tämäkin vielä! mies soitti ja kertoi että on irtisanonut itsensä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies teki erilaisia rakennushommia ennenku irtisanoi ittseä siis. jatkaa nyt omalla nimellä sillointällöin noita hommia.
mie en oo töissä, joku sitä kyseli. olen ä-lomalla.
mun mies puhuu jotain että lähtis Ruotsiin ja Viroon tota hommaa viemään.. :/ en tiijä. jotenkin tosiaan pelottaa että tästä jää vaan tyhjää käteen.ja että miten pärjätään, mutta kaippa sitä eteenpäin aina pääsee jotenkii .. onneks on varaa tinkii monesta, jos on tarpeen.toivottavasti ei.

Onks sun mies turkkilainen? Kuulostaa jotenkin ihan hiton tutulta :laugh:

"Ai niin hani, mä muuten lopetin työt ja perustan oman firman/menen kouluun/menen töihin sinne tai tänne" :xmas: . Mun mielestä tuo on vaan hiton hauskaa, eipä käy elo tylsäksi :whistle: . Aina on meidät kuitenkin elättänyt, eikä mun ole tarvinnut huolestua siitä miten me pärjätään :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Onks sun mies turkkilainen? Kuulostaa jotenkin ihan hiton tutulta :laugh:

"Ai niin hani, mä muuten lopetin työt ja perustan oman firman/menen kouluun/menen töihin sinne tai tänne" :xmas: . Mun mielestä tuo on vaan hiton hauskaa, eipä käy elo tylsäksi :whistle: . Aina on meidät kuitenkin elättänyt, eikä mun ole tarvinnut huolestua siitä miten me pärjätään :)

:xmas:

nyt mulle tuli mielikuva mun miehestä puku päällä jossain amarillon hämyisässä nurkkapöydässä fläppitaulu kädessä selittämässä naapurin pirkolle ja panulle kuinka niillä kohta on pihassa uuden karhea bemari ja rahaa tulvii joka tuutista kuhan myyvät parit vitamiinit.

omg :o

Auts! :o
No tokihan sille kannattaa jotain tehdä, jos ei työssään viihdy, mut...
Ite oisin kyllä hiilenä, jos oma mies tekis tollasen tempauksen. (No toisaalta: eihän se kovin varmalla alalla ole nytkään. )

Hmm..yrittiköhän sun mies just mullekin yrittää myydä tuota ideaa viime viikolla :D en tiiä, toisaalta kuulostaa mun mielestä tosi toimivalta idealta, koska siinä ei myydä pelkästään vitamiinipillereitä vaan liittymällä klubiin saa etuuksia eri firmoilta esim. sähköyhtiöt, bensa-asemat, liikuntapaikat..ja jos noita oikeesti käyttää paljon niin tulee jopa säästöä..MUTTA en silti lähtenyt mukaan tiimiin, mikä saattaa kaduttaa mua oikeesti tulevaisuudessa, koska pitkästä aikaan mun mielestä toimiva konsepti, ongelmana on vaan siinä etten yksinkertaisesti pysty myymään näitä mun tuttaville..ei noloa, mutta jollain tavalla tosi kova kynnys, koska tämä on kuitenkin verkostomarkkinointia ja 90% ihmisten mielissä se on tosi iso kirosana!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:( :(

Onpa kyllä todella vastuuntunnoton mies. Oletko varma, ettei vaan saanut potkuja muttei kehtaa sanoa?

Noissa verkostomarkkinoissa harvoin käy hyvin :/

no ei saanut potkuja, sen TIEDÄN. kyllähän se monta kuukautta jo puhui että ei oikeen enää tykkää eikä jaksa sitä työtään ( vaati mm. sitä että oli pois kotoa ma-pe.. )...mutta emmä nyt tiiä onko tää yhtään sen parempi homma :/

Minä ymmärrän miestäsi. Perhe menee työn edelle kuitenkin. Jos paikkakunnalta ei löydy muuta työtä, niin verkostomarkkinointi voi kokeilla. Mutta itse en lähtisi verkostomarkkinointiin mukaan.

Tulipa mieleen se ternimaitokapseli-bisnes. Tehtiin niin hienoa bisnestä puvut päällä ja laajennuttiin Venäjälle ja joka paikkaan ja totuus oli se että koko kapselit oli ihan turhia ja kaikki se luksus, autot yms. oli vaan velalla rahoitettua ja oikeasta rahasta ei ollut tietoakaan. Huijausta siis alusta asti koko homma.

Better Lifessa toimit yrittäjänä (yhteyshenkilönä), et ole Better Lifen työntekijä. Joillekin yrittäjyys toimii, joillekin ei. Yrittäjyys on tietyn tyyppisiä ihmisiä varten, joillekin sopii taasen olla töissä toiselle.

Ne jotka eivät tässä hommassa onnistu, eivät sovi siihen. Aivan sama asia, jos ei pärjää jossain tietyssä työpaikassa.

