V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ongelmana 1.2 Sota-ruutu:Pari pahaa jumia, ei etene millään.
1.2
Alhaalla vasemmalla P.P.S ja ke.. välinen 12 ei ole biisi, löysin facebookistaan
Siinä ylenmpänä kou... 11 jää mieleen
Ylhäällä K.B, lä... ja to.. välinen 3/7 tv-sarja löytyy suomiwikistä, enkkua
Oikealla suht keskivaiheilla kun... 4 ympärillä olevat narrit ja muut
2.1
Vähän alempana keskivaiheilla Se.il.. ja v... välinen 8 kuparinen v..
2.2
Pääsanasta 5-7/7 vastasanat löytyy tv-sarja, poliisipäällikkö Amy
Alempana MaPuVe oikealle 6 sitä löytyy, kun palkit täynnä
Saf.. oikealle 11 yleissana
Näitä on tongittu nyt joka puolelta kissojen ja koirien kanssa, myös englanninkieliset sivut.
Mulla ongelmana 1.2 Sota-ruutu:
pääsanasta oikealle 12 tämä puuttuu minulta ainoana, tuntuu että kaikki on kokeiltu
Lai.. oikea 11 vanha tv-sarja 1976
Une.. alas 12 saat varmaan edellisestä
Ho .. 5 4 kuin myös
Jos jollakin on välähtänyt tuo 1.2 pääsanasta oikealle, vastassa Me.., niin vinkkiä otetaan hyvin mielellään vastaan
Mulla ongelmana 1.2 Sota-ruutu:
pääsanasta oikealle 12 Tähän sotaan riittää kynä ja paperi
Lai.. oikea 11
Une.. alas 12
Ho .. 5 4
Pitäisihän se viiva siinä olla mutta näyttää jostain syystä pudonneen ennen julkaisua. Näitä sattuu, sori siitä, kuten eräs minua tunnetumpi suomalainen joskus sanoi.Tuossa 1.2 ruudussa saisi todallakin olla viiva siihen La...-sanaan... Kiitos vinkkaajalle, valmista tuli tämän kinkkisen kanssa. Kiitos myös laatijalle.
Jotenkin ajattelisi, että yhtyeen facebook-päivityksen otsikko ei ihan ensimmäisenä (eikä viimeisenä) tulisi mieleen sanoja haettaessa
Laitoin nyt lisäselitteen sanoihin. Ja niin, olen siis V R ja ainakin tämän sain vielä tehtyä, ehkä joskus lisääkin jos Luoja suoPitäisihän se viiva siinä olla mutta näyttää jostain syystä pudonneen ennen julkaisua. Näitä sattuu, sori siitä, kuten eräs minua tunnetumpi suomalainen joskus sanoi.
Tuo lin-10-or on itsellä ainut sana hukassa, mutta tuo 1.1. on tuosta pun. sanasta alku+pääsanaKiitos (minulle) todella haastavasta rellusta, näillä vinkeillä pääsin melkein maaliin. Kaksi sanaa ei valkene:
1.1 pääsanasta vasemmalle 9 (yhdistyy pun)
2.1 vasemmalla keskellä lin- 10 - or
Selvisi tuo 2.1. myös, hain itse liian kaukaa, mutta se meille kotoisin galaksiKiitos (minulle) todella haastavasta rellusta, näillä vinkeillä pääsin melkein maaliin. Kaksi sanaa ei valkene:
1.1 pääsanasta vasemmalle 9 (yhdistyy pun)
2.1 vasemmalla keskellä lin- 10 - or
Tekemistä kahdelle henkilölle, kolmesta sanasta muodostuva yhdyssanaEn hoksaa tätä vihjettä:
1.2 Sota-ruutu:
Mulla oli oikea sana alusta asti tässä, mutta se ei mennyt - ennen kun löysin sille toisen sanan =D Eli jos tulee mieleen joku peli, käy kurkkaamassa sen sivuilta muut nimet, sitä kautta aukeaa.En hoksaa tätä vihjettä:
1.2 Sota-ruutu:
Selvisi tuo 2.1. myös, hain itse liian kaukaa, mutta se meille kotoisin galaksi
Haha, molemmat siis liian helppoja. Tota punaa olin kyllä kokeillut aiemmin, vasta nyt meni läpi, mutta tämä.... tämä oli kyllä hilpeä =D Kiitos!