Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kaikki elisan ylipitkät mainokset ja sitte.... kaikista äsyttävin, ENIRO NOLLA SATA SATA miten voin auttaa (olemalla hiljaa, kiitos ) :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Mua ottaa päähän se jalkoja särkee... ota aspirin.. ei mun pää oo kipee, jalkoja särkee.. :kieh:
Ottaa niin kovin päähän se mainos, et tekee mieli aspirinia. se on varmaan sen mainoksen pointti.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Pitsaperjanatai! Pitsä pöytää ja tanssi voi alkaa. Makumehevä, niin hyvää ettei malta ees oottaa. Pitsaperjantai - Grandiosa mut liikkeellee laittaa. On bileperjantai - peppu pyörii ja pitsatanssi alkaa. Mun kieleni somuun sai - Grandiosa pitsaperjantai - Grandiosa!
Jesus mitä scheissea!
Alkuperäinen kirjoittaja ail:Joutuu kääntää kanavan aina ku tulee se mainos missä nuori kundi tekee safkaa ja laittaa tuulettimen niin et hajut menis naapuriin ja saaki sit sen muijan sinne syömään.Johtunee kai raskaudesta mutta mie oksennan ku se mainos tulee
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:"Kuka pisti dominot pakkaseen" |O
ja
"Siis täydellinen nollaplus" |O
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ail:Joutuu kääntää kanavan aina ku tulee se mainos missä nuori kundi tekee safkaa ja laittaa tuulettimen niin et hajut menis naapuriin ja saaki sit sen muijan sinne syömään.Johtunee kai raskaudesta mutta mie oksennan ku se mainos tulee
Pikkulikka vielä jokunen kuukaus sitten oli aina ihan naantalin aurinkona kun se mainos tuliTais se musiikki olla se juttu siinä...