Idea onkin kokeilla jotain uutta ja yrittää! Eikä tyytyä johonkin palkkatyöhön, josta voi saada kenkää ja jossa on aina palkkakatto!

Better Lifessa voi olla jäsenenä tai yhteyshenkilönä. Jos olet jäsen, saat kaikki edut yhteistyökumppaneilta sekä vitamiinit pääyhteystyökumppanilta WellNutritionilta. Jos olet yhteyshenkilö, saat kaikki samat edut kuin jäsen, mutta myös provisiota uusista jäsenistä. Provisiota EI tule siis uusista yhteyshenkilöistä, vaan jäsenistä. Better Life ei ole milläänlailla laitonta tai huijausta. Pikavoittoja on toki turha odottaa. Kun tekee työtä, niin kyllä se palkitsee. Eikä Better Life ole millaan lailla pyramiditouhua, kaikilla on mahdollisuus tienata yhtä paljon. Jokainen muodostaa oman tiimin.

Better Life on yhteisö, joka tarjoaa ihmisille etuja ja säästöä. Yhteyshenkilöilleen se tarjoaa käytännössä yrittäjäkoulutusta ja mahdollisuudet tienata tekemällä työtä itseään varten.

Tutustukaa: www.betterlifecommunity.com

Jos joku rahantekometodi kuulostaa liian helpolta, se todennäköisesti on joko laitonta (vrt. huumeiden myynti) tai sitten ei ole oikeasti totta. Ikävää että tollaisilla bemaripuheilla ja nopealla rikastumisella houkutellaan ihmisiä mukaan.

Saattaahan se "kuulostaa" helpolta, jos sen siten haluaa ymmärtää. Mutta niinkuin sanoin, kyllä työ tekijänsä palkitsee. Eli, kyllä Better Lifessa pitää töitä tehdä, mutta tulokset ovat sen mukaiset. Jos teet vähän työtä, tienaat vähän lisäansiota, jos teet vähän enemmän, tienaat vähän enemmän, jos teet paljon työtä Better Lifen eteen, tienaat hyvin paljon. Kerran hyvin tehty työ palkitsee. Eli alussa tehdään työtä paljon ja opetetaan se omalle tiimille, sitten se monistuu ja tiimi jatkaa toimintaa. Tuloja silti tulee. Kuitenkin on koko ajan huolehdittava tiimistä ja aina välillä itsekin osallistua tiimin laajentamiseen.

Joillekin tällainen erilainen työ sopii, joillekin ei.

Ps. pyramidihuijauksesta puhuvalle ajatus tavallisesta organisaatiosta..... onkohan faktaa että kaikista yläpuolella olevat johtajat/omistajat saavat kaikista eniten rahaa, sitten tulee päälliköt, sitten esimiehet, sitten vastaavat, sitten assarit, sitten tavalliset työntekijät jne. nämä tavalliset duunarit ovat kaikista vähiten tienaavia.. Siinä teille pyramidipeliä....

Kyllä ottaa päähän kans! Sisko lähti mukaan VITSKUkauppaan (v*tuttaa koko "vitsku"-sana!!!!) ja se olis voinu aloittaa sen "kovan työn" sillä että olis googlettanu termin "better life". Sen sijaan nyt se yrittää höynäytellä meikäläistä kaikenlaisin keinoin mukaan touhuun eikä tajua että oon jo kuullu kaikki mahdolliset verkostomarkkinoijien kusetuspuheet viimesen kymmenen vuoden aikana. Sit se sanoo ettei se oo verkostomarkkinoija vaan suosittelumarkkinoija. Googlettakaapa "suosittelumarkkinointi". Sen jälkeen menkää näille suosittelumarkkinointisivustoille ja googlettakaa sieltä löytyviä nimiä niin näette montako firmaa nää tyypit on kaatanu perässään.

Hienointa tässä on se että yltiöpositiiviset "kouluttajat" on menestyksekkäästi aivopessy tämän siskoni kaikkea järkipuhetta vieroksuvaksi. Meikäläinenkin on niiden mukaan sellainen menestystä pelkäävä työnvälttelijä.

Alkuperäinen kirjoittaja my better life:
pyramidihuijauksesta puhuvalle ajatus tavallisesta organisaatiosta..... onkohan faktaa että kaikista yläpuolella olevat johtajat/omistajat saavat kaikista eniten rahaa, sitten tulee päälliköt, sitten esimiehet, sitten vastaavat, sitten assarit, sitten tavalliset työntekijät jne. nämä tavalliset duunarit ovat kaikista vähiten tienaavia.. Siinä teille pyramidipeliä....

Olet idiootti. Täysi idiootti.
Tavalliset duunarit tienaa sentään jotain.

