Tämän aamun onnellisuudesta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happy Mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Happy Mama

Vieras
2-vuotias lapseni heräsi kuudelta aamulla, kuten melkein joka aamu. Oli itkuinen, halusi maitoa ja vaippa oli vuotanut.

Äsken alkoi kitisemään, mikään ei ollut hyvin. Kysyin haluatko mennä nukkumaan, jolloin hän meni omaan huoneeseensa sänkynsä viereen ja nostin hänet sänkyyn. Ihanan tyytyväinen oli sen jälkeen.

Onnelliseksi tulin koska lapseni saa levätä milloin haluaa, koska on kotihoidossa. Päiväkodissa olisi vain jaksettava. Ei hän jaksaisi ulkoilla väsyneenä, itkisi vain eikä ruoka maistuisi kun olisi jo ihan naatti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ja tämän jutun pointti oli? Töissä käyvät äidit on taas sikoja, lapsiaan ajattelemattomia jne.

en mä ainakaan sitä tarkoittanut...
meidän päätös oli silloin se että lapset hoidetaan 3v asti koton...

jokainen tekee itse päätöksensä...
mies on saanut olla 3v asti kotona lapsena kuten myös minä...
halusin myös että omat lapsemme on...

arvostan niitä jotka on töissä olleet heti äitiysloman jälkeen..
minusta ei välttämättä siihen olis ollut...
siksi oli hyvä olla kotona
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ja tämän jutun pointti oli? Töissä käyvät äidit on taas sikoja, lapsiaan ajattelemattomia jne.

Sellaiseksiko itsesi tunnet?

Suomessa pystyy jäämään kotiin hoitamaan lasta/lapsia, joten valintakysymys se on, laittaako alle 3-vuotiaan hoitoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ja tämän jutun pointti oli? Töissä käyvät äidit on taas sikoja, lapsiaan ajattelemattomia jne.


Ei kai Suomessa olisi kotihoidontukea jos ei tiedettäisi että kotihoito on pienelle parasta.

Ärsyttävää, että tälläisessäkin asiassa joku urpo huono omatuntoinen yrittää latistaa toisen onnea.

Mitäs et itse jäänyt hoitamaan lastasi/lapsiasi kotiin!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Happy Mama:
2-vuotias lapseni heräsi kuudelta aamulla, kuten melkein joka aamu. Oli itkuinen, halusi maitoa ja vaippa oli vuotanut.

Äsken alkoi kitisemään, mikään ei ollut hyvin. Kysyin haluatko mennä nukkumaan, jolloin hän meni omaan huoneeseensa sänkynsä viereen ja nostin hänet sänkyyn. Ihanan tyytyväinen oli sen jälkeen.

Onnelliseksi tulin koska lapseni saa levätä milloin haluaa, koska on kotihoidossa. Päiväkodissa olisi vain jaksettava. Ei hän jaksaisi ulkoilla väsyneenä, itkisi vain eikä ruoka maistuisi kun olisi jo ihan naatti.

Onni tulee arjesta
:heart:
 

Yhteistyössä