Tämä päänsärky on kamalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kari on nainen. Kuinka moni oikeesti uskoo miehen kirjoittavan noin? Ihan naisen tekstiä.Mutta ihan miten vaan.

juu niin on..ei mies kirjota otsikoks "tää päänsärky on kamalaa"..mä en ainakaan vois kuvitella mun ukon sanovan että sillä on KAMALA päänsärky. Ehkä jotain että v..u särkee päätä tai vaan että päähän sattuu.

Kyllä aikuinen mies sanoo, että on kamala päänsärky. Kersat ne uhoo että "V...u sitä v...u tätä... "

kyllä ootta ihme äitejä!! kauhiaa tekstiä!! olokoot kari kuka tahansa,tarviiko sitä alakaa näiviin. vastatkaa vähän hienovaraisemmin... ei sil oo väliä onko provo vai ei

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
kyllä ootta ihme äitejä!! kauhiaa tekstiä!! olokoot kari kuka tahansa,tarviiko sitä alakaa näiviin. vastatkaa vähän hienovaraisemmin... ei sil oo väliä onko provo vai ei

No sitähän minäkin. Taitaavat osa näistä mammoista olla niin nuarii etteivät ymmärrä vielä hienotunteisuudesta tai inhimillisyydestä mitään?
Antakee ny hyvät immeiset tän Karin olla! Keksikää vaikka joku oikea harrastus tän naputtelun sijaan ;o)

Siis kääk, uskooko joku oikeesti tän karin olemassaoloon!
ei voi olla totta :D
niin läpinäkyvää naisen tekstiä. muuta ees toi nimimerkki vaikka karitaksi

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijakkaa mitä akkoi:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:

No sitähän minäkin. Taitaavat osa näistä mammoista olla niin nuarii etteivät ymmärrä vielä hienotunteisuudesta tai inhimillisyydestä mitään?
Antakee ny hyvät immeiset tän Karin olla! Keksikää vaikka joku oikea harrastus tän naputtelun sijaan ;o)

Kyllä se on aika mielenkiintoinen asia että eilen illalla tämä "kari" ilmestyi palstalle muutaman minuutin kuluttua siitä kun harmaa vieras oli udellut karin ketjua vaimon itsemurhasta :whistle: Sattumaa, ihan varmasti...

Kyllä se on aika mielenkiintoinen asia että eilen illalla tämä "kari" ilmestyi palstalle muutaman minuutin kuluttua siitä kun harmaa vieras oli udellut karin ketjua vaimon itsemurhasta :whistle: Sattumaa, ihan varmasti...

Miksi ei voisi olla sattumaa?

Alkuperäinen kirjoittaja karita vaikka:

onko sillä merkitystä kuka uskoo ja kuka ei. mutta viksut osaa pitää mölyt mahassa ja ei huuda kaikkea ulos

Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
Alkuperäinen kirjoittaja karita vaikka:

onko sillä merkitystä kuka uskoo ja kuka ei. mutta viksut osaa pitää mölyt mahassa ja ei huuda kaikkea ulos

Sanoitpa viisaasti ;o)

Kas kun nämä provohuutelijat HALUAVAT kaiken varalta olla FIKSUJA ja ihan vain varalta epäilevät provoksi ettei vain tule tyhmän leimaa jos kyseinen asia paljastuukin provoksi... heh heh... voi teitä.

ja tää Kari yllättäen häviää taas heti kun on saanu eukot toistensa kurkkuun kii!!

pitääkö täällä istua 24/7 teidän mieliks??
vitu aasit tajua et jotkut hoitaa lapsiaan toisin kun te jotka istutte koko ajan koneella ja välii heitätte jotain safkaa kersoille..ja kari voimia,noist idiooteista kannata välittää!

katsohan AASI tätä ketjua..Kari itse kyseli mielipiteitä ja halus selvästi herättää keskustelua..vit..ako se heti häviää. Yleensä jos mielipiteitä halutaan niin tänne kirjotellaan ajan kanssa eikä katota vastauksia VIIKON päästä!!!!!!

katsohan AASI tätä ketjua..Kari itse kyseli mielipiteitä ja halus selvästi herättää keskustelua..vit..ako se heti häviää. Yleensä jos mielipiteitä halutaan niin tänne kirjotellaan ajan kanssa eikä katota vastauksia VIIKON päästä!!!!!!