Yrittää nyt vääntää sellaisten ihmisten kanssa jotka oikeasti eivät tajua / tiedä asiasta mitään.. Olen myös Better Lifen yhteyshenkilö, ja suosittelen teille ;D , kaimat, antakaa olla. Turha yrittää netissä saada sellaista ihmistä muuttamaan mieltään, joka on päättänyt että kivi kelluu! Kun on lusikalla annettu, niin sieltä on vaikea kauhalla ottaa...
Suosittelen ;D myös teille, tätä rikolliseksikin väittäville, tutustumaan faktoihin ennen huutelua -> korkein oikeus on todennut Movenkin toiminnan täysin lailliseksi, ja asianosaisille maksettiin korvauksia. Toki se ei ylitä uutiskynnyksiä samalla tavalla kuin sana HUIJAUS!!!
Jos kerran on joku keksinyt sellaisen konseptin, jossa kaikki hyötyy, miksi en haluaisi siitä kenellekään kertoa? Toki verkostomarkkinointialalla on myös huijareita, millä alalla ei olisi? Tiesittekös, että Donald Trumpilla on hyvin paljon BetterLife- konseptia vastaavaa toimintaa Jenkkilässä? Mutta tosiaan, Wrightin veljesten lentämiseenkään ei moni uskonut. Kuinka moni tänä päivänä on lentänyt? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja I get it:
Yrittää nyt vääntää sellaisten ihmisten kanssa jotka oikeasti eivät tajua / tiedä asiasta mitään.. Olen myös Better Lifen yhteyshenkilö, ja suosittelen teille ;D , kaimat, antakaa olla. Turha yrittää netissä saada sellaista ihmistä muuttamaan mieltään, joka on päättänyt että kivi kelluu! Kun on lusikalla annettu, niin sieltä on vaikea kauhalla ottaa...
Suosittelen ;D myös teille, tätä rikolliseksikin väittäville, tutustumaan faktoihin ennen huutelua -> korkein oikeus on todennut Movenkin toiminnan täysin lailliseksi, ja asianosaisille maksettiin korvauksia. Toki se ei ylitä uutiskynnyksiä samalla tavalla kuin sana HUIJAUS!!!
Jos kerran on joku keksinyt sellaisen konseptin, jossa kaikki hyötyy, miksi en haluaisi siitä kenellekään kertoa? Toki verkostomarkkinointialalla on myös huijareita, millä alalla ei olisi? Tiesittekös, että Donald Trumpilla on hyvin paljon BetterLife- konseptia vastaavaa toimintaa Jenkkilässä? Mutta tosiaan, Wrightin veljesten lentämiseenkään ei moni uskonut. Kuinka moni tänä päivänä on lentänyt? ;)

Miksi vitamiinit kannattaisi ostaa Better Lifestä eikä apteekista taikka esim. iHerbista? Mitä erikoista tarjottavaa teidän vitamiineilla on? Hinta? Laatu? Annostukset?

Jos ei työssään viihdy, niin ilman muuta jotain on keksittävä, mutta ihmetyttää, että viitsii/uskaltaa perheen talouden sekoittaa epävarmalla tienestillä..
Mutta ennen kaikkea en voi ymmärtää, että miehesi ilmoittaa tuollaisen asian puhelimessa.. kyllä meillä ainakin keskustellaan molempien työtyytyväisyydestä ja mahdollisista muutoksista työelämässä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi vitamiinit kannattaisi ostaa Better Lifestä eikä apteekista taikka esim. iHerbista? Mitä erikoista tarjottavaa teidän vitamiineilla on? Hinta? Laatu? Annostukset?

Löytyisiköhän vitamiinikauppiailta vastauksia?

Ei edelleenkään mitään myyntipuheita tarjolla vai?

Ei edelleenkään mitään myyntipuheita tarjolla vai?

Mihin kaikki vitamiinikauppiaat ovat kadonneet? Ryömineet takaisin koloihinsa vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Taikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja my better life:
pyramidihuijauksesta puhuvalle ajatus tavallisesta organisaatiosta..... onkohan faktaa että kaikista yläpuolella olevat johtajat/omistajat saavat kaikista eniten rahaa, sitten tulee päälliköt, sitten esimiehet, sitten vastaavat, sitten assarit, sitten tavalliset työntekijät jne. nämä tavalliset duunarit ovat kaikista vähiten tienaavia.. Siinä teille pyramidipeliä....

Olet idiootti. Täysi idiootti.
Tavalliset duunarit tienaa sentään jotain.

Olen samaa mieltä Taikkiksen kanssa! Juuri tämä kunnon perusduunarin dissaus on näitten kulttihörhöjen lempipuuhaa ilmeisesti.
Ainakin jokainen verkostomarkkinoija joka minulle on uskontoaan tuputtanut on syyllistynyt tähän samaan.
Siis kuinka tehokasta muka voi olla markkinointi jossa aliarvioit ja suorastaan v*ttuilet toisen duunista?
Minä ainakin olen tosi tyytyväinen että minulla on vakituinen kunnon työpaikka josta saan säännöllistä palkkatuloa!

Verkostomarkkinointi on kyllä ihan eri juttu kuin pyramidihuijaus, vaikka monesti tietysti nämä piirteet yhdistyvät. Verkostomarkkinointi voi olla laillistakin, huijaus ei koskaan ole.

Yhteistyössä