tämäkin vielä! mies soitti ja kertoi että on irtisanonut itsensä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Joskus move:ssa ollut:
lähti jotain vitamiineja myymään. en mä ees tahdo enempää kuulla :ashamed:

Siis EI VOI OLLA TOTTA!

kyl kyl. kaverimme sai pari tonnia viikossa tosta, siitä sokaistuneena kai mies lähti kans mukaan. luulen. :headwall:

Mut se on laitonta, pyramidi rahan "keruuta" ei saa harjoittaa Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ONpas:
lähti jotain vitamiineja myymään. en mä ees tahdo enempää kuulla :ashamed:

Vitamiinit onkin siitä tosi hyvä myyntikohde, että niitä ei oikein muualta saakaan. Paitsi tietty kaikista maitokaupoista ja joka ainoosta apteekista. Luontaistuotekaupoista puhumattakaan. Mut eipähän ainakaan verkostomarkkinoida muualla! Paitsi GoldenProductsilla, Amwaylla, miljoonassa muussa paikkaaa...

Mut hei tosi omaperänen idea, varmaan hirvee markkinarako.

Hih, ei sais nauraa toisten hairahduksille, mutta tää oli niin hyvin vastattu! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!

mä katselin tosta tietoja netissä ja en kyllä ymmärrä että jos ois pyramidi mikä on laiton niin miksi siihen ei puututtu ?

Samalla lailla toimii, sun pitää saada ihan pirusti niitä uusia jotka ostaa tosi kalliilla niitä vitamiineja vuoden.
Kävin siellä tilaisuudessa kun kaveri sokaistui täysin tuosta touhusta.
Se on pyramiditouhua ,näin ne taulukotkin!

voihan vi*un vitamiinit .ja mun mies on oikeesti ihan viisas ja fiksu ja vastuuntuntoinen.

no.jos me viedään pankkiin lyhennyksenä noita vitskuja niin kyllähän ne ymmärtää ..eikös vaan .

Alkuperäinen kirjoittaja Siideri:
No aikasta uskalliasta! :o Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä!
Mun mies kyllä tekee kovasti töitä, mutta vuosikaudet olen yrittänyt opettaa sille säästeliäistä elämää, että varat riittäisivät. Jonkin verran edistystä on tapahtunut, mutta silti on vielä paljon työstettävää asian suhteen.. :whistle:

no kun ei kuulemma tuota hommaa voi tehdä sivutoimisena jos haluaa siinä pärjätä?! näin ukko sano kun olin sille puhelimessa että |O .

Ai, no sitten en ole törmännyt sellaiseen puljuun. Olen ollut mukana yhdessä ja sukulaiseni yritti tyrkyttää mulle toistakin vaihtoehtoa ja molempia olisi voinut sivutoimisena aivan hyvin tehdä..Jopa tämä sukulaiseni, joka on täysin hörähtänyt verkostomarkkinointiin ja on tosi paljon siinä mukana, tekee päätoimisena kuitenkin palkkatyötään, eikä ole jättänyt sitä, vaikka onkin menestynyt vuosien ajan hyvin touhussaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!

mä katselin tosta tietoja netissä ja en kyllä ymmärrä että jos ois pyramidi mikä on laiton niin miksi siihen ei puututtu ?

Siittähän on ollut uutisissa ja vaikka missä ja poliisitkin on juossut näiden perässä.

Yks tuttu ex-movessa on ja hommas monenmoista kallista ja hienoa silloin alkuaikoina, mut nyt taitaa olla näivettymään päin ne tulot!! Ainakin kuulosti sille, kämppä oli menossa myyntiin ja auto vaihtunut vanhempaan... Juu, hekin nykyään myyvät vaimonsa kanssa vitamiineja, joka saumassa niitä mainostetaan ja kehutaan.

voi ei :( toivon todella että miehelläs alkaa oikeasti tuottaa tulosta tuo homma..
Meillä mies hurahti verkostomarkkinointiin myöskin aikoinaan,ystävien hehkutuksesta-tienata sikana!!vau,tää on tosi kova juttu jne..
Noh,aikaa ja "työtunteja" kului,mutta eipä ei siltikään näkynyt tilillä euroa :/
Kaikistä eniten harmittaa n.500euron aloitusmaksu..
meillä ei koskaan,ei ikinä enää saa mies lähteä minkäänlaiseen verkostomarkkina juttuun mukaan!

Munkin yks kaveri meni johonkin tollaseen mukaan ja yrittivät sitten muakin saada mukaan.. 500 euroa olis pitänyt maksaa starttirahaa... noo, ku sanoin että ei kiitos tällä kertaa, niin tämä pukumies sanoi, että "kyllä suo kaduttaa vuoden päästä kun tämä ystäväsi tulee hakemaan sua kahville uuden karheella bemarilla"! no nyt tostakin on jo neljä vuotta eikä sillä ystävällä ole edes ajokorttia saati sitä bemaria! :laugh: ja joskus kun olen kysynyt asiasta niin vaihtaa sujuvasti aihetta...

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Munkin yks kaveri meni johonkin tollaseen mukaan ja yrittivät sitten muakin saada mukaan.. 500 euroa olis pitänyt maksaa starttirahaa... noo, ku sanoin että ei kiitos tällä kertaa, niin tämä pukumies sanoi, että "kyllä suo kaduttaa vuoden päästä kun tämä ystäväsi tulee hakemaan sua kahville uuden karheella bemarilla"! no nyt tostakin on jo neljä vuotta eikä sillä ystävällä ole edes ajokorttia saati sitä bemaria! :laugh: ja joskus kun olen kysynyt asiasta niin vaihtaa sujuvasti aihetta...

Mullekkin ne sano :D Kaveris parin vuoden päästä ajaa ihan tuliterä bemarilla, käyttää kalliita merkkivaatteita (tarkoitti sellaisia 200-300euron farkkuja, laukkuja yms) eipä oo näkyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
, "kyllä suo kaduttaa vuoden päästä kun tämä ystäväsi tulee hakemaan sua kahville uuden karheella bemarilla"! .

joo,samaa ukolle ja sen kavereille siinä esittelyssä sanottiin ja joka ikisessä "tsemppaus"tapahtumassa,kokoontumisissa jne..toitotettiin,kuinka rahaa tulee kohta ovista ja ikkunoista ja pälä pälä pälä...
Argg.. edelleen pistää vihaks,kun ajattelen tuota aikaa!!!Kyllä moni oli silloin tyhmä ja on edelleenkin kun lähtee noihin juttuihin mukaan...

Mä en löytänyt siitä puljusta edes mitään tietoa netistä.. ja aika monella firmoilla on jotain tietoa netissäkin! :) Ja ensin yritin nätisti sille äijälle sanoa, että olen opiskelija en mä pysty repimään mistään tommosia rahoja, niin tämä" Ei se ole ongelma, he hoitaa jonku lainan tai jotain" sit piti sanoa jo ihan suoraan, että kiitos mutta ei kiitos..

Mä tunnen yhen tyypin joka pääs mukaan yhteen verkostomarkkinointihommaan ihan alusta. Oli sillon työtön ja teki kovasti hommia ens alkuun ton eteen suunnilleen vuoden verran. Sai mm. uuden mersun jne ja rahaa tuli kirjaimellisesti ovista ja ikkunoista.. Että kyllä sillä voi tienata ku sattuu oikeenlaiset tuotteet ja jos pääsee siihen alkupäähän...

Mutta nykyään niitä on niiiiiiiin paljon ja ihmisten ennakkoluulot on kovia.. Ja on se myös menny niin kiihkoiluksi osa tuosta verkostomarkkinoinnista että monilla tökkää heti siihen.

Toivottavasti ei käy huonosti ja miehes sais sillä järkevää aikaseks!

Irtisanoi itsensä tuosta vaan.Uhkarohkeeta,kun on perhekkin.Eikä edes keskustellut asiasta ensin kotona,tuo minua ihmetyttää.
Ennenkuin irtisanoo olisi minun mielestäni pitänyt asiasta ensin keskustella , siinä kyseessä sentään iso asia,eikä mikään pieni juttu

Järkkyä! :o |O

No... Siperia opettanee niitä, joiden järki on jättänyt!

Minua on kerran yritetty värvätä siihen touhuun enkä suostunut. Karmeinta touhussa mielestäni on - sen lisäksi, etten oikeasti usko sillä kovinkaan monen tienaavan juuri mitään - vaara kaikkien ihmissuhteiden kaupallistumisesta. Eihän sellaisessa touhussa mukana olevaa VOI juuri tavata ilman ajatusta siitä, että kohta tarttis taas ostella vähän saippuoita...

Yhteistyössä