Tämä palsta on täynnä ilkeitä ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jalo

Vieras
Hyvänä esimerkkeinä: Huumekoira, Rollolainen, Emilyn, ninaTT, Mrs Shillelagh, Herra Majuri, Teenlitku (mikä mahtaa olla uusi nikki? ), Jätkä, Scarlett, Åboriginaali, Timppa, KKK, Lunatic, Bad Virgin.

Jatkakaa listaa. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Jalo:
Hyvänä esimerkkeinä: Huumekoira, Rollolainen, Emilyn, ninaTT, Mrs Shillelagh, Herra Majuri, Teenlitku (mikä mahtaa olla uusi nikki? ), Jätkä, Scarlett, Åboriginaali, Timppa, KKK, Lunatic, Bad Virgin.

Jatkakaa listaa. Kiitos.

ihmiset eivät ole pahoja tai ilkeitä, vain jotkut heidän tekonsa ovat, siis noin yleisellä tasolla.
Tämä aloituksesi on hyvä esimerkki ilkeä-mielisestä teosta.

Sulla on varmaan mielestäsi hyvä syy nimetä juuri nuo nikit, mutta itse en pidä yhtäkään heistä ilkeänä.

listan eka ainakin haukkuu täällä suoraan. se on typerää ja lapsellista. en ymmärrä miksi hänen pitää aina tuomita toisia heidän kommenteistaan. toki moni muukin tätä tekee mutta jostain syystä hän aina tupsahtaa silmiini. enkä ole täällä kauaa edes vielä palstaillut. parisen viikkoa, käyn sillon tällön. en halua sanoa pahalla mutta ehkä vinkkinä että se on kovin harmillista

Jatkakaa listaa. Kiitos.

En ole ilkeä, mutta mielipiteeni ja sananvapauden tuoma mahdollisuus mielipiteeni julkituomiseen usein saattavat ärsyttää monia.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

Jatkakaa listaa. Kiitos.

ihmiset eivät ole pahoja tai ilkeitä, vain jotkut heidän tekonsa ovat, siis noin yleisellä tasolla.
Tämä aloituksesi on hyvä esimerkki ilkeä-mielisestä teosta.

Sulla on varmaan mielestäsi hyvä syy nimetä juuri nuo nikit, mutta itse en pidä yhtäkään heistä ilkeänä.

:hug: =)

Minkä takia pidät heitä ilkeinä? Koska ovat palstalla sanoneet mielipiteensä? Eikö normaaliin keskusteluun ja kanssakäymiseen kuulu oman mielipiteensä sanominen, ja tämähän on keskustelupalsta. Niin olen ymmärtänyt. En toki tietenkään herjausta hyväksy, enkä jonkun silmätikuksi ottamista ja haukkumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
mä en ole kenenkään kuullut koskaan sanovan ilkeesti mitään, vaan tuovan omat mielipiteensä kärkkäästi esille, joista moni varmasti usein herneet vetävät nokkaansa. :snotty: Harmaat ne yleensä ilkeitä ovat.

Jep, näin se yleensä menee..Ne todellakin ilkeät kommentit tulee yleensä harmailta...

No ainoastaan yhdestä noista olen sitä mieltä ettei osaa käyttää järkevää kieltä useassakaan tilanteessa...
Tämä ko nimimerkki sekottaa kärkkään mielipiteen ja ilkeän kommentoimisen eron.
Siinä tosiaan on eroa:D
En nyt noista muista sanoisi muuta kun että onhan heillä vahvat mielipiteet, mutta saahan sitä nyt mielipide olla.:)

Tahallinen nettikiusaaminen nyt on eri asia sitten...;)

jaa... muistan tässä vähän aikaa sitten yhden ketjun jossa LUNATIC ja pari muuta ILKEILI tosi törkeesti eli meni henkilökohtaisuuksiin ihan vaan koska eivät tykänneet APn aloituksesta, ei siis ollut kyse mielipiteiden jakamisesta vaan aivan turhasta haukkumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
mä en ole kenenkään kuullut koskaan sanovan ilkeesti mitään, vaan tuovan omat mielipiteensä kärkkäästi esille, joista moni varmasti usein herneet vetävät nokkaansa. :snotty: Harmaat ne yleensä ilkeitä ovat.

Kyllä mä olen täällä moneltakin lukenut ilkeitä kommentteja.

Tai tietysti, on näitä ihmisiä joiden mielestä on vain oman mielepiteen kärkästä esittämistä, jos esimerkiksi haukkuu muita rumaksi tai psykopaateiksi.

Yhteistyössä