Tämä palsta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja uskotaan:
Kertokaas nyt vispilän uusimmat parisuhdekuulumiset?Eli ovat palanneet ukon kans yhteen,ja nettirakkaus on ohi,ja kaikki hyvin?

Loputonta uteliaisuutta... Mä en edes paina mieleeni moisia asioita...

Oi mä kyllä painan;en muuta tee päivisin kun mietin palstalaisten asioita-tiimarivihkoa en omista, koska en kulje muodin mukana,vaan olen oman vihkoni ostanut cittarista,ja se kaipaa päivitystä

Sä taidat sitten olla "ammatiltasi" kotiäiti :whistle:

Mutta mäkin olin tässä taannoin, 8 vuotta putkeen, eikä silti alkanut mikään kyyläys kiinnostaa. :D Kyllä vika pitää olla jossain syvemmällä.

Varmaan sun tylsässä huumorintajussas se vika on!

Täydellisyys....mitä se on? Utopiaa, sanon minä.
Mutta tällä palstalla saa täydellisen äidin arvonimen tosi helpolla. Riittää, kun ei lyö lastaan (edes silloin kun hermostuu, ja kun lapsia on enemmän kuin yksi, ja kun lapset on vaativampia eikä helppoja) eikä suostu ottamaan turpaan mieheltään - ja jos/kun ei vielä suostu pitämään noita asioita normaaleina, joita sattuu kaikille kun hermostuttaa niin simsalabim, olet täydellinen :xmas:.
Mua ei ole lyöty, mutta silti tiedän että jättäisin mieheni heti jos niin käy. Tiedän sen, koska tunnen itseni, tiedän millainen olen, millaisen mallin kotoani sain, millainen itsetunto mulle on jo lapsuudessa luotu. Ja siihen ei todellakaan sovi se, että antaisin lyöntejä anteeksi. Mä tiedän, että sillä sekunnilla kun ukko kohottaa kätensä mua vastaan, mun kunnioitukseni häntä kohtaan tipahtaa nollaan. Ja ilman kunnioitusta ei voi olla rakkautta eikä parisuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kertokaas nyt vispilän uusimmat parisuhdekuulumiset?Eli ovat palanneet ukon kans yhteen,ja nettirakkaus on ohi,ja kaikki hyvin?

Kertokaa juu mulleki. Täällä kun kaikki muut tietävät mun jutut paremmin kuin minä ite. :wave: Hei, mitä mulle kuuluu? :D

Bad Virgin, olen kuvitellut iäksesi 21.

Oho :o Juttujen perusteella vai :xmas: Meni huti sun veikkaus :whistle:

Kertokaa juu mulleki. Täällä kun kaikki muut tietävät mun jutut paremmin kuin minä ite. :wave: Hei, mitä mulle kuuluu? :D

Juttujen perusteella juu. Meni yläkanttiin? :D Sori. :hug:

Hmm. Mitähän keksittäs? Noh. Äitisi on löytänyt nuoren venäläisen miehen, jota ei kehtaa kuitenkaan näyttää suvulleen. Tämän venäläisen miehen eno on miehesi uuden naisystävän poika. Sinä olet mennyt töihin Linnanmäelle karusellilaitteen hoitajaksi ja tavannut siellä erään kiinnostavan naisen. nyt tämä nainen on raskaana muumimukimenetelmällä ja odottaa muukalaisrotua edustavan miehen vauvaa. Lähdette lomille tähän ihan parin galaksin viereen.

Tämä on totisin tosi!

:attn:

Taisit kuitenkin vetää herneet äsken nenään vai mistä jutuista olet mun iän määritellyt?

Hmm. Mitähän keksittäs? Noh. Äitisi on löytänyt nuoren venäläisen miehen, jota ei kehtaa kuitenkaan näyttää suvulleen. Tämän venäläisen miehen eno on miehesi uuden naisystävän poika. Sinä olet mennyt töihin Linnanmäelle karusellilaitteen hoitajaksi ja tavannut siellä erään kiinnostavan naisen. nyt tämä nainen on raskaana muumimukimenetelmällä ja odottaa muukalaisrotua edustavan miehen vauvaa. Lähdette lomille tähän ihan parin galaksin viereen.

Tämä on totisin tosi!

:attn:

Voi ei. Ja eilen äitini tuli miehensä kanssa Italiasta lomalta, mukamas onnellinen nainen. :'( Hienoa kuitenkin, että pääsen lomalle. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Jännä et kaikki on lähdössä kun mies lyö;mutta suurin osa jättäs lähtemättä henkisen väkivallan = pettämisen vuoksi??

Mä en kyllä ole huomannut, että suurin osa jättäisi lähtemättä pettämisenkään vuoksi.

Taisit kuitenkin vetää herneet äsken nenään vai mistä jutuista olet mun iän määritellyt?

Ei mulle tule palkokasveja noin helposti. :D Sun juttuja olen välillä lukenut ja niistä vain on tullut tuo ikä mieleen. Ja välillä 19v. Mutta niin, eikö nuorekkuus ole hyvä juttu? :p

Sun juttuja olen välillä lukenut ja niistä vain on tullut tuo ikä mieleen. Ja välillä 19v. Mutta niin, eikö nuorekkuus ole hyvä juttu? :p

Mä taas luulin BV:tä vanhemmaksi kuin todellinen ikä on.. ja sua hieman nuoremmaksi kuin mitä olet. Jos nyt edes tiedän minkä ikäisiä olette :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun juttuja olen välillä lukenut ja niistä vain on tullut tuo ikä mieleen. Ja välillä 19v. Mutta niin, eikö nuorekkuus ole hyvä juttu? :p

Mä taas luulin BV:tä vanhemmaksi kuin todellinen ikä on.. ja sua hieman nuoremmaksi kuin mitä olet. Jos nyt edes tiedän minkä ikäisiä olette :D

Minä toukokuussa 27v. :wave:

Yhteistyössä