Tämän hetken ärsyttävin tv-mainos?

Joku pesuaine mainos, missä soitetaan ne pesulitku-agentit paikalle..apua, lapset on sotkenut joka paikkaan suklaata...ei kukaan voi niin paljon sotkea suklaalla :kieh:

*räpäräpäräpäräpällämmmm* ...hehkuvalla iholla ei ole ikäraja....*räpäläpäräpärläääälmmmmm* se hemmetin välisoitto tuossa mainoksessa on aivan tajuttoman ärsyttävä :kieh:

Pitsaperjanatai! Pitsä pöytää ja tanssi voi alkaa. Makumehevä, niin hyvää ettei malta ees oottaa. Pitsaperjantai - Grandiosa mut liikkeellee laittaa. On bileperjantai - peppu pyörii ja pitsatanssi alkaa. Mun kieleni somuun sai - Grandiosa pitsaperjantai - Grandiosa!

Jesus mitä scheissea!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Mua ottaa päähän se jalkoja särkee... ota aspirin.. ei mun pää oo kipee, jalkoja särkee.. :kieh:

Ottaa niin kovin päähän se mainos, et tekee mieli aspirinia. se on varmaan sen mainoksen pointti.. :headwall:

Samaa mieltä |O Mun tekee mieli repiä hiukset päästä, kun kuulen ton mainoksen |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jari:
Pitsaperjanatai! Pitsä pöytää ja tanssi voi alkaa. Makumehevä, niin hyvää ettei malta ees oottaa. Pitsaperjantai - Grandiosa mut liikkeellee laittaa. On bileperjantai - peppu pyörii ja pitsatanssi alkaa. Mun kieleni somuun sai - Grandiosa pitsaperjantai - Grandiosa!

Jesus mitä scheissea!

Ja mä en ilmeisesti ymmärrä nykymuotia, kun sillä Grandiosa-muijalla on ihan rasvasen näköset hiukset...

Joutuu kääntää kanavan aina ku tulee se mainos missä nuori kundi tekee safkaa ja laittaa tuulettimen niin et hajut menis naapuriin ja saaki sit sen muijan sinne syömään.Johtunee kai raskaudesta mutta mie oksennan ku se mainos tulee

Alkuperäinen kirjoittaja ail:
Joutuu kääntää kanavan aina ku tulee se mainos missä nuori kundi tekee safkaa ja laittaa tuulettimen niin et hajut menis naapuriin ja saaki sit sen muijan sinne syömään.Johtunee kai raskaudesta mutta mie oksennan ku se mainos tulee

Pikkulikka vielä jokunen kuukaus sitten oli aina ihan naantalin aurinkona kun se mainos tuli :D Tais se musiikki olla se juttu siinä...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ail:

Pikkulikka vielä jokunen kuukaus sitten oli aina ihan naantalin aurinkona kun se mainos tuli :D Tais se musiikki olla se juttu siinä...

Meillä kans tyttö 1v4kk juoksee vaikka huoneestaan kun kuulee sen mainoksen.Aivan mielissään tanssii mukana... :D

Yhteistyössä