noi geenit niin niinku niin helmet, et löytyy tota tissii niinku iha iteltä.
*pi55is*
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Hieman ohi aiheen, mutta
![]()
![]()
siis daa, hei ne on niinku silarit, ei ne oo kato oikeet, daa.
Mun tytsifrendeil on niinku melkee jokasel niinku tollaset, mut mä en tarvi ku mul noi geenit niin niinku niin helmet, et löytyy tota tissii niinku iha iteltä.
*pi55is*
Hei kiitti kun informoit mua, ihanaa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Nää on ihanat :heart: