tämä saattaa kuulostaa tosi typerältä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:
onko syyllisyyden tunteita,alakuloa,levottomuutta ja sen sellaista? mistä lähtien susta on alkanut siltä tuntumaan?

varmaan mie olen aina ollut tällänen...tai muistan kun pienenä kuvittelin, että olen jotenkin "erilainen" kun muut ja pidin tavallaan muita outoina...isompana sitten olen huomannut että tavan tallaaja olen mutta jotenkin "ulkopuolinen". En osaa tuota "ulkopuolisuuden" tunnetta kunnolla sanoin kuvata mutta siltä se tuntuu, etten "kuulu tähän elämään"..

Ei vissii oo lääkitys ihan kohallaan :o

ehkä sussa on jotain erityistä, mitä muissa ei ole muttet vain ole vielä löytänyt sitä itse...:) Ja siis positiivisessa mielessä. Oletko muuten taiteellinen tai erityisen herkkä persoona?

Tuollainen minä olen ja kuuhullukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
No, minä olen muodostanut oman uskontoni ihan omatoimisesti itse. Uskon "Korkeimpaan Voimaan" minäkin niin, että tuo Korkein Voima pitää sisällään kaikki maailman uskonnot.

mitä ajattelet kuolemasta? että mennäänkö taivaaseen vai mihin...vähän asian vieresä mut tuli vaan mieleen =)

Tämä minulla on vielä hieman hakusessa :D . Ehkäpä valoon "vainajien valtakuntaan". Muutamat jäävät jumittamaan tännekin, tavallaan vainajien ja elävien valtakuntien "väliin".

onko syyllisyyden tunteita,alakuloa,levottomuutta ja sen sellaista? mistä lähtien susta on alkanut siltä tuntumaan?

varmaan mie olen aina ollut tällänen...tai muistan kun pienenä kuvittelin, että olen jotenkin "erilainen" kun muut ja pidin tavallaan muita outoina...isompana sitten olen huomannut että tavan tallaaja olen mutta jotenkin "ulkopuolinen". En osaa tuota "ulkopuolisuuden" tunnetta kunnolla sanoin kuvata mutta siltä se tuntuu, etten "kuulu tähän elämään"..

Ei vissii oo lääkitys ihan kohallaan :o

ehkä sussa on jotain erityistä, mitä muissa ei ole muttet vain ole vielä löytänyt sitä itse...:) Ja siis positiivisessa mielessä. Oletko muuten taiteellinen tai erityisen herkkä persoona?

en nyt erityisen herkkänä itseäni pidä enkä taiteellinen ole todellakaan....herkkä olen siinä mielessä vain, että osaan hyvin tulkita toisia ihmisiä, eleitä ja sellasta...siis jos toinen sanoo et asiat ok niin usein kyllä huomaan ettei asia näin ehkä ole...

Tuo on juuri sitä herkkyyttä, tuntemisdta-

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Eipä siinä varmaan auta ku mietiskellä ja etsiä. (Rennosti kuitenki..)
Jos uskot jonkin korkeamman olemassa oloon (henki, jumala...), kysy iltaisin että "mitä minun pitäisi tietää".

Viisas neuvo vaikka en tiedä mihin uskon mutta aina iltaisin rukoilen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jospa säkin olet:
Yhtenä päivänä tohtori Philissä oli mies jolla oli ihan samoja tunteita ni olikin adoptoitu pienenä. Jospa säkin olet?

Just meinasin samaa sanoa itsestäni, Tai siis ehdottaa, jos se johtuu siitä. Tein pika analyysiin ja ajattelin omalla kohdallani asian johtuvan siitä
Mulla se fiilis ei ole mitenkään yleinen tai jatkuvasti päällä. Ehkä nuorempana oli enemmän, mutta nyt kun mulla oma perhe ja lasten kanssa keskenään asun. tiedän et just tähän kuulun nyt.

Minulla tulee samoja, harvoin kylläkin. Minä aina selitän sitä miehelle, että "taas on tämä, niin kuin koti-ikävä -tunne päällä" Minusta se tuntuu samalta.

Aina nämä tunteet yhdistyy siihen, että asiat ei ole muutenkaan hyvin. Esim. jos olen ollut kauan aikaa pois työpaikalta ja tunnen jonkun verran syyllisyyttäkin, ehkä niin iskee tuo tunne, pelottaa mennä takaisin, niin kuin saisi satikutia lusmuilusta, vaikka oikean syyn takia ollut poissa.

Toinen on, jos asuntoasiat ei ole kunnossa. Silloin ahdistaa. Ja meillä noita asunto-ongelmia on ollut jo pitkään.

Kolmas on se, jos perheen jäsen on jossain muualla ja itse pitäisi olla siellä missä jäsen on.

Yhteistyössä