Tämän päivän kirppislöytösi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eilen haikeana selailin muiden löytöjä vastaavasta ketjusta ja tänään pääsin avaamaan itsekin moisen ketjun, koska pääsin taas kirppiksille :)

Tänään kävin viimeisen kerran kirppiksillä ennen vauvan syntymää, joten tein sitten oikein urakalla ostoja :)

Mun löytöjä voi käydä kurkkaamassa kuvineen blogista, kaksi uusinta postatutsta on tämän päivän löytöjä :)
http://chef.blogit.fi/

Mitäs te muut olette tänään bonganneet?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En yhtään mitään. Vilkasin sun ostoksia, saatko vähintään kaksoset, kun noin olet ostellut?

Ei, kyllä sieltä vaan yksi on tulossa. Mä ostin kuitenkin useampaa eri kokoa, eli ei noita nyt NIIN hirveästi ole per koko.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
En ole tänään ostanut, viimeisin kirppisosto on Pupuset -peli 4e. Olet kyllä tehnyt mahtavia löytöjä!! Oliko vauvanvaatteet samalta myyjältä?

Mäkin tykkään ostella kirppikseltä myös pelejä ja todella edulliseen hintaan niitä sieltä löytääkin, kun vaan osuu oikeaan aikaan, oikeaan paikkaan :)

Kodin ykkösen vauvanvaatteet oli uikkareita lukuunottamatta samalta myyjältä, mutta yleensä löydän muutaman vaatteen/myyjä jotka ostan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Likalle minihameen, itselleni puseron, ukolle 1 litran kaljakolpakon ja peltisen muumipurkin olivat yhteensä 15?

Mikä tuo peltinen muumipurkki oli? Siis joku keksinsäilytyspurkkiko?

juu, sellanen..mulla on niitä kohta koko keittiö täys :ashamed:
Ukolta jo tilasin seinälle hyllyn ku eivät enää mahdu minnekkään :snotty:

Likalle minihameen, itselleni puseron, ukolle 1 litran kaljakolpakon ja peltisen muumipurkin olivat yhteensä 15?

Ihana...oma hylly muumipurkeille :)

Mä jouluksi ostelin sukulaisille semmosia peltisiä muumi-kahvilaatikoita (siis semmosia peltisiä kahvipaketinsäilytysrasioita) ja harmittelin jälkikäteen, kun en kotiinkin moista ostanut. Mutta on meillä sentään yksi semmoinen perus peltirasia :)

Mä jouluksi ostelin sukulaisille semmosia peltisiä muumi-kahvilaatikoita (siis semmosia peltisiä kahvipaketinsäilytysrasioita) ja harmittelin jälkikäteen, kun en kotiinkin moista ostanut. Mutta on meillä sentään yksi semmoinen perus peltirasia :)

mulla ei oo yhtään noita kahvipurkkeja, mut muita onkin sit..öö..ootas mä lasken.. 22 tai jotain :xmas:

mulla ei oo yhtään noita kahvipurkkeja, mut muita onkin sit..öö..ootas mä lasken.. 22 tai jotain :xmas:

No kyllä ne sitten tosiaan tarvitsee lisää tilaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Enpä ole tänään päässyt kierrokselle. Viime kertaisen näkee blogista ;)

Saisko linkkiä siihen blogiin? :D

Siellä kommenteissa on :D

Ai...no pohdinkin, että onko H sama H :D

Mä en osaa kommentoida sun blogia...olen kyllä yrittänyt, mutta kun en ymmärrä niin en ymmärrä :/

Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Singerin ompelukonepöytä koneineen kaikkineen 10e. Muutakin löytyi mutta tuo oli selkeesti niiiiiiiin tuurijuttu :)

Tää kuuluu niihin ostoksiin, että "ois ollut rikos jättää se ostamatta" :D Onnea vaan kovasti...tuossa kohtaa voi tosiaan jo puhua ihka oikeasta löydöstä.

Mä en osaa kommentoida sun blogia...olen kyllä yrittänyt, mutta kun en ymmärrä niin en ymmärrä :/

Kaipa se on kun on eri sivusto. Ja osoitetta vaihdoin joku kerta.. Sit siinä on se himputin sanavarmistus, hyvä jos niitä kirjaimia välillä itsekään erottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Eilen löysin mammavaatteita. Imetyspaidan 3 euroo. MoM merkkisen hupparin 5 euroo ja MoM merkkisen raskauspaidan (t-paita) 2 euroo

Kuulostaa hyvälle :) Noilla hinnoilla mäkin ostaisin moiset pois.

No oikeenseen kohtaan osu nuo löydöt kun alkaa tarviimaan isompaa vaatetta vaikka viikkoja on vasta 14 niin ei omat farkut enää mahu kunnol kiinni. Ilman että puristais. Kuinkohan isoks meinaan sitten tällä kertaa paisuu :ashamed:

Yhteistyössä