tämäkin vielä! mies soitti ja kertoi että on irtisanonut itsensä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
ei hyvää päivää :headwall: se meinaa lähtee mukaan johonkin verkostomarkkinointiin :headwall: |O tai siis on jo lähtenyt siihen mukaan ja nyt kaikille sitä yrittää myydä eteenpäin. raivostuttavaa. just ostettiin oma kämppä ja on taantumat sun muut niin toooooooosi kiva juttu :o

ainoo hyvä puoli tässä on että mun mies kyllä löytää aina "oikeitakin" töitä, mut..hmmph. mä en tollasta verkostomarkkinointia jaksa yhtään. nään jo punasta kun sellasista kuulenkin.

Verkostomarkkinointi voi olla oikeasti hyväkin juttu ja sillä on mahdollisuudet tehdä isostikin rahaa. Nimimerkillä kokemusta... MUTTA kannattaisi ehkä ensin katsella jokunen kuukausi tai vuosi että miten oma myynti ja rekrytointi lähtee käyntiin ennen kun heittäytyy tyhjän päälle ja irtisanoutuu vakityöstään. Kaikilta kun myynti ei suju ja kaikki verkostohommat ei toimi kaikille.

Siis valitsi verkostomarkkinoinin, kuin oikean työn? No joo, jos nappeja tykkää myydä ja jos noi on pyramidi rahan "keräystä" niin pyramidi myyminen on suomessa laitonta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:( :(

Onpa kyllä todella vastuuntunnoton mies. Oletko varma, ettei vaan saanut potkuja muttei kehtaa sanoa?

Noissa verkostomarkkinoissa harvoin käy hyvin :/

no ei saanut potkuja, sen TIEDÄN. kyllähän se monta kuukautta jo puhui että ei oikeen enää tykkää eikä jaksa sitä työtään ( vaati mm. sitä että oli pois kotoa ma-pe.. )...mutta emmä nyt tiiä onko tää yhtään sen parempi homma :/

Oho, meillä kyllä neuvotellaan tollaisista koko perhettä koskevista päätöksistä yhdessä. Toivotaan että uus verkostobisnes rupeaa toimimaan, jotkut vissiin ihan rahaakin sillä tehneet?

:o

Miten uskalsi tällaisena aikana? Riippuen tietysti asuinpaikasta, mutta esim. täällä meillä päin on tosi kamala tilanne. Mun sukulaismies on ollut puoli vuotta työttömänä, hällä taustalla di-koulutus sekä 12 vuotta työkokemusta erilaisissa IT/telekommunikaatioalan projektinjohtaja tehtävistä...

No aikasta uskalliasta! :o Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä!
Mun mies kyllä tekee kovasti töitä, mutta vuosikaudet olen yrittänyt opettaa sille säästeliäistä elämää, että varat riittäisivät. Jonkin verran edistystä on tapahtunut, mutta silti on vielä paljon työstettävää asian suhteen.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
lähti jotain vitamiineja myymään. en mä ees tahdo enempää kuulla :ashamed:

Vitamiinit onkin siitä tosi hyvä myyntikohde, että niitä ei oikein muualta saakaan. Paitsi tietty kaikista maitokaupoista ja joka ainoosta apteekista. Luontaistuotekaupoista puhumattakaan. Mut eipähän ainakaan verkostomarkkinoida muualla! Paitsi GoldenProductsilla, Amwaylla, miljoonassa muussa paikkaaa...

Mut hei tosi omaperänen idea, varmaan hirvee markkinarako.

Toivotaan että onnistuu verkostonsa luomisessa. Kyllä se on mahdollista eikä ole huijausta vaikka yleisesti niin ajatellaankin.
Jopa Jari Sarasvuo sanoo että verkostomarkkinointi on ihan ok.

Töitä se vaatii, ja paljon mutta palkitsee sitten jossain vaiheessa. Muutamien vuosien kuluttua ei verkostomarkkinoinnilla ihan äkkirikastumaan pääse.

Olen itsekin mukana juurikin tuossa Amwayssa, ja olen ajatellut että kun kuopus täyttää 3v niin voisin jäädä tekemään sitä kotiin, enkä menisi ns. normitöihin. Aika näyttää toteutuuko haave vai jääkö vaan haaveeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Siideri:
No aikasta uskalliasta! :o Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä!
Mun mies kyllä tekee kovasti töitä, mutta vuosikaudet olen yrittänyt opettaa sille säästeliäistä elämää, että varat riittäisivät. Jonkin verran edistystä on tapahtunut, mutta silti on vielä paljon työstettävää asian suhteen.. :whistle:

no kun ei kuulemma tuota hommaa voi tehdä sivutoimisena jos haluaa siinä pärjätä?! näin ukko sano kun olin sille puhelimessa että |O .

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!

mä katselin tosta tietoja netissä ja en kyllä ymmärrä että jos ois pyramidi mikä on laiton niin miksi siihen ei puututtu ?

Alkuperäinen kirjoittaja Siideri:
Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi.

VOI!!! Ihan riippuu verkostosta, tuotteista, itsestä ja tuurista. Mä tunnen muutamia ketkä elättää itsensä ihan pelkällä verkostomarkkinoinnilla ja itsekin voisin tällä perheeni elättää jos haluaisin. Töitä vaatisi mutta onnistuisi. Nyt teen ehkä 10 tuntia viikossa, ja saan HYVIN lisätuloa, jos tekisin vaikka 6 tuntia päivässä niin helposti elättäisin itseni!

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Just tuo vanha MOVe on uusi Better life jotka myy vitamiineja ja on pyramidihuijausta!

Se niiden touhu on niin naurettavaa, ettei voi olla totta. Nuo vitamiinit on joitakin Jumalia niille, pari "isoa herraa" pyöri jotku puvut päällä ja yritti saada hyväuskoisilta ihmisiltä 300euron aloitus maksun :laugh:

Yhteistyössä