eihän se mihinkään ole hävinny ku tääki on alkunsa saanu..mulle kirjoittaa privana ihan asiallista tekstiä kyllä,ja jos teitä noin korpee kirjoittakaa sille privana niinkuin muut tekee.

ai sulle..kirjottaako se sulle ku oot harmaana häh?? ja onhan se hävinny kun ei ole vastannu tunteihin. taidat olla yks ja sama tyyppi joka vastailee koko ajan??

haluisin nähdä nää akat jotka meinaa saada sydärin kun muija lähteny dokaamaan kun synnytyksestä kulunu 2 viikkoo. itse asiassa itsellä meni just se 2 viikkoo synnytyksestä kun kävin baarissa. en pode mitään huonoa omaatuntoa siitä koska vauva oli turvallisesti kotona isän kanssa. itse asiassa olin mielestäni oikeutettu lähtemään. olinhan ollut 9 kk ottamatta!

ai sulle..kirjottaako se sulle ku oot harmaana häh?? ja onhan se hävinny kun ei ole vastannu tunteihin. taidat olla yks ja sama tyyppi joka vastailee koko ajan??
ei vastaa tunteihin??????????eikö ihmisillä saa muuta olla,joo on laittanu kuule mulle viestiä sillon kun on tänne kerennyt ja kuule tiiän miksei se täällä ole esimerkiks nytkään,sattumalta kato kun ystävällisesti juttelee toiselle toinen vastaa ystävällisesti!

Kyllä mulle on tullu vastaan sellaisiakin äitejä jotka ovat lähteneet kupittelemaan vauvan ollessa pari viikkonen. En yhtään epäile ap kertomusta siinä asiassa. Varmaan mekin sitten täällä maalla ollaan huonoja vanhempia, kun istutaan kesäsin omalla grillikatoksella, pari olutta nauttineena ja lapset nukkuu yläkerrassa omissa huoneissaan. Eikä ole itkuhälyttimiä, enkä ole potenut huonoa omaa tuntoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
haluisin nähdä nää akat jotka meinaa saada sydärin kun muija lähteny dokaamaan kun synnytyksestä kulunu 2 viikkoo. itse asiassa itsellä meni just se 2 viikkoo synnytyksestä kun kävin baarissa. en pode mitään huonoa omaatuntoa siitä koska vauva oli turvallisesti kotona isän kanssa. itse asiassa olin mielestäni oikeutettu lähtemään. olinhan ollut 9 kk ottamatta!

Aabanille sen verran että mun kohdalla vaikka ottaisin alkoholia joskus. Se ei tarkoita että pitäisin dokaamista tärkeämpänä kuin vauvaa. se ei vaan todellakaan kuole siihen jos se on muutaman tunnin isän hoidossa!!!!!!!!!

Aabanille sen verran että mun kohdalla vaikka ottaisin alkoholia joskus. Se ei tarkoita että pitäisin dokaamista tärkeämpänä kuin vauvaa. se ei vaan todellakaan kuole siihen jos se on muutaman tunnin isän hoidossa!!!!!!!!!

Ei ehkä kuole, mutta kyllä tuon ikäiselle vauvalle äiti on kuitenkin vielä tärkeämpi kuin isä. En jatka enempää enää tästä aiheesta. Ainakaan tässä ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja urpot:
ei vastaa tunteihin??????????eikö ihmisillä saa muuta olla,joo on laittanu kuule mulle viestiä sillon kun on tänne kerennyt ja kuule tiiän miksei se täällä ole esimerkiks nytkään,sattumalta kato kun ystävällisesti juttelee toiselle toinen vastaa ystävällisesti!

Aivan sama..mä en ainakaan enää tolle vastaile,en harmaana tai mustanakaan. Provoilija se on ja PISTE!! Ja sille on ketjuissa vastattu asiallisesti eikä se ole vastannut niihin mitään,sori vaan!! Parhaimmassa tapauksessa poistanu koko ketjun!!
SÄ voit jatkaa sille puhumista privana,ei tarvitse sen puolesta täällä vastailla..ellet sitten tosiaan ole yks ja sama ihminen koko ajan. Vitu..ttaa vaan muitten hyväuskosten puolesta tollanen PELLE!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä