V
Varaudu
Vieras
Varaudu siihen että sukulaiset ja kaverit rupee vältteleen, kun kyllästyvät verkostomarkkinointihehkutukseen ja vitamiinien sääliostoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Joskus move:ssa ollut:Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähti jotain vitamiineja myymään. en mä ees tahdo enempää kuulla :ashamed:
Siis EI VOI OLLA TOTTA!
kyl kyl. kaverimme sai pari tonnia viikossa tosta, siitä sokaistuneena kai mies lähti kans mukaan. luulen. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ONpas:Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähti jotain vitamiineja myymään. en mä ees tahdo enempää kuulla :ashamed:
Vitamiinit onkin siitä tosi hyvä myyntikohde, että niitä ei oikein muualta saakaan. Paitsi tietty kaikista maitokaupoista ja joka ainoosta apteekista. Luontaistuotekaupoista puhumattakaan. Mut eipähän ainakaan verkostomarkkinoida muualla! Paitsi GoldenProductsilla, Amwaylla, miljoonassa muussa paikkaaa...
Mut hei tosi omaperänen idea, varmaan hirvee markkinarako.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!
mä katselin tosta tietoja netissä ja en kyllä ymmärrä että jos ois pyramidi mikä on laiton niin miksi siihen ei puututtu ?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Siideri:No aikasta uskalliasta!Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä!
Mun mies kyllä tekee kovasti töitä, mutta vuosikaudet olen yrittänyt opettaa sille säästeliäistä elämää, että varat riittäisivät. Jonkin verran edistystä on tapahtunut, mutta silti on vielä paljon työstettävää asian suhteen..![]()
no kun ei kuulemma tuota hommaa voi tehdä sivutoimisena jos haluaa siinä pärjätä?! näin ukko sano kun olin sille puhelimessa että |O .
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!
mä katselin tosta tietoja netissä ja en kyllä ymmärrä että jos ois pyramidi mikä on laiton niin miksi siihen ei puututtu ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Munkin yks kaveri meni johonkin tollaseen mukaan ja yrittivät sitten muakin saada mukaan.. 500 euroa olis pitänyt maksaa starttirahaa... noo, ku sanoin että ei kiitos tällä kertaa, niin tämä pukumies sanoi, että "kyllä suo kaduttaa vuoden päästä kun tämä ystäväsi tulee hakemaan sua kahville uuden karheella bemarilla"! no nyt tostakin on jo neljä vuotta eikä sillä ystävällä ole edes ajokorttia saati sitä bemaria!ja joskus kun olen kysynyt asiasta niin vaihtaa sujuvasti aihetta...
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:, "kyllä suo kaduttaa vuoden päästä kun tämä ystäväsi tulee hakemaan sua kahville uuden karheella bemarilla"! .